Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsissa on siunaus

Vierailija
25.12.2013 |

ja Taivaan isän rakkaus! Rukoilen et jaksan ottaa kaikki lapset vastaan. Taivaan isä antaa voimat, suuren perheen kasvattamiseen. Rauhaisaa joulua!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens. Tää on taas näitä lestahörhöjä.

Jokainen järkevä tietää omat voimansa ja tekee lapsia just sen verran että omat voimavarat riittävät eikä hörhöile. Jumala ei yhtään lasta hoida kyllä se on vanhempien tehtävä.

Minulla on kolme lasta ja olisin todennäköisesti jaksamisen puolesta voinut tehdä enemmänkin mutta en halunnut, nämä kolme on riittävästi. Jää aikaa muuhunkin kuin vaipanvaihtoon. Jokaiselle lapselle on aikaa ja aikaa myös itselle.

Jos pitää avauksen lailla kirjoittaa on jotain pielessä oman jaksamisen kanssa, kirjoitus vaikuttaa hätähuudolta.

Rauhaisaa joulun aikaa kaikille!

Vierailija
2/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset todellakin on Jumalan lahja ja siunaus ja siksi ne pitäisikin pystyä hoitamaan mahdollisimman hyvin!

Itselläni on kaksi ja luultavasti ei enempää tule. He on mun "ainokaiset"

Joka päivä koen kiitollisuutta että nämä kaksi olen saanut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:14"]Morjens. Tää on taas näitä lestahörhöjä.

Jokainen järkevä tietää omat voimansa ja tekee lapsia just sen verran että omat voimavarat riittävät eikä hörhöile. Jumala ei yhtään lasta hoida kyllä se on vanhempien tehtävä.

Minulla on kolme lasta ja olisin todennäköisesti jaksamisen puolesta voinut tehdä enemmänkin mutta en halunnut, nämä kolme on riittävästi. Jää aikaa muuhunkin kuin vaipanvaihtoon. Jokaiselle lapselle on aikaa ja aikaa myös itselle.

Jos pitää avauksen lailla kirjoittaa on jotain pielessä oman jaksamisen kanssa, kirjoitus vaikuttaa hätähuudolta.

[/quote] Hädässä huudan minä herraa ja hän kuulee huutoni. Ja omistaan eli Jumalan lapsista hän pitää hyvän huolen. Ja voi kuinka ihania on nämä joulun pyhät isossa perheessä. Ei tarvi kokea yksinäisyyttä,ei päihteitä käytössä ja näin ollen koko perheen turvallisuus taattu. Jumala on luvannut lapsensa hyvästi siunata!

Vierailija
4/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:14"]Morjens. Tää on taas näitä lestahörhöjä.

[/quote] Hädässä huudan minä herraa ja hän kuulee huutoni. Ja omistaan eli Jumalan lapsista hän pitää hyvän huolen. Ja voi kuinka ihania on nämä joulun pyhät isossa perheessä. Ei tarvi kokea yksinäisyyttä,ei päihteitä käytössä ja näin ollen koko perheen turvallisuus taattu. Jumala on luvannut lapsensa hyvästi siunata!

Vierailija
5/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua lapsia.

Vierailija
6/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
7/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:56"]provo

[/quote] Maailman ystävän eli uskosta osattoman ihmisen mlelipide on "provo". Ja aivan ymmärrettävää koska hänellä ei ole pyhähenki sydämessä kotiopettajana .

Vierailija
8/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole synti kirjoittaa nimettömänä netissä?

Vierailija
9/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:29"]Eikös se ole synti kirjoittaa nimettömänä netissä?

[/quote] Ei tietenkään ole syntiä. Mielipiteeni voi joitain pahentaa ja joitain kutsua Jumalan valtakunnan asukkaaksi. Jos kuulet kutsun ole ahkera ja tee parannus.

Vierailija
10/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:29"]Eikös se ole synti kirjoittaa nimettömänä netissä?

[/quote] Ei tietenkään ole syntiä. Mielipiteeni voi joitain pahentaa ja joitain kutsua Jumalan valtakunnan asukkaaksi. Jos kuulet kutsun ole ahkera ja tee parannus.

Vierailija
11/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän viestin. Päihteetön joulu täälläkin on. Ei polta kukaan tupakkaakaan.

Lestojen oletus on että kaikkien muiden jouluun kuuluu alkoholi ja huumeet. Heillä on asiat paremmin kuin muilla ihmisillä ja ainoastaan he pelastuvat. Lestat saavat myrkyttää itsensä ja läheisensä tupakalla. Herran huomaan jätetyt taaperot ja leikki-ikäset lapset ovat riskissä jäädä autojen alle ja hukkua kun vanhemmat eivät ehdi perään katsoa. 

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:14"]

Morjens. Tää on taas näitä lestahörhöjä.

[/quote]

Vierailija
12/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:36"]

[/quote]

Parannus mistä?

Vierailija
13/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:28"]

[/quote] Maailman ystävän eli uskosta osattoman ihmisen mlelipide on "provo". Ja aivan ymmärrettävää koska hänellä ei ole pyhähenki sydämessä kotiopettajana .

[/quote]

Olen itse uskova. Provoksi tämän teki se, että vaikka viestin asia oli enimmäkseen ihan asiallinen, niin henki siinä oli kuitenkin se, että halutaan saada uskovat näyttämään tyhmiltä. Tämä oli liikaa: "Rukoilen et jaksan ottaa kaikki lapset vastaan"

Vierailija
14/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:43"]

Ei tarvi kokea yksinäisyyttä,ei päihteitä käytössä ja näin ollen koko perheen turvallisuus taattu. [/quote]

Miehen kanssa kahdestaan vietetään joulua. Ei viinaa, muita päihteitä eikä tupakkaakaan. Nautitaan rauhallisuudesta kovien työviikkojen jälkeen. Luetaan, katsotaan elokuvia ja syödään hyvin, herkutellaankin.

Muuta tai muita ei tarvita.

Vierailija
15/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:28"]

[/quote]

Olen itse uskova. Provoksi tämän teki se, että vaikka viestin asia oli enimmäkseen ihan asiallinen, niin henki siinä oli kuitenkin se, että halutaan saada uskovat näyttämään tyhmiltä. Tämä oli liikaa: "Rukoilen et jaksan ottaa kaikki lapset vastaan"

[/quote] Voi hyvänen aika ,että jotain voi loukata omakohtainen usko ja henkilökohtainen rukousaihe. Luuletko että yritin "yleistää" tuon rukous aiheen?! Ja jotenkin tuntuu ,että me ollaan erilailla uskomassa. Mä olen vanhoillislestadiolainen.

Vierailija
16/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:36"]

[/quote]

Parannus mistä?

[/quote]Synnistä me uskovaiset tehdään parannusta, me ollaan armahdettuja syntisiä. Jos pelkäät kuolemaa ja etsit rauhaa sydämellesi silloin kannattaa olla kuuliainen Jumalan äänelle. Voit mennä esim. Rauhanyhdistyksen seuroihin omalle paikkakunnalle, seuroja voi kuunnella myös netistä. Toivon sydämestäni että kuuntelisitte seuroja. Lämpimästi tervetuloa seuroihin.

Vierailija
17/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:36"]

[/quote]

Parannus mistä?

[/quote]Synnistä me uskovaiset tehdään parannusta, me ollaan armahdettuja syntisiä. Jos pelkäät kuolemaa ja etsit rauhaa sydämellesi silloin kannattaa olla kuuliainen Jumalan äänelle. Voit mennä esim. Rauhanyhdistyksen seuroihin omalle paikkakunnalle, seuroja voi kuunnella myös netistä. Toivon sydämestäni että kuuntelisitte seuroja. Lämpimästi tervetuloa seuroihin.

Vierailija
18/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Parannus mistä?

Vierailija
19/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, että saat uskomisesta voimaa perhe-elämään. Minulle uskosta tuli taakka jatkuvista vaatimuksista johtuen. Ilman seuroja on elämääni tullut olo, että kelpaan Jumalalle :)

Vierailija
20/22 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:16"]On hienoa, että saat uskomisesta voimaa perhe-elämään. Minulle uskosta tuli taakka jatkuvista vaatimuksista johtuen. Ilman seuroja on elämääni tullut olo, että kelpaan Jumalalle :)

[/quote] Mitkä oli niitä vaatimuksia? Kuiskutteliko sielunvihollinen ,että olosi on kevyempi epäuskoisena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi