Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet lihonut nyt joulun aikana?

Vierailija
25.12.2013 |

Itse kävin tänään vaa'alla ja painoa tullut n. 2 kg lisää muutamassa päivässä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näytti 3,5kg enemmän tämä aamuna verrattuna aattoaamuun, mutta ei tuo kaikki ole lihomista, mutta varmaan on kilo tullu läskiä.

Vierailija
22/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vaa'alla, mutta olo tuntuu kevyeltä. En ole suuri jouluruokien ystävä ja 3 päivää mässäilijän kanssa samassa ruokapöydässä ei ole ruokahalua lisännyt. En yleensäkään liho joulun aikaan, vasta vuoden vaihteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vaakaa enkä kokovartalopeiliä. En kyttää kroppaani. Olen syönyt ja herkutellut joulun, mutta ei se minussa näy, kun en pysty syömään enemmän kuin arkenakaan.

T: hoikka

Vierailija
24/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. En syö läheskään kaikkia jouluruokia  (laatikoita, kinkkua, riisipuuroa, perunaa)enkä juo juurikaan alkoholia. Lisäksi en pidä hirveästi suklaasta enkä marmeladeista joten aika vähän tulee syötyä enemmän kuin normaalisti.

Vierailija
25/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni pysyy kesät talvet samana, sitä ei heittele pyhät tai lomat.

Vaikka olisi kuinka kova helle niin syön 4-5 kertaa vuorokaudessa ja näin joulunakin säännölliset ruoka-ajat.

Ikää 47v, 4 lapsen äiti, mummo ja hottis vaimo, BMI 22

Vierailija
26/32 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään rampata puntarilla joulun aikaan.

Syön mitä haluan ja nautin elämästä enkä todellakaan ressaa onko nyt tullut kilo tai kaksi vai eikö ole.

Vierailija
27/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,7 kiloo. Olin juuri joulukuun alussa saanut 6 kiloa pudotettua. No nyt jatkuu vaan..

Aika masentavaa silti.

Vierailija
28/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut mutta en myöskään ole mässäillyt.

Minulle ruoka ei näyttele elämässä kovin suurta osaa, näin on ollut aina. Olen laiha ja pysyn laihana.

Kaksi suklaarasiaa sain lahjaksi, kaksi joulutorttua söin ja muutaman piparkakun. Joulupöydässä normiannos ruokaa. En pysty tuppaamaan itseeni väkisin kun tulee kamala olo!

En tiedä mikä on kun tuo ruoka on jotenkin niin sivuosassa elämässäni. Jos on nälkä syön jotain. En syö nautinnon halusta ollenkaan, samanlainen on siskoni. En myöskään käytä alkoholia kuin hyvin harvoin. Jouluna vähän viiniä, uutena vuotena ei mitään alkoholipitoista. Minä taidan olla jotenkin kummallinen, mutta elämässäni on valtavan paljon mielenkiintoista ilman ruoan mässäystä! Kun syön että pysyn hengissä ja jaksan, se on hyvä. 

Vierailija
29/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

~+5kg :(

Vierailija
30/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Söin normaaliannoksia myös jouluna. Pieni ~100g konvehtirasia lisänä.

Vierailija
31/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vaakaa. Vähän on turvonneempi olo kuin normaalisti, eli luultavasti vähän on lisää, mutta kunhan treenitauko tässä loppuu ja päästään normaaliin päivärytmiin niin palautunee nopsaan.

Vierailija
32/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2-3kg marras-joulukuun aikana ja tippuu kevään aikana. Sama juttu joka vuosi.

Oon paljon passiivisempi ja kaipaan enemmän herkkuja, kun on pimeää ja kurjaa. Keväällä kun valoa alkaa taas olla niin alkaa hiihtolenkit ja kasvissosekeitot taas maistua ihan itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme