Olen ollut niin pitkään puutteessa ja ilman miestä, että ihastun ihan 5 minutissa jokaiseen mieheen
joka edes puhuu mulle jotain. Kun haistan alitajunnassani jotain "mieskemikaaleja" sen läheisyydessä niin tekisi mieli vaan ottaa ja viedä se lähimpään komeroon. Kauheeta, kyllä naisillakin on biologiset tarpeet :(
Kommentit (62)
En siis ihastu randomisti vastaantulijoihin enkä todellakaan ihastu tai kiinnostu netin kautta. Mutta ihastun HETI jokaiseen edes siedettävän näköiseen ja suht ikäiseeni, joka erehtyy huomioimaan mua jotenkin livenä.
Sen takia en innostu mistään helkutin Tindereistä koska en vaan kykene kiinnostumaan kenestäkään netin välityksellä. Mun täytyy saada "haistaa" miltä se tyyppi haisee, miten se katsoo mua jne.
Joo samaa vikaa oli mullakin. Koko elämän ilman naista. Ihastuin siis tietenkin naisiin. Meditoimalla olen selättänyt tuon ongelman. Päätin, että tälle on pakko laittaa loppu kun työpaikan yli 15 vuotta vanhemmat naiset alkoivat kiinnostaa.
Sama! Yks mies kysyy aktiivisesti kuulumisia niin oon jo ihan lääpälläni.
Vierailija kirjoitti:
Auttasko jos lähetän käytetyt bokserit?
Jos niissä ei ole paskarantuja tms ja ollut jollain siistillä sievällä nuorellamiehellä yllä niin kyllä varmaan niitä voisin nuuhkaista...
Vierailija kirjoitti:
Pervolankuja 69 A Naali 02133 Pervola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervolankuja 69 A Naali 02133 Pervola
Tuonkin henkilökohtaisesti kun asut noin lähellä.
Pera Pervo
Minä olen niin puutteessa eettä laukean alle kahdessa minuutissa
-M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuorrutettu touhutipoilla?
Kohta on
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin puutteessa eettä laukean alle kahdessa minuutissa
-M26
Mä laukeaisin varmaan minuutissa. ap
Siis jopa kilttiksel on tsäänssejä.
Mulla taas halut ja kiinnostus laskee sitä mukaa mitä kauemmin on seksistä. Kun saa, sitten tekisi taas koko ajan mieli.
Vierailija kirjoitti:
ootte ihan sairaita.
mies52v
Sellasta se on yksinäisenä.
Ei kilttiksille kelpaa epätoivoinen. Ne haluaa niitä vaikeasti tavoiteltavia.
Sama, mutta en pysty ihastua kehenkään ellen tunne hyvin.
Mä en ole puutteessa. Saan joka päivä hyvää seksiä. Ja silti ihastun vastaantuleviinkin miehiin ja haluaisin panna niitä.
On huomattu. Kauhiata kun tasanen naisihminen noin riehahtaa. Hillihe ittes.