Olen ollut niin pitkään puutteessa ja ilman miestä, että ihastun ihan 5 minutissa jokaiseen mieheen
joka edes puhuu mulle jotain. Kun haistan alitajunnassani jotain "mieskemikaaleja" sen läheisyydessä niin tekisi mieli vaan ottaa ja viedä se lähimpään komeroon. Kauheeta, kyllä naisillakin on biologiset tarpeet :(
Kommentit (62)
mina voi tulla autamaan. Mika osote? t. Abdul
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten "biologiset tarpeet" ovat kuin henkilö ruikuttaisi siitä että on nälkä, vaikka jääkaappi on täynnä ruokaa. Sen kuin avaa oven ja valitsee mitä syödä. Miehellä tilanne voi ihan oikeasti olla se, että jääkaapissa ei ole kuin valo, joten nälkä on kurjempi olotila silloin.
Ja sinä et kuitenkaan antaisi eteen tupsahtavalle nälkäiselle naiselle.
Miksi yrität kertoa minulle mitä tekisin tai en tekisi? Olkiukko.
Miksi itse yrität kertoa minulle saanko vai enkö?
Vierailija kirjoitti:
Siis jopa kilttiksel on tsäänssejä.
HAHAHAHA
ei
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama, havahduin kun hammaslääkärin kosketus alkoi tuntua kuumalta. Kuvitelkaa siinä poratessa mä kuvittelin vaikka mitä. Hhahahaha. Oli kohtalaisen pitkä aika edellisen miehen kosketuksesta.
Onneksi tilanne on sittemmin korjaantunut (ei sen hammaslääkärin kanssa).
Ihan normaalia. Minulla oli kaunis hammaslääkäri ja oli aina mukava kääntää kasvot häneen päin ja painaa pää tissiä vasten. Ei yhtään pelottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Yks mies kysyy aktiivisesti kuulumisia niin oon jo ihan lääpälläni.
Ja taas :'D pitäis varmaan sanoa tälle että lopettaa koska kuvittelen jo häitä.
Mun kohdalla riittää että joku katsoo mua yli 3 sekuntia...
Ja missä teihin voi tutustua? 😌💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten "biologiset tarpeet" ovat kuin henkilö ruikuttaisi siitä että on nälkä, vaikka jääkaappi on täynnä ruokaa. Sen kuin avaa oven ja valitsee mitä syödä. Miehellä tilanne voi ihan oikeasti olla se, että jääkaapissa ei ole kuin valo, joten nälkä on kurjempi olotila silloin.
Ja sinä et kuitenkaan antaisi eteen tupsahtavalle nälkäiselle naiselle.
Miksi yrität kertoa minulle mitä tekisin tai en tekisi? Olkiukko.
Miksi itse yrität kertoa minulle saanko vai enkö?
En argumentoinut henkilökohtaisella tasolla, vaan yleisellä tasolla. Yleisellä tasolla naiset saavat esim. seksiseuranhakuilmoituksiinsa valtavan paljon helpommin vastauksia kiinnostuneita miehiltä kuin miehet omiin ilmoituksiinsa kiinnostuneilta naisilta. Jokainen kyllä ymmärtää tämän, mutta osa naisista rakastaa ilmeisesti vain vinkua vastaan ja yrittää kieltää etuoikeuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missä teihin voi tutustua? 😌💕
Tuskin missään. Tyhjiä sanoja vain.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaikka se jääkaappi olisi täynnä ruokaa, se ei ikinä tekisi kylläiseksi. Naiselle seksi ja tyydytys eivät useinkaan ole sama asia, mikä miehille tuntuu olevan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää. Olen esimerkiksi itse saanut tasan yhden ainoan miehen kanssa orgasmin, vaikka kumppaneita on ollut seitsemän. Niiden muiden kanssa jumppaaminen oli täydellistä ajanhukkaa.
Eli sitä jääkaapin sisältöä saa katsoa, mutta se on jotenkin niin pilalla, ettei sitä pysty syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama, havahduin kun hammaslääkärin kosketus alkoi tuntua kuumalta. Kuvitelkaa siinä poratessa mä kuvittelin vaikka mitä. Hhahahaha. Oli kohtalaisen pitkä aika edellisen miehen kosketuksesta.
Onneksi tilanne on sittemmin korjaantunut (ei sen hammaslääkärin kanssa).
Ihan normaalia. Minulla oli kaunis hammaslääkäri ja oli aina mukava kääntää kasvot häneen päin ja painaa pää tissiä vasten. Ei yhtään pelottanut.
Mun tämä hammaslääkäri oli silmälasipäinen hiljainen mies, joka ei kyllä ollut eroottisesti yhtään mun makuun ja varmaan 15 v nuorempi, mutta niin vaan kosketus tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No arvaappa kun tää lisäksi hokee mun nimeä lähes jatkuvasti! En kestä.
I know the feeling! 😂🙈 Mutta miehellä oli ilmeisesti avovaimo! 😳 Siis mitä?!
Miten voi olla noin ystävällinen, lähetä viestejä, jne ja sitten hänellä on tyttöystävä. En ymmärrä.
Minä jo kuvittelin että vihdoinkin olen löytänyt...mutta ei...onneksi en nolannut itseni.
T. hämmästynyt ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaikka se jääkaappi olisi täynnä ruokaa, se ei ikinä tekisi kylläiseksi. Naiselle seksi ja tyydytys eivät useinkaan ole sama asia, mikä miehille tuntuu olevan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää. Olen esimerkiksi itse saanut tasan yhden ainoan miehen kanssa orgasmin, vaikka kumppaneita on ollut seitsemän. Niiden muiden kanssa jumppaaminen oli täydellistä ajanhukkaa.
Eli sitä jääkaapin sisältöä saa katsoa, mutta se on jotenkin niin pilalla, ettei sitä pysty syömään.
Tätä on sitten mahdotonta korjata. Nainen on aina uhri, oli hän etuoikeutettu tai ei. Ja mies on aina syyllinen, koska ei osaa tehdä naiselle juuri oikeanlaista seksiä.
Lopulta 5 minuuttia on aika pitkä aika.
Koska olette viimeksi keskustelleet 5 minuuttia putkeen ennestään tuntemattoman vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Sen takia en innostu mistään helkutin Tindereistä koska en vaan kykene kiinnostumaan kenestäkään netin välityksellä. Mun täytyy saada "haistaa" miltä se tyyppi haisee, miten se katsoo mua jne.
Sama. Ja miten liikkuu, miten puhuu. Koko paketti. Koko paketti vaaditaan ennen kuin tietää, kiinnostaako. Siksi mikään netissä/somessa/apissa tapahtuva kohtaaminen ei toimi.
Naiset valitta puutteesta ja sitten kun niille antaa niin eihän ne kestä kuin vajaan vartin kun jo makaavat raukeina lahnoina hymy naamalla. Ei millään viitsis edes aloittaa niin lyhyitä juttuja ollenkaan .
Siinähän ihmettelet. Olen ollut tämän viikon lomalla niin hyvin on ollut aikaa laittaa joulua. Nyt kun viimeiset laatikot paistuu niin tässä vähän huilin.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän ihmettelet. Olen ollut tämän viikon lomalla niin hyvin on ollut aikaa laittaa joulua. Nyt kun viimeiset laatikot paistuu niin tässä vähän huilin.
No nyt meni väärään ketjuun. Tämä siis sille joka ihmetteli miten naisilla on aikaa olla palstalla aatonaattona.
Apua, oliko tämä minun aloitus? Mutta toisaalta ihana ihastella kaukaa.
Herahtaako pimppisi välittömästi märäksi?