JUMPPAAKO KUKAAN MUU
Kommentit (18)
No miksei voisi jumpat vetää, tai käydä salilla. Aikaa on, olen tänään yksin. No problem :-)
Pakko, joka päiivä.
Oli sitten aatto, pyhä, arki tai vapaa. Aina.
no ehkä aattona voisin pitää taukoa, mutta no mikäs siinä jos on aikaa niin hyvä olohan siitä tulee
Mulla on lepopäiviä, turhaan sitä joka päivä jumpata kun pysyy hyvässä kuosissa neljästi viikossakin jumpatessa ja joskus jopa vähemmänkin. Jouluaattona en rupee jumppaileen vaan pyhitän sen täysin perheelle, yhdessä oloa, ihania joulujuttuja. :)
Oliko parempaa kuin aamulla käydä tyhjällä salilla ja tulla sieltä kotiin herättämään muu perhe joulun viettoon.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 12:23"]Läskit jumppaa. Me muut nautitaan
[/quote]
Eipä oo ennen läskiksi haukuttukaan.
No en tänään, vaikka muuten kyllä lähes joka päivä. Valvoin yön kinkkua ja tänään on puoli sukua kylässä. On niin sanotusti vähän muuta tekemistä nyt.
Jumppaan noin 300 päivänä vuodessa, jouluna 4-5pv tauko. Jäänne kilpaurheiluajoilta.
Jumppaan noin 300 päivänä vuodessa, jouluna 4-5pv tauko. Jäänne kilpaurheiluajoilta.
Jumppasin tänään, freesimpi fiilis aloittaa joulun vietto. Nyt tulee varmaan parin päivän tauko. Muutenkin olen ahkera jumppaaja, monta kertaa viikossa vuodet ympäri lapsesta lähtien.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 12:23"]Läskit jumppaa. Me muut nautitaan
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pilatesopettajani antoi "luvan" syödä. Hän sanoi muistakaa nauttia Joulusta! Syökää kuin pikkuporsaat ja sitten taas joulun jälkeen jumpataan. Näin teen!
En. Hyötyliikunnat harrastan ja syön kohtuudella.