Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo tuli vit*uilemaan!!!

Vierailija
23.05.2024 |

Aloitin ruokkiksen etuajassa kun pomo katsoi asiakseen tulla vit*uilemaan mulle! Hoitaisi omat asiansa, jossa ei muuten ole kovin hyvä. Ei teknikon tutkinto tee hänestä mitään jumalaa vaikka luulee niin. Jos mulla on pari juttua unohtunut tehdä niin ei siitä tartte tulla sanomaan mulle. Kyllä mä olen aina työni hoitanut ja hoidan jatkossakin! Sieppaa ihan kympillä nämä "työnjohtajat". Miten ne mitään töitä edes johtaa kun eivät itte tee mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiallinen syy" taitaa kohta täyttyä.

Vierailija
2/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari 'unohtunutta' juttua??? Tärkeitäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari 'unohtunutta' juttua??? Tärkeitäkin?

Mikä nyt sitte on tärkeää ja mikä ei. Pomo on vaan aina niin helv*tin tärkeänä!

Ap

Vierailija
4/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Asiallinen syy" taitaa kohta täyttyä.

Mikä asiallinen syy? Ei pomo ollu tosiaankaan asiallinen. Miksi puuttuu muitten asioihin?

Ap

Vierailija
5/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
6/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi hauskaa, ellei Suomi olisi täynnä tyyppejä jotka ajattelevat juuri noin.

Vierailija
7/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi hauskaa, ellei Suomi olisi täynnä tyyppejä jotka ajattelevat juuri noin.

Mitä hauskaa tässä nyt on? Ei mulla ainakaan ole enää yhtään hauskaa. En tosiaankaan ala hyppimään jonkun teknikon pillin mukaan!

Ap

Vierailija
8/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hauskaa tässä nyt on? Ei mulla ainakaan ole enää yhtään hauskaa. En tosiaankaan ala hyppimään jonkun teknikon pillin mukaan!

Ap

Kuten joku jo sanoikin: "Asiallinen syy".

Vierailija
9/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kerran lähdin kotiin etuajassa koska ei ollut silloin muuta hommaa. Sain pomolta siitä valituksia mutta sanoin pomolle että olen tehnyt noin 85 tuntia ylitöitä viikonloppuisin joten alappas maksaa niitä ylityöpalkkoja ja se tekee noin 1000 euroa. Oli pomo aika hiljaa sen jälkeen.

Vierailija
10/10 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kerran lähdin kotiin etuajassa koska ei ollut silloin muuta hommaa. Sain pomolta siitä valituksia mutta sanoin pomolle että olen tehnyt noin 85 tuntia ylitöitä viikonloppuisin joten alappas maksaa niitä ylityöpalkkoja ja se tekee noin 1000 euroa. Oli pomo aika hiljaa sen jälkeen.

Just näin! Siinä meni pomolla jauhot suuhun ja todennäkösesti tuli kanssa lusikallinen housuihin!!!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan