Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbot/bi:t - millaisista naisista tykkäätte?

Vierailija
06.10.2020 |

Esimerkiks ulkonäöllisesti?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään tiettyä ihannetta?

Vierailija
2/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse olen hyvinkin femme bi, ja pidän naisellisista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan enemmän naisellisista, tai siis ei tosi maskuliinisista/butch-tyyppisistä. Kovin tarkkaa makua ei ole. Naisystäväni on pitkähiuksinen ja käyttää paljon hameita, mutta toisaalta ei meikkaa tai sheivaa. Tykkään :) 

Vierailija
4/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut todistamassa, kuinka todella seksikäs ja ulkonäöllisesti täysin 10/10-tasoa oleva 23v nainen on halunnut seksiä 44-vuotiaan, ruman ja todella ylipainoisen naisen kanssa. Jopa kehui kyseistä naista sanomalla, miten "ihanan iso" tämä on.

Selvästikään ei heteroseksuaalisten pariutumismarkkinoiden mekanismit päde samaa sukupuolta edustavien vastaaviin.

Joo, ei ole niin pinnallista. Muut asiat merkitsee.

Vierailija
5/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin et lesbot/di:t ja mietin et mitä helkkarii :)

Vierailija
6/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaat :D

Vierailija
7/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut hyvin laajasti erilaisista naisista, mutta sellaset todella feminiiniset tai todella miesmäiset naiset ei  yleensä iske. Todella eri kokoisiin ja näköisiin naisiin on tullut ihastuttua.  Itse olen varmaan jotain androgyynin ja feminiinisen väliltä. Riippuu keneltä kysyy. 

Vierailija
8/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut todistamassa, kuinka todella seksikäs ja ulkonäöllisesti täysin 10/10-tasoa oleva 23v nainen on halunnut seksiä 44-vuotiaan, ruman ja todella ylipainoisen naisen kanssa. Jopa kehui kyseistä naista sanomalla, miten "ihanan iso" tämä on.

Selvästikään ei heteroseksuaalisten pariutumismarkkinoiden mekanismit päde samaa sukupuolta edustavien vastaaviin.

En tykkää tästä kommentista. Oletko mies?

Vierailija
9/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tiettyä tyyppiä ulkonäössä, mutta tyyliltään rennoista ja vähän androgyyneistä naisista useimmin viehätyn. Olen itse aika pitkä ja tosi lyhyet naiset tuntuu liian pieniltä. Joten pidän useammin vain vähän lyhemmistä tai saman pituisista.

Vierailija
10/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään isosta ja muhkuraisesta miehen kullista vaikka olen lesbo. Vai olenko??

Vierailija
11/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistavatko lesbonaiset toisensa jostain? Itse olen siro ja naisellinen (ulkoisesti ainakin) heteronainen ja ikinä kertaakaan yksikään nainen ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta. Miesten aloiteet ovat arkipäivää jos tulee liikuttua jossain yksin. A. Enkö siis ole yhdenkään lesbon mieleen vai b. tunnistavatko lesbot toisensa? Vai c. onko lesboilla niin selvästi matalampi libido, ettei tule lähestyttyä ketään samoissa määrin kuin miehet tekevät...? Veikkaan nyt kuitenkin että olisi joko a tai b.

Vierailija
12/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla pihviksi väliinne. Mmmmmmmmmm

Vierailija
13/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistavatko lesbonaiset toisensa jostain? Itse olen siro ja naisellinen (ulkoisesti ainakin) heteronainen ja ikinä kertaakaan yksikään nainen ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta. Miesten aloiteet ovat arkipäivää jos tulee liikuttua jossain yksin. A. Enkö siis ole yhdenkään lesbon mieleen vai b. tunnistavatko lesbot toisensa? Vai c. onko lesboilla niin selvästi matalampi libido, ettei tule lähestyttyä ketään samoissa määrin kuin miehet tekevät...? Veikkaan nyt kuitenkin että olisi joko a tai b.

Lesbo tunnistaa yleensä alitajuisesti toisen lesbon, muttei uskalla lähestyä siitäkään huolimatta. Itse en ainakaa ole koskaan ihastunut heteroon... Vaihtoehto a ja b on molemmat todennäköisesti oikein :)

Mutta siitä preferenssistä. Ulkonäöllisillä piirteillä ei ole niin paljoa väliä, paitsi että sulan suklaanruskeille silmille. Hameita käyttävät naiset ovat aina coolin näköisiä, olivat he muuten sitten ties kuinka femme/butch.

Vierailija
14/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset pitää olla ja näyttää selkeästi naiselta. Juhlissa pukeutuu mekkoon ja korkkareihin, arkena ehkä tennarit. Tyylissä saa olla niitä pieniä asioita joista joidenkin tutka piippaa.

Avril Lavigne oli joskus aikanaan oma julkkisihastus ja se tyyli viehättää tavallaan edelleen: tavallinen mutta vähän rokahtava tyyli, laitetut hiukset ja meikkiä, mutta meikissäkin saa näkyä oma tyyli eikä tarvi olla se klassinen versio.

Ei viehätä: lyhyet hiukset, liian erikoinen tyyli (sivukaljut jne), erikoisuudentavoittelu (naama)lävistykset, vegaanifeministihippeily ulkonäössä (feminismi ja veganismi toki hyviä juttuja, mutta kaikkea ei tarvitse nähdä sadan metrin päähän), rekkalesbotyyli.

Niin ja olen bi.

Vierailija
15/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän maskuliinisesta habituksessa naisilla. Tosin en mistään äijäilystä tai machoilusta kuitenkaan

Vierailija
16/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen, mutta minua on aina yritetty iskeä myös naisten taholta, joten voinen vastata. Itse ainakin olen perusnätti (isot silmät, korkeat poskipäät, hyvät hampaat) ja naisellinen (pieni, hoikka, pitkät raajat, pitkät hiukset, kevyt meikki, helma useammin kuin lahkeet).

Kokemukseni perusteella sanoisin siis, että miehet ja naiset pitävät ulkoisesti aika lailla samanlaisista naisista. Ero tuleekin sitten muusta. Naiset nimittäin ihastuvat vasta, kun henkilö on niiden mielestä myös fiksu ja hauska. Miehille riittää hymyily ja juttujen kuuntelu.

Itseäni suoraan sanottuna harmittaa olla hetero. Olisin saanut tosi hyviä seurustelusuhteita ihanien naisten kanssa, jos seksi ei olisi esteenä.

Vierailija
17/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tuo c-vaihtoehto :D Väittäisin että naisilla (seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta) on matalampi libido kuin miehillä keskimäärin. Naiset on myös passiivisia aloitteiden tekemisen suhteen ja lesbot ei eroa tässä suhteessa heteronaisista, valitettavasti. Tinderit sun muut voi olla tämän takia joskus todella uuvuttavia. Mutta  tuohon tunnistamiskysymykseen voisin todeta sen verran, että kyllähän sen monista naisista näkee, jos ei ulkonäöstä niin olemuksesta, että kyseessä saattaa olla naisiin päin suuntautunut tapaus. Vääriä päätelmiä tulee toki joskus tehtyä ja sellaset erityisen femiininiset tapaukset saattaa mennä ohi. Toki se voi kohdallani johtua siitä, etten pääsääntöisesti kiinnostu kovin feminiinisistä naisista. Tietynlaiset katseet on välillä myös paljastavia. Niitä on edes hankala selittää, mutta joskus sitä päätyy luomaan sellaisia merkityksellisiä katseita, joita ei heterojen kanssa tule :D 

Jos menisit homobaariin niin voisit ihan hyvin saada aloitteita naisilta :) 

Vierailija
18/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään perustyylikkäistä naisista, sellaisista klassisen kauniista. Itsehän en ole just minkään näköinen, joten enpä ole kenenkään naisen kanssa ollut. Introverttiys varmaan myös hyvänä tekosyynä :)

bi

Vierailija
19/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse enemmän femme, vaikka en meikkaa enkä ole ulkonäöllisesti mikään supernaisellinen. Tällainen tavallinen "naapurintyttö". Viehätyn naisellisista naisista, mutta ei se ole mikään ehdoton kriteeri. Olen ihastunut maskuliinisempiinkin naisiin. Tärkeintä on, että on yhteisiä arvoja ja toisen kanssa on helppo olla.

Vierailija
20/63 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Tykkään isosta ja muhkuraisesta miehen kullista vaikka olen lesbo. Vai olenko??

Paistaa se päivä sullekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi