Joko söitte aamupalan? Mitä?
Riisipuuro tulossa, lisäksi kahvia, sitruunavissyä ja kuivattuja hedelmiä+manteleita+rusinoita.
Näillä mennään klo17 asti kunnes jouluateria.
Kommentit (18)
Kaurapuuroa mustaherukoilla, kuten joka aamu. Lisäksi pähkinä-hedelmäsekoitusta. Teinit eivät ole vielä syöneet ja mies nukkuu.
Kasvismunakkaan, omenan ja kahvia.
Kahvia, ruisleipä juustolla, sama aamupala jo parikymmentä vuotta. En kyllästy koskaan.
Vain minä olen hereillä, mutta alan kyllä tekemään kohta riisipuuroa. Sen kanssa itse tehtyjä karjalanpiirakoita. Tästä joulusta tulee mukava ja stressitön, ollaan vain ja ainoastaan omalla porukalla, ja muiden haluamia perinteitä ei tarvitse noudattaa. :)
köyhiä ritareita mansikkahillolla ja kermavaahdolla :
Riisipuuro syöty, eikä edes palanut pohjaan :)
07.30 Kahvia, 2 palaa moniviljaleipää ja jogurtin. Kohta syön viipaleen kinkkua.
Riisipuuro valmistuu parhaillaan ja sitä syön yhdentoista maissa.
Jouluaterian aion syödä n.15.30.
Minä join teetä ja mehu-vissyä ja söin 2 paistettua kananmunaa ja porkkanan. Lapsi söi paistetun kananmunan ja banaanin, joi vettä ja mehua. Mies joi kahvia ja mehu-vissyä ja söi pari leipää ja porkkanan. (Ollaan lähdössä joulunviettoon vanhemmilleni ja kaapit oli aika tyhjänä.)
Pari leipää ja vanukas, kuppi kahvia ja saavillinen vettä niin jaksaa salilla. Riisipuuroa sitten myöhemmin ja jouluruoka sitten illalla saunan jälkeen.
Mieheni toi minulle yllätyksenä aamupalaa sänkyyn: kahvia, voileipiä ja tuoremehua. <3
Riisipuuroa, saaristolaisleipää, graavattua siikaa, vaalea limppu, kinkkua, sinappia, kahvia.
Kaurapuuroa mehun kera kynttilänvalossa.
Kaurapuuroa mehun kera kynttilänvalossa.
Lapsi söi aamulla kun heräsi hedelmiä ja glögiä. Kohta riisipuuroa, kinkkua, kananmunaa, tumma/vaalea leipä,kurkku, tomaatti, hedelmiä ja maitoa/mehua
Puoli pannua kahvia ja siivu juustokakkua.
Join kaksi lasillista sampanjaa ja nautin muutaman suklaatryffelin :)
aika herkullinen aamupala! Itse söin kahvin kanssa leipää ja kinkkua sekä.mausramatonta jukurttia mustikoilla sekä appelsiinimehua. Riisipuuro on valmis ja kohta syömään.
Karjalanpiirakoita keitetyillä kananmunilla, ja kahvia voilla..