Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa timmin

Vierailija
08.01.2014 |

mimmin :(. Olen ollut ennen neljää lasta urheilija. Kroppani oli tietysti silloin tosi hyvässä kunnossa. Nyt olen mielestäni edelleen hyvännäköinen, jumppaan tai juoksen 2-3krt/vk, paino ei ole nuoruusajoistani noussut kuin alle 5kg (todellisuudessa tietysti paljon enemmän kun lihasta hävinnyt paljon mutta en ole siis plösähtänyt). Tähän päivään asti olin tyytyväinen itseeni kunnes mieheni ilmoitti että lähtökohdat huomioiden olen tosi huonossa kuosissa, hänkin myönsi että näytän edelleen hyvältä mutta olisi suotavaa jos olisin samanlainen kuin seurustelujemme alkuaikona yli 10v. sitten.

Olen surullinen ja pettynyt, minulle tällä hetkellä on ihan eri asiat tärkeitä kuin trimmattu kroppa, haluan nauttia elämästä lasten ja miehen kanssa liikkuen enkä rehkiä yksin salilla. Se on taaksejäänyttä rankkaa elämää. Eriasia jos olisin oikeasti ylipainoinen. Voi että tuntuu tyhjältä, en olisi kuitenkaan uskonut että mun mies on noin pinnallinen. Vitsi oon kateellinen teille, etenkin ylipainoiset, jotka kirjoittelee tänne että mun mies hyväksyy mut tälläisenä kuin olen.

Onko mulla sittenkin huono suhde? Tää tuli ihan puun takaa? Tuli mieleen että pettääkö mies jonkun nuoren urheilijatypyn kanssa, vai mistä tää nyt kumpusi? Vai liittyykö siihen kun päätettiin että lapsiluku on täynnä ja nyt pitäisi laittaa kropi takaisin? Itkut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut porvoosta, valitettavasti. Ja sehän se myös nyppii kun olisin itse tyytyväinen taviskroppaan tolla pienellä 2-3krt liikunalla viikossa (syön terveellisesti, se on jäänyt päälle, tosin ehkä määrätkin jääneet päälle urheiluajoista). Mutta en halua treenata edes kerta päivään enää, jos entiseen kuntoon tähtäisin niin treenejä pitäisi olla melkein joka päivä kahdesti. Haloo, nytkö lähtisin lenkille kun viimein pieninkin nukahti? 

Kai se on laihduttava ruoan määrää vähentämällä, ei vaan oo motivaatiota kun itse on sinut kroppansa kanssa.Mutta urkkavartaloo en kyllä enää lähde treenamaan.. 

Ap

Vierailija
2/28 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:03"]Miksi ei mies saisi olla rehellinen? Hänhän on ihastunut sinuun sellaisena kuin aikoinaan olit. Mikään ei estä sinua olemasta yhtä timmi kuin ennen. Itse olen 3 lapsen jälkeen paremmassa kunnossa kuin ikinä, eipä ole ukko valittanut.

Ja jos ukko on rupsahtanut, lauo takaisin. Mutta kai sinäkin ottaisit miehesi mieluummin sellaisena kuin aikoinaan oli? 

Ja AV-mammat nyt uskottelevat aina kelpaavansa sellaisena kuin ovat, harvat miehet ovat niin rehellisiä kuin sinun, olisit iloinen :)

[/quote]

No jos olet usean lapsen ja 10 vuoden jälkeen paremmassa kunnossa kuin ennen, niin sun lähtötaso ei ole voinut olla kovin korkea, sorry. Ne, jotka on treenanneet joskus tosissaan (tyyliin ylemmän tason kilpaurheilu), tietää, ettei tietyn iän jälkeen samaa kondista saa edes douppaamalla, saati vain treenaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä huoli :) minäkin olin ennen hyvässä kunnossa, voisimpa sanoa että timmi ihan. Synnytysten jälkeen on jäänyt löysää ihoa, lihon myös helpommin. Lantio on myös leveämpi. Mieheni on vitsaillut ja nauranut "makkaroilleni" ja melkeinpä suoraankin sanonut ettei vartaloni ole samanlainen. Liikun joka päivä, syön terveellisesti ym. Painoa on entiseen verrattuna n.5kg enemmän. En siis todellakaan aio tehkiä salilla kun voin viettää aikaa perheeni kanssa! Sinulla EI Ole mitään hätää, kyllä miehesi tottuu vsartalosi muutoksiin! Ollaan ylpeitä vartaloistamme kaikki synnyttäneet!

Vierailija
4/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen miehesi on? Vaikea kuvitella, että oikeasti aikuinen mies ajattelee noin. Tai sitten olet löytänyt lassukan.:D

Vierailija
5/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja kommentti. Mä alan ehkä olla iloinen siitä, että oon aina ollut normipainon ylärajoilla enkä koskaan mikään urheilijatyyppi, koska musta kiinnostuneet miehet eivät siten ole koskaan odottaneetkaan mun olevan huipputimmi eikä tuu niin pahoja paineita plösähtämisestä. Nytkin on muutama kilo ylipainoa painoindeksin mukaan, mutta miehiä riittää kiloista, selluliitista ja raskausarvista huolimatta eikä kukaan oo koskaan huomauttanut mun vartalosta mitään negatiivista.

Vierailija
6/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:47"]

Tosi kurja kommentti. Mä alan ehkä olla iloinen siitä, että oon aina ollut normipainon ylärajoilla enkä koskaan mikään urheilijatyyppi, koska musta kiinnostuneet miehet eivät siten ole koskaan odottaneetkaan mun olevan huipputimmi eikä tuu niin pahoja paineita plösähtämisestä. Nytkin on muutama kilo ylipainoa painoindeksin mukaan, mutta miehiä riittää kiloista, selluliitista ja raskausarvista huolimatta eikä kukaan oo koskaan huomauttanut mun vartalosta mitään negatiivista.

[/quote]

Joudut tinkimään laadusta.

Vierailija
7/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies itsekään on ihan saman näköinen kuin 10v sitten. Huomauta miestä tästä faktasta.

Vierailija
8/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lapsettoman, täysin ulkopuolisen ihmisen mielipide painaa mitään, niin sinuna lakkaisin miettimästä miehen kommenttia yhtään enempää. Siis ettet lähde syyllistämään itseäsi siitä, että neljän lapsen odotus näkyy vartalossasi.

Ja melkein offtopicina, mutta miksi se melkein aina meneekin noin, että kun on itse tyytyväinen johonkin niin joku tulee ja laukoo jotain äärimmäisen typerää että se oma hyvä olo on sen jälkeen tiessään ihan tyystin. Olen oppinut näiden ansiosta väheksymään ihmisten kommentteja, muutakin tekemistä kuin tyydyttää koko maailma jos omat prioriteetit tärkeämpiä.

Vierailija
9/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:35"]

No ei ollut porvoosta, valitettavasti. Ja sehän se myös nyppii kun olisin itse tyytyväinen taviskroppaan tolla pienellä 2-3krt liikunalla viikossa (syön terveellisesti, se on jäänyt päälle, tosin ehkä määrätkin jääneet päälle urheiluajoista). Mutta en halua treenata edes kerta päivään enää, jos entiseen kuntoon tähtäisin niin treenejä pitäisi olla melkein joka päivä kahdesti. Haloo, nytkö lähtisin lenkille kun viimein pieninkin nukahti? 

Kai se on laihduttava ruoan määrää vähentämällä, ei vaan oo motivaatiota kun itse on sinut kroppansa kanssa.Mutta urkkavartaloo en kyllä enää lähde treenamaan.. 

Ap

[/quote]Joo, kyllä minustakin sen lajin (ja aikuisena siitä pitiäsi mielellään saada rahaakin, kun niin paljon joutuu käyttämään aikaa)- ei vartalon takia urheilla.

Ihme vaatimus!

7

Vierailija
10/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:03"]Miksi ei mies saisi olla rehellinen? Hänhän on ihastunut sinuun sellaisena kuin aikoinaan olit. Mikään ei estä sinua olemasta yhtä timmi kuin ennen. Itse olen 3 lapsen jälkeen paremmassa kunnossa kuin ikinä, eipä ole ukko valittanut.

Ja jos ukko on rupsahtanut, lauo takaisin. Mutta kai sinäkin ottaisit miehesi mieluummin sellaisena kuin aikoinaan oli? 

Ja AV-mammat nyt uskottelevat aina kelpaavansa sellaisena kuin ovat, harvat miehet ovat niin rehellisiä kuin sinun, olisit iloinen :)

[/quote]

No jos olet usean lapsen ja 10 vuoden jälkeen paremmassa kunnossa kuin ennen, niin sun lähtötaso ei ole voinut olla kovin korkea, sorry. Ne, jotka on treenanneet joskus tosissaan (tyyliin ylemmän tason kilpaurheilu), tietää, ettei tietyn iän jälkeen samaa kondista saa edes douppaamalla, saati vain treenaamalla.

[/quote]

Kovin urheilullinen en ole koskaan ollut, mutta siinä mielessä onnekas, että ylipainoa ei ole ollut ja luonnostani melko lihaksikas. Ihmiset ovatkin aina luulleet minun olevan urheilullinen :)

Mutta nyt olen sitä, rasvaprosentti alhaalla, sixpack esillä eikä ylimääräistä missään. Ja tämäkin kovin vähällä työllä :)

Vierailija
11/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 07:10"]

Mutta nyt olen sitä, rasvaprosentti alhaalla, sixpack esillä eikä ylimääräistä missään. Ja tämäkin kovin vähällä työllä :)

[/quote]

Mikset tehnyt omaa avausta vartalosi täydellisyydestä, miksi tulit tähän ketjuun sitä hehkuttamaan? Ap:llahan ongelma oli asiasta, joten oliko sinusta tämä oman päinvastaisen tilanteesi kertominen jotenkin olennaista tässä ja nyt?

Vierailija
12/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tökerö mies. Aika harva (onnekas) selviää ilman kehon muutoksia raskauksista, varsinkin jos niitä on useampi. Mulla on vain kaksi lasta, ja vaikka paino on edelleen sama niin lantio on leventynyt ja maha pullataikinaa. Vatsalihakset erkaantuivat ja ylimääräistä ihoa on PALJON. Litteän vatsan saisin menemällä leikkaukseen.

Vierailija
13/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkät raskaudet ja synnytykset ei tuo kroppaan muutoksia! Olethan nyt 10 vuotta vanhempikin! Sellaista se vanheneminen on ei sitä vaan ole enää samallainen kuin parikymppisenä ei mitenkään, vaikkei olisikaan synnyttänyt niin kyllä sen ihmisestä useimmiten näkee onko lähempänä 20, 30 vai 40

Vierailija
14/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 07:23"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 07:10"]

[/quote]

Mikset tehnyt omaa avausta vartalosi täydellisyydestä, miksi tulit tähän ketjuun sitä hehkuttamaan? Ap:llahan ongelma oli asiasta, joten oliko sinusta tämä oman päinvastaisen tilanteesi kertominen jotenkin olennaista tässä ja nyt?

[/quote]

Itse lähdit siihen puuttumaan. Minun pointti ekassa viestissä oli se, että asialle VOI tehdä jotain. Toki jos ap on itseensä tyytyväinen, hänen ei TARVITSE tehdä mitään. Mutta eihän se miehen mielipidettä muuta, ei häntä voi vaatia olemaan tyytyväinen.

Vierailija
15/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi entisen huippu-urheilijan on myös varmaan helpompikin päästä hyvään kondikseen :) T: 21

Vierailija
16/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:39"]

Sen lisäksi entisen huippu-urheilijan on myös varmaan helpompikin päästä hyvään kondikseen :) T: 21

[/quote]

Luepa ap:n viestistä hänen arvionsa siitä, paljonko treeniä tarvittaisiin vanhan kropan saavuttamiseen, niin näet, miten helppoa se olisi :)

Vierailija
17/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT:na vaan ja ottamatta kantaa ap:n varsinaiseen ongelmaan, aika timmissä kunnossa kyllä pysyy vaikka treenaa sen nelisen kertaa viikossa, kun on vaan tarpeeksi rankkaa treeniä. Mä juoksen 2 pitkää (15 km ->) lenkkiä viikossa ja yhden vähän lyhyemmän, käyn kerran viikossa ohjatussa lihaskuntotreenissä ja satunnaisesti salilla. Kotona teen 15 min lihaskuntotreenejä ("hiitti") silloin tällöin telkkarin edessä. Ja oon ihan timmi ikäisekseni, eikä mee aikaa perheeltä (lenkit esim. aikaisin viikonloppuaamuina kun muut vielä nukkuu tai vasta heräilee, lihaskuntotreenit arkiaamuina ennen töihin menoa, niinä aamuina mies vie pienimmän hoitoon).

n42, kolme lasta

Vierailija
18/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus on totta, (mitä kyllä epäilen), harkitsisin vakavasti elämän jatkamista tuollaisen miehen kanssa. Ei varmaankaan mies ole älyllisesti tai ainakaan sosiaalisesti lahjakkaasta päästä. Kukaan terve mies ei mene laukomaan tuollaista soopaa omalle rakkaalleen.Mikäli puoliso on noin ulkonäkökeskeinen, niin varo vaan sairastumasta mihinkään tautiin tai loukkaamasta itseäsi siten, että ulkonäkö muuttuu.

Jos lähdet sille linjalle, että alat muokata vartaloasi miehen mieleiseksi, niin se ei lopu koskaan. Ei nainen voi näyttää kaiken ikää samalta, ei tarvitsekaan.

Kyse on pohjimmiltaan arvostuksestasi. Ellet kelpaa noin, tuskin kelpaat muokattunakaan. Aina löytyy jotain moitittavaa.

Joko mies korjaa asennettaan yksin tai ammattilaisen kanssa tai sitten sinä teet omat ratkaisusi. Joka tapauksessa vahvista itsetuntoasi.

Vierailija
19/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan toista naista.

Miehet alkaa aina nälvimään, huomauttelemaan ja vertailemaan kun kuvioissa on toinen muikkeli. 

Vierailija
20/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:54"]

OT:na vaan ja ottamatta kantaa ap:n varsinaiseen ongelmaan, aika timmissä kunnossa kyllä pysyy vaikka treenaa sen nelisen kertaa viikossa, kun on vaan tarpeeksi rankkaa treeniä. Mä juoksen 2 pitkää (15 km ->) lenkkiä viikossa ja yhden vähän lyhyemmän, käyn kerran viikossa ohjatussa lihaskuntotreenissä ja satunnaisesti salilla. Kotona teen 15 min lihaskuntotreenejä ("hiitti") silloin tällöin telkkarin edessä. Ja oon ihan timmi ikäisekseni, eikä mee aikaa perheeltä (lenkit esim. aikaisin viikonloppuaamuina kun muut vielä nukkuu tai vasta heräilee, lihaskuntotreenit arkiaamuina ennen töihin menoa, niinä aamuina mies vie pienimmän hoitoon).

n42, kolme lasta

[/quote]joo mut et varmaan yhtä timmi kuin ap urheiluaikoinaan, mitä mies vaatii.

7 jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme