Uskotko energiahoitoihin?
Uskotko energiahoidon toimivan oikeasti, vai "toimiiko" vain siihen uskoviin ihmisiin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat toimiakin, mutta koska niiden hoitojen energia ei ole peräisin Jumalasta, haluan pysyä erossa.
KAIKKI on Jumalasta.
No eihän nyt toki. On valoa ja varjoa - kirkkaimmassa valossa aina myös syvimmät varjot. Hyvään piilotettua pahaa. Demonia jumalassa. Ihminen valitsee. Hyvin helppo keino on miettiä tarkkaan; voiko pyyteetön apu tai rakkaus maksaa jotakin? Mitä Jeesus teki rahanvaihtajille temppelissä?
Niin.
Jos oikein vahvasti uskoo esim verkostomarkkinoinnin ylihintaisiin tuotteisiin niin ne saattavat jonkun aikaa toimia, sama päteee varmaan energiahoitoihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein vahvasti uskoo esim verkostomarkkinoinnin ylihintaisiin tuotteisiin niin ne saattavat jonkun aikaa toimia, sama päteee varmaan energiahoitoihinkin.
Enempi uskoin ennen lääkärin hoitoihin mutta en silti saanut apua. Energiahoitoa pidin huuhaana kunnes itse sain siitä avun. Siitä ekasta avusta on nyt noin 10 v ja vaiva ei ole tullut takaisin. Aika hyvä placebo eikö vaan? Ja halpakin. Silloin maksoi muistaakseni 40e ja apu tuli kerrasta. Mutta ensin oli kyllä mennyt lääkäreille ja lääkkeisiin + sairasloman takia varmaan ainakin tonni. Mutta semmosta se on että aina ei tuu apua. Pitää vaan löytää se oikea hoito. Näin minä sen ajattelen ja olen onnellinen kun olen avun löytänyt.
Pitää joskus kokeilla. Sitten voin sanoa, miltä tuntui. Eihän sitä tiedä, kun ei ole koskaan kokeillut. Mun isä näistä on innoissaan.
Mä teen ilmaiseksi äänihoitoja ja energian kanavointia tarvittaessa lähipiirin ihmisille.
Suuri osa valon työntekijöistä saa elantonsa jostain marginaalisesta päivätyöstä ja tekee vakaumuksesta sitten hoitoja/puhdistuksia.
Toki on myös niitä, joille tämä on pääelinkeino ja silloin ymmärrettävästi pakko hinnoitella.
Kaikki energiahoidoista kiinnostuneet, pistäkää 200e tililleni, lähetän sitten etänä energiaa.
KAIKKI on Jumalasta.