Jouluaatto n. klo 20, miksi netissä?
Miksi olet netissä juuri nyt? Normaalia hiljaisempaa kuitenkin on. Meillä on joulun vietto aika minimaalista ja se on jo "vietetty". Tässä punkkulasi ja vähän jälkkärijuustoja, mies katsoo telkkaria ja nuoret ovat kadonneet huoneisiinsa tekemään jotain, varmaan netissä hekin.
Kommentit (27)
Imetän vauvaa yöunille. Lepohetki samalla itselle. Tämän jälkeen sukujoulu jatkuu juustojen syönnin merkeissä.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:08"]
Miksi olet netissä juuri nyt? Normaalia hiljaisempaa kuitenkin on. Meillä on joulun vietto aika minimaalista ja se on jo "vietetty". Tässä punkkulasi ja vähän jälkkärijuustoja, mies katsoo telkkaria ja nuoret ovat kadonneet huoneisiinsa tekemään jotain, varmaan netissä hekin.
[/quote] Mieheni pilasi Joulun aamupäivällä suuttumalla tyhjänpäiväisestä asiasta joka tietenkin on hänelle merkityksellinen... Mökötystä ja jurnutusta ja sanoi että ei puhu minulla kolmeen päivään. Pahempi kun meidän perheen teinit!
Tultiin just mummolasta ja istahdin hetkeksi tähän "miettimään"
eroan tässä parhaillaan kihlatustani, siksikin netissä.
Meillä on pieniä lapsia ja sukulaisillakin, joten meillä pukki kävi jo hyvissä ajoin. Nyt vieraat ovat lähteneet ja lapset leikkivät leluillaan. Ja minä tässä toisella silmällä vahdin leikkejä.
Poika pelaa uudella pelikoneella uusia pelejä. Isovanhemmat lepää päivän touhujen ja saunan jälkeen. Ipadilla on kätevä seikkailla netissä.
Komppaan 3:sta. Kakalla hetki rauhassa mukava lueskella.
No anoppi, jonka oli pakko saada tulla meille miehen ja palstan mukaan, nukkuu!!!
Mies katsoo Joppet-juttua tvstä. Pojat pelailee huoneessaan.
Mulla myös mies vituttaa niinku on vituttanu jo pitkään, tultiin mun vanhemmilta just ja nyt yritän olla hiljaa ja käyttää aikaa netissä ettei syty kauheeta riitaa. Lapsia ei onneksi ole, ja kovasti yritän tässä kerätä itseeni rotia että kohta ei olis enää miestäkään.
Ukko katselee Mr. Bean elokuvaa. Mä en halua, mulla menee muuten usko miehiin...no eipä nyt sentään, vatsa sekaisin ja WC tuossa selän takana, niin on lyhyt matka heilauttaa itsensä pytylle.
Vieraat lähti. Mies nukuttaa nuorimmaista, isommat lapset tutkivat lahjojaan omissa huoneissaan. Saunaa lämmitän ja maistelen glögiä. Ensin katsoin mitä maailmalla on tapahtunut ja sitten tulin palstalle.
mies varasi tv:n , meillä on niin eri maku
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:18"]
Mulla myös mies vituttaa niinku on vituttanu jo pitkään, tultiin mun vanhemmilta just ja nyt yritän olla hiljaa ja käyttää aikaa netissä ettei syty kauheeta riitaa. Lapsia ei onneksi ole, ja kovasti yritän tässä kerätä itseeni rotia että kohta ei olis enää miestäkään.
[/quote] Sitä on liikkellä pahaa mieltä pohjatonta..
Töihin menossa ja hetki sitten heränneenä,sama onko joulu vai juhannus,vaikea arvata minkä alan edustaja olen =)
Minun syyni (kuten monen muunkin) löytyy tästä viestiketjusta:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3904485/ketju/muita_jotka_ypoyksin_tanaan
Mies ja pojat pelaa pleikkaria. Otan rennosti.
Normaali arki-ilta minulle. En vietä joulua, enkä asu Suomessa.
olen netissä koska mulla ei oo elämää