Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavallista esinettä et omista?

Vierailija
06.10.2020 |

Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?

Kommentit (693)

Vierailija
621/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista televisiota, astianpesukonetta, mikroaaltouunia, vedenkeitintä, leivänpaahdinta tai älypuhelinta.

Vierailija
622/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskoolia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöytää. Ei ole ollut 40 vuoteen.

Vierailija
624/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksileluja

Vierailija
625/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu nyt ihan hirveeltä. Tähän ikään (53) mennessä on tullut ostettua jo vaikka mitä 😬

Vierailija
626/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehosekoitinta. Sauvasekoitin kyllä löytyy.

Sama! En ymmärrä mihin tehosekoitinta tarvitsee. Kamalia tilaa vieviä hökötyksiä ja työläitä pestä. 

Vierailija
627/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkää. Voin huonosti pulssimuotoisesta elektromagneettisesta säteilystä jo joskus 2001, kun vielä käytin kännykkää, mutta todella huonoksi vointini muuttui 2007 eteenpäin, kun kotini ympäristöön rakennettiin kolme uutta kännykkämastoa. Muutin ulkomaille.

Vierailija
628/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkeitin

Leivänpaahdin

(pitäisi kyllä hankkia, ainakin tuo leivänpaahdin, veden kuumentaa yhdelle ihmiselle mikrossa kätevästi)

Vierailija
629/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista sohvaa, en ole koskaan omistanut vielä näin 28v. Aina ollut sänky sohvan tilalla

Vierailija
630/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soundbar ja tietokone puuttuvat. Tietokoneet ovat nykyään niin huonoja että en viitsi hankkia enää. Outoa kun älypuhelimet kestävät mulla kuitenkin ja sitä käytänkin paljon. Talouspaperin käytöstä olen luopunut jo n 30v sitten.

En voisi "elää" ilman oikeaa tietokonetta. Älypuhelimella ei voi tehdä töitä.

Samoin. Minä haluan hoitaa hyötyyn ja hupiin liittyvät nettiasiat kotona kaikessa rauhassa kunnollisen tietokoneen ääressä, en kadulla kävellessä kännykkää räpläten. Pöytätietokoneessa on iso näyttö, hiiri ja selkeä näppäimistö ja siihen voi helposti liittää erilaisia lisälaitteita kuten tulostin-skannerin, kauittimet, web-kameran ja ulkoisen kovalevyn. En minulla ole ollut mitään mainittavia ongelmia tietokoneiden kestävyyden kannalta olipa kyse kannettavasta tai pöytäkoneesta.

Kännykkä on minulle pelkkä yhteydenpitoväline ja esimerkiksi valokuvausta varten minulla on digikamera ja musiikin kuuntelua varten stereot. Jos kaikki toiminnot pyörivät älypuhelimen ympärillä, niin sehän tekee kyseisen henkilön järjestelmästä hyvin haavoittuvaisen ja aika tylsän yhden käyttöliittymän systeemin.

Vierailija
631/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedenkeitin

Leivänpaahdin

(pitäisi kyllä hankkia, ainakin tuo leivänpaahdin, veden kuumentaa yhdelle ihmiselle mikrossa kätevästi)

Ei  minullakaan ei ole vedenkeitintä, vaan esimerkiksi teetä varten veden sähköliedelle laitettavasta vesipannussa. Mikroaaltouunia käytän lähinnä lautaselle valmiiksi annostellun ruoan lämmittämiseen, jos olen esimerkiksi tehnyt parin päivän annoksen spaghetti bolognesea.

Vierailija
632/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitysrautaa

Vierailija
633/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista yhtäkään Muumimukia. Kamalia ovat. Mistään ei löydy myöskään Unikko-kuosia.

Vierailija
634/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista polkupyörää, potkulautaa, robotti-imuria, pyykinkuivausrumpua, ikkunanpesuria.

Vierailija
635/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista dildoa.

Vierailija
636/693 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista autoa tai seinäkelloa eikä taloudessa ole myöskään ollut vuosiin talouspaperia.

Vierailija
637/693 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroaaltouunia, ajokorttia

Vierailija
638/693 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyä, mikroa, vedenkeitintä, talouspaperia....

Vierailija
639/693 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoa, mopoa, venettä

Joo, mäkin hämmästelen joka kerta kun tapaan sellaisen kaverini jolla ei ole venettä tai mopoa. Joka kerta jaksan ihmetellä näitä puutoksia.

Vierailija
640/693 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksileluja, silitysrautaa enkä ompelukonetta.

Miten usein kuulet vierailtasi ihmettelyä seksilelujen puutteesta? Meillä ei vieraat edes tiedä ettei meillä moisia ole.

Ompelukonettakaan ei taida omistaa itseni lisäksi kuin yksi ystäväni. Enkä ole kellekään tätä ihmetellyt.

Miten näiden luettelemiesi esineiden ihmettelyt tulevat ilmi kyläilyjen yhteydessä?

Mietin tätä samaa. Suurin osa ketjussa luetteluista asioista kuuluu näihin "miksi mun edes pitäisi tietää, ettei jollain ole näitä". En siis osaa kyllä yhtään ihmetellä jos joltain puuttuu esim. silitysrauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän