Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Vedenkeitin, leivänpaahdin, pesukone, astianpesukone...
Dildo, täällä tuntuu moni semmosen omistavan, että ihan jokapäiväiseltä kuulostaa.
Kahvinkeitintä. Vain pannukahvia keitellään täällä
Väittäisin että mulla on ihan kaikki vimpaimet.
Sellaisetkin joista sinä et ole kuullutkasn.
Tiskikone ja kahvinkeitin. juon tosi paljon kahvia, mutta silti ei ole kahvinkeitintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompelukone, vohvelirauta, kuivausrumpu, poreamme jne...
Millaisissa piireissä liikut, jos vieraat ihmettelee kun sinulla ei ole poreammetta?
Tai vohvelirautaa. 90-luvun härpäke, nykyään tavarataivaassa.
Pimpparautaa ei ole
Vessapaperi, enimmäkseen. Kun suoli toimii, paperia ei tarvitse. Jos on ripuli, rypistelen ja pehmennän jonkin mainoslehden kuten mummolassa tehtiin, kun vietin siellä lapsuuden kesiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en omista hallussani olevia setelirahoja ja kolikoita. Niiden oikea omistaja on Suomen Valtio, joka on vain antanut ne minulle käyttöön. Näin on muuten sinunkin kukkarossasi olevien rahojen laita!
Ikävä kyllä minun kukkarossani olevat rahat eivät ole tarkoitettu sinun käyttöösi, ei edes lainaksi.
Kuivausrumpua. Pyykit kuivavat telineessä ihan hyvin eivätkä vie sähköä. Kalliskin mokoma on.
Leevi and the Leavings - Onnelliset
stereot, talevisio, mikroaaltouuni, videonauhuri, (pieni pakastinlokero on!) kahvinkeitin, (mikroprosessori, tarkoittaen tietokonetta on!), pölynimuri puuttuu.
Lakaisen ja luuttuan lattiat, matot ravistelen tai tamppaan. Telkkariohjelmia näkee kyllä tietokoneelta. Kahvin keitän pikkukattilassa.
Televisio, mikrouuni, astianpesukone.
Ei ole henkilöautoa, eikä tule.
Pesukone
Astianpesukone
Mikroaaltouuni
Astianpesukone, kahvinkeitin, Ipad
En omista minkäänlaista yleis-tai monitoimikonetta. Toimin itse taikinan veivaajana ja juuresten pilkkojana. Tosi moni tuttavapiirissä omistaa nuo em. koneet.
Yksikin oikein velvollisuudentuntoisena leipoo jatkuvasti pullaa ja sämpylöitä, ”kun kerran tuli ostettua tämä kallis yleiskone”.
Juuri tuon takia en hanki mitään velvollisuuslaitetta.
Reino kirjoitti:
Vessapaperi, enimmäkseen. Kun suoli toimii, paperia ei tarvitse. Jos on ripuli, rypistelen ja pehmennän jonkin mainoslehden kuten mummolassa tehtiin, kun vietin siellä lapsuuden kesiä.
Kyllähän se ulkovessassa hyvin toimii sanomalehtikin. Niitähän voi iltapuhteella jo valmiiksi rypistellä ja hinkata käsien välissä pehmeiksi ja sitten viedä vessaan odottamaan käyttöä.
Mitäpä sitä vessapaperiin tuhlaamaan.
Vierailija kirjoitti:
D i ldoa. Ilmeisesti jokaisella naisella pitäisi olla, itse en ole koskaan omistanut tai edes halunnut omistaa.
Sama täällä. En varmasti sitä hanki.
Jos vielä tarvitset pesukonetta, jätä e-mail (tee vaikka uusi tili itsellesi...) tänne. Ystävä muuttaa kohta ja häneltä jää vapaaksi n. 4 v. vanha hyvin toimiva pesukone. Tämä siis hänen pyynnöstään tähän lisätty! :) Jos joku tarvitsee pesukonetta, samat tiedot. Otan yhteyttä ilmoittautumisjärjestyksessä ja kerron lisää. Kone on siis tietysti maksuton, kanto- ja kuljetusapua ei ole tarjota. Sijainti Hki, keskusta.