Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut niin pitkään puutteessa ja ilman miestä, että ihastun ihan 5 minutissa jokaiseen mieheen

Vierailija
06.10.2020 |

joka edes puhuu mulle jotain. Kun haistan alitajunnassani jotain "mieskemikaaleja" sen läheisyydessä niin tekisi mieli vaan ottaa ja viedä se lähimpään komeroon. Kauheeta, kyllä naisillakin on biologiset tarpeet :(

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Yks mies kysyy aktiivisesti kuulumisia niin oon jo ihan lääpälläni.

Ja taas :'D pitäis varmaan sanoa tälle että lopettaa koska kuvittelen jo häitä.

Vierailija
22/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla riittää että joku katsoo mua yli 3 sekuntia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla riittää että joku katsoo mua yli 3 sekuntia...

No arvaappa kun tää lisäksi hokee mun nimeä lähes jatkuvasti! En kestä.

Vierailija
24/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset ota sitä huomioivaa miestä korvasta ja vie rauhalliseen paikkaan ja sano, että nyt naidaan niin että varpaista kynnet irtoaa.

Vierailija
25/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis ihastu randomisti vastaantulijoihin enkä todellakaan ihastu tai kiinnostu netin kautta. Mutta ihastun HETI jokaiseen edes siedettävän näköiseen ja suht ikäiseeni, joka erehtyy huomioimaan mua jotenkin livenä. 

Tää vois olla mun kirjoittama.

Vierailija
26/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty samaistumaan ollenkaan. Kukaan ei herätä kiinnostusta vaikka kohta on jo pari vuotta kun olen viimeksi koskenut mieheen. Ehkä joku saattaa kiinnostaa pinnallisesti muttei silleen oikeella tavalla. Iso ero.

Vierailija
27/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset ota sitä huomioivaa miestä korvasta ja vie rauhalliseen paikkaan ja sano, että nyt naidaan niin että varpaista kynnet irtoaa.

Se on varattu ja tuskin lähtisi. Sydänsuruthan tosta saa vaan aikaseks, niinku aina.

Vierailija
28/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa tämä uudestaan ja kuvittele sukupuolet toisinpäin. Tulisi miljoona alanuolta ja metoo:ta.

Vierailija
29/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha tilanne. Älä mokaa kovin pahasti. 

Vierailija
30/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun on pakko olla provo. Ei tuollainen ole ihan tervettä.

Vierailija
31/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Ei tarvitse kertoa tarkkaa osoitetta, kaupunginosa tai kylä riittää.

Vierailija
32/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa vikaa oli mullakin. Koko elämän ilman naista. Ihastuin siis tietenkin naisiin. Meditoimalla olen selättänyt tuon ongelman. Päätin, että tälle on pakko laittaa loppu kun työpaikan yli 15 vuotta vanhemmat naiset alkoivat kiinnostaa.

Heh, aika synkkää. Moni mies onkin kertonut ettei uskalla lähestyä naisia senkään takia kun pelkäävät ihastuvansa niihin niin helpolla, ja siinähän harvoin käy hyvin sille joka ihastuu.

Vierailija
33/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kílttìksét ovat niin turhia, pelkkää puhetta ilman actionia. 

Mulle olisi elämäni aikana kelvannut useampikin kílttís, mutta sain niiltä aina pakit. 

Ne haaveili jostain pórnostaroista ja malleista, ja tyttöystävän olisi oltava vähintään sellaisen näköinen.

Vierailija
34/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, havahduin kun hammaslääkärin kosketus alkoi tuntua kuumalta. Kuvitelkaa siinä poratessa mä kuvittelin vaikka mitä. Hhahahaha. Oli kohtalaisen pitkä aika edellisen miehen kosketuksesta.

Onneksi tilanne on sittemmin korjaantunut (ei sen hammaslääkärin kanssa).

Vierailija
35/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Ei tarvitse kertoa tarkkaa osoitetta, kaupunginosa tai kylä riittää.

No se oli se Pervola. Opi lukemaan ääliö.

Vierailija
36/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten "biologiset tarpeet" ovat kuin henkilö ruikuttaisi siitä että on nälkä, vaikka jääkaappi on täynnä ruokaa. Sen kuin avaa oven ja valitsee mitä syödä. Miehellä tilanne voi ihan oikeasti olla se, että jääkaapissa ei ole kuin valo, joten nälkä on kurjempi olotila silloin.

Vierailija
37/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten "biologiset tarpeet" ovat kuin henkilö ruikuttaisi siitä että on nälkä, vaikka jääkaappi on täynnä ruokaa. Sen kuin avaa oven ja valitsee mitä syödä. Miehellä tilanne voi ihan oikeasti olla se, että jääkaapissa ei ole kuin valo, joten nälkä on kurjempi olotila silloin.

Ja sinä et kuitenkaan antaisi eteen tupsahtavalle nälkäiselle naiselle. 

Vierailija
38/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa kílttís haluaa juoda mäyriksen kaljaa yksin kotona joka hiton viikonloppu, samalla valittaen naisen pulaa. Jos eteen tupsahtaisi yhtäkkiä vaihtoehtoja että A: mäyris B: nainen C: mäyris JA nainen, niin kílttís valkkaisi D: mäyris ja naisista valittaminen.

Tässä naiset ja miehet eroavat toisistaan. Naisista on ihan ok lyödä lyötyä ja syyllistää häntä tilanteestaan vaikka sitten olkiulkoin. Miehistä se on raukkamaista ja alhaista käytöstä.

Vierailija
39/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä et kuitenkaan antaisi eteen tupsahtavalle nälkäiselle naiselle. 

Miksi yrität kertoa minulle mitä tekisin tai en tekisi? Olkiukko.

Vierailija
40/62 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ei saa on syyllinen

Kilddis

Kun Kilddis ei saa on syyllinen

Kilddis

Zinc

Naisenlogiikkaa ..