Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet lihonut nyt joulun aikana?

Vierailija
25.12.2013 |

Itse kävin tänään vaa'alla ja painoa tullut n. 2 kg lisää muutamassa päivässä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kiloa tullut mullekin. Olo on turpea ja kurinpalautus täytyy ottaa ensi viikolla viimeistään.

Vierailija
2/32 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä laihtunut 800 grammaa siihen mitä oli iltapaino 5 vrk sitten.

Jouluna on niin paljon herkkuja (mätiä/fasaania/rapua jne.) tarjolla , että ei ehdi syntyä tarvetta "mättää", kun pitää "herkutella"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on paino noussut sata grammaa. Tarkistin oikein kahdella eri vaa'alla kun en uskonut. En ole jättänyt liikuntaa nyt joulunakaan pois.

Vierailija
4/32 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 kg mutta vielä on Uusi vuosikin tulossa joten taitaa tammikuussa olla vähintään 3 kiloa pudotettavana...

Vierailija
5/32 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1,5kg :)

Vierailija
6/32 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ei ole vielä ohi, ruokaa riittää eikä suklaatkaan ole loppu!

Vierailija
7/32 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut olen.

Vierailija
8/32 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus miinus nolla varmaan. En voi syödä jouluna sen enempää kuin muinakaan päivinä. Syön kolme kertaa päivässä, oli arki tai pyhä. Miksi ihmeessä sitä jouluruokaa pitäisi syödä viisi kertaa enemmän kuin muutakaan ruokaa?

Vierailija
9/32 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooh pyyh, kuka edes jaksaa ajatella jotain kilolukemaa jouluna.

yksi enemmän tai vähemmän, kukaan ei huomaa mitään. Samat farkut menee kuin viimeviikolla, joten samaa kokoa olen edelleen. Kilolukua ei ole väliksi edes tietää.

Vierailija
10/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä tiedä haluanko tietää

Vierailija
11/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut punnittua. Ehkä kilon verran? Vaikka suurin osa taitaa olla nestettä, on tullut syötyä aika paljon suolaisia kaloja, eli tilanne korjaantunee noin viikossa.

Vierailija
12/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menkat ja menkkaturvotusta, joten en usko että olen lihonut. Muutaman päivän päästä paino putoaa parisen kiloa.

Vierailija
13/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut punnita..

Vierailija
14/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,8kg ja itsetuhoisat ajatukset....

Vierailija
15/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti ramppaa vaa'alla jatkuvasti punnitsemassa itseään? En ymmärrä, en.

Ja millainen ihminen ylensyö edes jouluna? Ei mun maha ainakaan vedä yhtään sen enempää kuin arkenakaan, korkeintaan muutaman suklaapalasen enemmän.

Vierailija
16/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olisin viimeisilläni raskaana. Hyi hitto!

Vierailija
17/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään voi tulla kahden päivän aikana mitään kiloja, kyllä täytyy olla nestettä kertynyt. Oikeesti, kuka teistä vetää kilotolkulla ruokaa parin päivän aikana? Muutenkin kinkku ja laatikot on niin täyttäviä ja turvottaa mahan pitkäksi aikaa. Minä sentään painan liki 140kg, mutta ei mulla mahdu mahaan yhtään enempää joulun aikana kuin arkenakaan. Suklaata tulee syötyä vielä normaalia enemmän, mutta ei kahdessa päivässä liho kilotolkulla vaikka söisi mitä.

Vierailija
18/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon mutta suurin osa on nestettä, eilen janotti todella ja join varmaan litran vettä (yleensä juon 2dl päivässä). Normaalisti syön max 1500 kalorin edestä päivittäin mutta nyt varmaan tuplasti viimeiset 2 pvää! No, onneksi paino putosi reilun kilon juuri joulun alla joten normaalissa painossa ollaan edelleen:)

Vierailija
19/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut kilon mikä ei ole hyvä sillä olen raskaana ja kevään hiihtokausi on vasta alkamassa (näytän kuivan kesän oravalle aina kesän häämöttäessä). En muutenkaan ole lihonut vielä yhtään ja raskauden puoliväli häämöttää, pelkään että lapsi ei saa tarpeeksi ravintoa. Syön kyllä koko ajan, minne se menee?!?!?

Yritin syödä suklaatakin mistä en edes juuri pidä :/

Vierailija
20/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kg. Nestettä tietysti. Liikkunut olen, mutta on tullut syötyä suolaisia juustoja, jotka ei kuulu arkiruokavalioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan