Aiotko hommata uuden iPhonen?
Nyt Apple vihdoinkin kertoi milloin se on. Se tilaisuus jossa ne uudet puhelimet näytetään on 13.10 klo 20-22 Suomen aikaan. Itse odotan innolla!
Kommentit (30)
En ikinä!
Työantaja pakotti ottaa työpuhelimeks IPhonen ja on se yks saatanan paska!
Vierailija kirjoitti:
En ikinä!
Työantaja pakotti ottaa työpuhelimeks IPhonen ja on se yks saatanan paska!
Mun iskä valitsee työpuhelimensa ihan itse koska on oma työnantajansa!
Ennen pitkää kyllä, mutta kolme vuotta sitten hankitussa iPhone 8:ssa on kaikki mitä tarvitsen. Jos se menee rikki, niin sitten pitää mennä kaupoille. Toivottavasti sormenjälkitunnistus on siihen mennessä tullut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen pitkää kyllä, mutta kolme vuotta sitten hankitussa iPhone 8:ssa on kaikki mitä tarvitsen. Jos se menee rikki, niin sitten pitää mennä kaupoille. Toivottavasti sormenjälkitunnistus on siihen mennessä tullut takaisin.
Mullakin on 8 ja ajattelin hommata 12 Pron. Siihen tulee mahdollisesti sormenjälkitunnistin virtanappiin mutta esittelyssä kertovat.
Työluuriksi ehkä sitten kun vanhasta aika jättää. En erikoisemmin pidä Ompun tuotteista mutta se on firman valinta joten tällä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Työluuriksi ehkä sitten kun vanhasta aika jättää. En erikoisemmin pidä Ompun tuotteista mutta se on firman valinta joten tällä mennään.
Onhan ne paljon parempia yrityskäyttöön. Toimivat erinomaisesti keskenään ja ovat tietoturvallisesti parempia
Jos tulisi vielä niitä pikkuisia taskuun sopivia pienellä näytöllä niin ostaisin mielelläni
En, koska en ole homoseksuaali.