Ihan järkyttävä moka joulujuhlassa
Kävimme siis miehen kanssa joulukutsuilla, missä oli väkeä mieheni firmasta. Kaikki vieraat olivat kutsuttuja (joten voisin olettaa että varakkaita kaikki)
Paikalla oli kuitenkin nuori naishenkilö, jolla oli ihan käsittämätön tyylimoka.
Hänellä oli siisti tumma iltapuku, mutta hänen KIRKKAAN turkoosit rintaliivien olkaimet vilkkuivat koko ajan! Siis eikö ihmiset oikeasti osaa käyttää olkaimettomia liivejä TAI edes valita hillitymmän värisiä olkaimellisia, esimerkiksi mustia olkaimia ei olisi välttämättä edes huomannut.
Kommentit (39)
En tajua ihmisiä, jotka hakevat alusvaatteensa jostain seppälästä...
Otsikon perusteella olisin odottanut että joku olisi vähintäänkin päästänyt äänekkään pierun pikkujouluissa mutta nyt olen pettynyt. :/
Nolompi olet sinä joka asiaa päivittelet. Sinunkin sivistys- ja käytöstavat vielä hakusessa.
Auts... Ehkä hänellä ei vaikka vaan sattunut olemaan muunlaisia rintaliivejä puhtaana, itselleni on käynyt vastaavanlaisia kämmejä joulukiireiden aikana, ei ole välttämättä ehtinyt pyykkäämään niitä kaikkein tyylikkäimpiä alusvaatteita.
Kaikki eivät vaan tykkää olkaimettomista liiveistä, itselleni tulee ainakin todella hermostunut olo niissä, kun tuntuu että tippuvat päältä jos vähänkin liikkuu reippaammin.
n. 90-luvulta saakka rintaliivien olkaimet eivät enää ole olleet tabu. Olet varmaan kesäisinkin nähnyt spagettiolkaintoppeja, jotka jättävät olkaimet näkyviin. Joten ei hätää. Rauhaisaa joulua.
Naurattaa toi sun vouhotus. Mutta kiitos siitä :)
Mitäpä jos ap hankkisit ihan oman elämän ja keskittyisit omiin tissiliiveihisi.
Sama juttu mulla kuin kolmosella. Mulla vaan ei olkaimettomat liivit pysy päällä, joten en niitä käytä. Jos liivin olkaimet vilkkuu, niin vilkkukoon. Tiettyjen mekkojen kanssa en käytä rintsikoita lainkaan, apua! Ja kyllä mulla välillä näkyy alushousujen rajakin, ei aina löydy täydellisiä pikkareita joka asuun. Myös stringit näkyvät joidenkin asujen kanssa. Jos se jotakuta häiritsee, niin häiritköön. Joka ikisestä asiasta saa kehitettyä ongelman, jos vain haluaa.
Huh, ei aida tyttörukalla oikein uraputki lähteä ylöspäin tai sitten tuo oli jonkun vieraan "patja"
Onkohan olemassa hyviä olkaimettomia rintsikoita? Minulla on muutamat olkaimettomat, joissa on silikonireunus tms., joka pitää rintsikat paikallaan. Lähes joka kerran jälkeen on olo on tuskainen, sillä iholle on tullut vesikelloja siihen kohtaan, missä se silikonireunus on mennyt.
Jos jollain on hyviä kokemuksia olkaimettomista, niin vinkatkoon.
Tuollainen on noloa. Vielä nolompaa on se, että palstalaiset eivät kykene käsittämään tilannetta.
Tosi noloa minustakin... Ja yhtä noloja ovat nämä, kenen mielestä asia on ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 16:16"]
n. 90-luvulta saakka rintaliivien olkaimet eivät enää ole olleet tabu. Olet varmaan kesäisinkin nähnyt spagettiolkaintoppeja, jotka jättävät olkaimet näkyviin. Joten ei hätää. Rauhaisaa joulua.
[/quote]
Rantapukeutuminen erikseen, juhlassa juhlan tavoin.
Ovathan ne olkaimettomat inhottavat päällä, mutta kyllä minä kestän sen aikaa, kun tilaisuus kestää. Ennen käytin vain olkaimellisiä mekkoja, kun en ollut totutellut vielä olkaimettomiin rintsikoihin.
Ettekö te, hyvät naiset, riedä, että on olemassa silikoniolkaimia, jotka eivät juuri näy mihinkään. Nykyään on selaisia liivimalleja, joita voi poistaa olkaimet tai vaihtaa esim. juuri silikonisiin.
Olen sen verran vanhempaa ikäpolvea, että minusta alusvaatteet kuuluvat nimensä mukaisesti päällysvaatteiden alle. On tyylitöntä, jos yllä on juhla-asu ja liivien olkainen näkyvät. Ennen, jos puku oli kepeaolkaimininen, niin usein ommeltiin esim. kanttinauhasta pieni nepparilla suljettava tamppi, joka piti liivien ja alushameiden olkaimet näkymättömissä.
Nykyikö muuten presidentin itsenäisyyspäivävastaanotolla kovinkin monet olkaimet? Minä en havainnut yksiäkään, mutta ehkä niitä sitten oli, varsinkin nuoremmilla vierailla, joiden tyylitaju on vasta kehittymässä.
PS Muuten: siis joulujuhla ja iltapuku ynnä varakasta väkeä. Niinhän se oli? Onpa ollut tosi hienoa.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 16:02"]
Kävimme siis miehen kanssa joulukutsuilla, missä oli väkeä mieheni firmasta. Kaikki vieraat olivat kutsuttuja (joten voisin olettaa että varakkaita kaikki)
Paikalla oli kuitenkin nuori naishenkilö, jolla oli ihan käsittämätön tyylimoka.
Hänellä oli siisti tumma iltapuku, mutta hänen KIRKKAAN turkoosit rintaliivien olkaimet vilkkuivat koko ajan! Siis eikö ihmiset oikeasti osaa käyttää olkaimettomia liivejä TAI edes valita hillitymmän värisiä olkaimellisia, esimerkiksi mustia olkaimia ei olisi välttämättä edes huomannut.
[/quote] Miten tuosta voi vetaa johtopaatoksen etta kaikki vieraat olivat varakkaita? Ehka firma maksaa talle tyontekijalle niin huonoa palkkaa etta on varaa vain yksiin rintsikoihin.
AP, laita tahan nimesi etta voidaan kadehtia sinun elintasoasi oikeaan ositteeseen ja Hyvaa Joulua sinnekin.
En tajua ihmisiä, jotka hakevat alusvaatteensa jostain seppälästä...