Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin ylpeä mun omasta isästäni: alkoholismista

Vierailija
25.12.2013 |

Koko lapsuuden isä joi, rankasti. Juo edelleenkin, mutta on osannut vähentää todella paljon. Jouluaattonakin otti vain lasin punaviiniä ja yhden pienen oluen. Ja sanoi, ettei enempää, kun pitää mennä töihin seuraavana aamuna. Ja siinä se. Alkoholistikin voi näemmä oppia juomaan kohtuudella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi mitä paras aine ihmisille. Se poistaa kaiken typerän teeskentelyn sekä hienostelun ja silloin ihminen uskaltaa sanoa sitä mitä ajattelee. Se hieno tila joka asettaa arvot aivan uuteen järjestykseen sekä näyttää typerien teeskentellyn maailman.

Kaikista asioista pitäisi ensin kysyä humalaisilta ja vasta sitten selväpäisiltä ihmisiltä.

Vierailija
2/4 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voit ensi jouluna kirjoittaa samoin... Olisi minun kohdalla ensimmäinen alkoholisti josta on tullut pysyvä kohtuukäyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voit ensi jouluna kirjoittaa samoin... Olisi minun kohdalla ensimmäinen alkoholisti josta on tullut pysyvä kohtuukäyttäjä.

Vierailija
4/4 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hänelle. Minun isäni kuoli viinaan, itki usein sitä kun haluaisi niin kovasti lopettaa mutta ei vaan voi. Alkoholismi on sairaus, monet ei siitä parane koskaan.