Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvaako ripset takaisin jos juurineen ovat lähtenyt irti?

Vierailija
24.12.2013 |

Kalju silmänäkö joudun olemaan lopun elämään?

:(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa luultavasti, mutta jos haluat parantaa mahdollisuuksiasi saada ripset takaisin, kannattaa polttaa ne tulitikulla kerran heti kasvun alettua, sillä palamisreaktio kiihdyttää pintaverenkiertoa ja saa ripset kasvamaan nopeammin.

Vierailija
2/14 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo, kukaan ei voi olla noin tyhmä.

Vierailija
4/14 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvavat. Itsekin nykäisin omani irti ripsentaivuttajalla

Vierailija
5/14 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin provo !

Ripsien pidennystä en ota ikinä!!! En tiedä mitä näille teen ku näyttää kamalalta

Vierailija
6/14 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hönö sua, totta kai ne kasvaa.

Vierailija
7/14 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa ne,mulla meni about 3 viikkoa kunnes oli kasvanu ripsienpidennysten irti nyppimisen jälkeen omat ripset takasin.

Vierailija
8/14 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, miksi ne lähtivät irti? 

Vierailija
9/14 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 18:08"]

Kasvavat. Itsekin nykäisin omani irti ripsentaivuttajalla

[/quote]

Sama käynyt mulle. Kyllä kasvavat takaisin, vaikka siinä hetki meneekin. Pitkän aikaa oli vaan ärsyttävästi niin, että kaikki sen kohdan ripset oli samaan aikaan kasvuvaiheessa ja myös tippui samalla kertaa, joten suunnilleen joka toinen kuukausi siinä samassa kohdassa oli hyvin harvassa ripsiä. Ajan kanssa tuokin onneksi tasoittui.

Käytä ap vaikka sellaisia liimattavia irtoripsiä sen aikaa, että omat kasvavat takaisin :)

Vierailija
10/14 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata noita irtoripsiä (ainakaan eyluren liimalla). itsellä oli eilen sillä laitetty ripset ja sun irroitin niin lähti paljon omista mukana. niin tuju liima. harmittaa

Vierailija
11/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käynyt tämä sama! Säikähdin ihan hirveästi ja pelkäsin ettei ne ikinä kasva takaisin mutta kyllä ne siitä kasvoi

Vierailija
12/14 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul lähti ripset joku 4-6kk sit eikä oo kasvanu takasin… :(( onko jotain vinkkejä miten voisin saada mun ihanat ripset takaisin??! oon tosi epävarma mun ripsistä nykyään ja näyttää tyhmältä kun on ripsaria niin oikealla puolella on tyhjä kolo:(( …

Vierailija
13/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon nyppiny kaikki ripseni irti vaikka äiti varoitti siitä... ne ei oo kunnolla vieläkään kasvanu takaisin koska nypin niitä sitte taas:( oisko jollain vinkkei miten en nyppis niitä??? Ja mun äiti koko ajan valittaa mulle että nypin niitä ja että näytän tyhmältä..

Vierailija
14/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä olen nytkkinyt ikäni ripsejä ovat jonkun verran kasvaneet,, seon kuulema jokin sairaus täytis vaan saada apu