Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ypöyksin tänään?

Vierailija
24.12.2013 |

Lapset isällään, mä aivan yksin. Netissä varmaan surffailen koko päivän. Aika pahalta tuntuu.

Palapaistin teen ja porkkanalaatikkoa syön. Siinä se sitten.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! sinkku ja lapseton olen, mikäs tässä...

Vierailija
2/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin silti katsoa telkusta Lumiukon, koristella kuusen (!), laittaa hyvää ruokaa ja hieman viintä, kuunnella joululauluja ja polttaa kynttilöitä, ehkä kirkossakin

t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin. Siivoan kun en aiemmin ehtinyt *häpeää* :-D

Katselen leffoja, herkuttelen...nautin olla yksin. Huomenna sukulaisiin.

Hyvää Joulua kaikille!

Vierailija
4/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ja nautin siitä. Ei lapsia ja miesystävä vanhemmillaan Lapissa. Ihana rauhallinen oma joulu, en tee yhtään mitään tänään enkä huomennakaan. Luen ja syön herkkuja.

Vierailija
5/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluista mieltä, nauti hiljaisuudesta, tee vaikka jalkahoito itsellesi ja toiseen käteen terästetty glögi. Ensi jouluna sitten muistelet kaiholla sitä rauhaa, mikä sinulla vallitsi.

Vierailija
6/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluista mieltä, nauti hiljaisuudesta, tee vaikka jalkahoito itsellesi ja toiseen käteen terästetty glögi. Ensi jouluna sitten muistelet kaiholla sitä rauhaa, mikä sinulla vallitsi.

Vierailija
7/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, että lapset isällä? Onko isä siis toisessa huoneessa? Meillä on kyllä perhe yhdessä vaikka olisi toisessa huoneessa. Mitä tarkoitat? Avioliitossahan ollaan saman katon alla.

Vierailija
8/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 10:19"]

Mitä tarkoittaa, että lapset isällä? Onko isä siis toisessa huoneessa? Meillä on kyllä perhe yhdessä vaikka olisi toisessa huoneessa. Mitä tarkoitat? Avioliitossahan ollaan saman katon alla.

[/quote]

Siis mitämitä? Jos ap:llä on vaikka yhteishuoltajuus lasten isän kanssa, vai mikä se oikea termi on.

Vierailija
9/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kanssa, et pitäis siivota, että pääsee virittäytymään tunnelmaan, mutta siinähän se päivä sitten isolta osalta menis. Jos vaan järjestelee tavarat oikeille paikoille ja koittaa relata.

Vierailija
10/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilän ta parin sytyttämisellä saa helposti joulumieltä. Hylkää käsitys siitä että joulua pitäisi viettää tietyllä tavalla, tietyssä seurassa. Yksinolo on moneen muuhun vaihtoehtoon verrattuna hyvä olotila, anna itsellesi lupa nauttia siitä tänä jouluna.

Vierailija
11/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 10:08"]

Lapset isällään, mä aivan yksin. Netissä varmaan surffailen koko päivän. Aika pahalta tuntuu.

Palapaistin teen ja porkkanalaatikkoa syön. Siinä se sitten.

[/quote]

Samoin, lapset äidillään...

Mutta kohta syön yhden miehen jouluaterian :)

T: yh-iskä

Vierailija
12/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä yksinolossa niin kamalaa on? Tämä on yks päivä vuodesta. Yksin voi vetää kunnon kännit tai syödä herkkuja yllinkyllin, että joku on asiasta huomauttelemassa. Ei tarvi olla kuin oloasussa ja nauttia rauhasta. 

Vierailija
13/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen minäkin, toki olisin voinut jollekin sukulaiselle mennä, mutta en viitsi sen takia ajella toiselle paikkakunnalle. Oma strategiani on olla erikseen ajattelematta erityisesti sitä, että on jouluaatto. Otan tämän päivän yhtenä joululoman päivänä ja nautin joutenolosta siinä missä muinakin päivinä. 

Vierailija
14/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen tämän joulun, tosin töissä näen ihmisiä. t. Hoitsu

Vierailija
15/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin minäkin. Mies äitinsä luona, lapset isän uuden perheen luona. Kiva tunnelma, sushi odottaa, luen välillä kirjaa, välillä soitan pianoa. Kissa torkkuu jaloissa. Nautitaan tästä. Olen ollut joskus niin yksin, että tiedän hyvin, miten paha voi olla olla. Ihanaa Joulua, ystävät!

Vierailija
16/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstalla et ole koskaan yksin :)

Vierailija
17/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 17:11"]

AV-palstalla et ole koskaan yksin :)

[/quote] Tämä todella hyvä! Kiitos kun olette täällä

Vierailija
18/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin viime yönä itselleni kinkun, koska en saanut nukuttua. Hyvä kirja odottaa, ihanan pimeää, kynttilöitä palaa siivoamatta jääneessä huushollissa (marttojen joulusiivousohje käytössä: vähennetään valoja). Hyvä olo tulee oman pään sisältä loppujen lopuksi. Olosuhteet olkoon mitä ovat.

Vierailija
19/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vietetään joulua yksin. Aloin keittää juuri lipeäkalaa, eikä muuta jouluruokaa sitten löydykään. Vähän on ankeaa, mutta en ole ehtinyt kaupoille. Ja huomenna se on jo ohi.

Vierailija
20/22 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vietän yksin joulua kotona, joululomaa peräti kolme päivää ja sitten taas töihin. Muutama olut ja hillun täällä netissä, ei kiire mihinkään. Hyvää joulua kaikille! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi