Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko energiahoitoihin?

Vierailija
23.12.2013 |

Uskotko energiahoidon toimivan oikeasti, vai "toimiiko" vain siihen uskoviin ihmisiin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on.

Vierailija
2/28 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat toimiakin, mutta koska niiden hoitojen energia ei ole peräisin Jumalasta, haluan pysyä erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan on. Mistä luulit sen tulevan?

Taasko levität harhojasi, "uskovainen"?

Vierailija
4/28 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpohjaisiin joo. Reikijuttuihin ja sen tyyppisiin en usko. Töissä kerran yksi nainen kävi reikikurssin ja sitten "hoiti" meitä muita. Ei tuntunut miltään, ja miten olisi voinut tuntuakaan, kun kädetkin olivat monta senttiä irti niskastani.

Vierailija
5/28 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kahdesti ja toistaiseksi ei ole tuntunut missään. Mielelläni kyllä kokeilen, sillä toistaiseksi energiahoitojen anti on ollut hyvin vaatimatonta.

Eka kerta tapahtui SYK:n tiloissa järjestetyillä "vaihtoehtohoitojen messuilla" ja tokalla kerralla Pikku-Huopalahdesa vaihtoehtohoitolassa. Siinä vaiheessa alan hoidosta maksamaan, kun alkaa vaikuttaa muulta kuin käsien päälläpitämiseltä ja yrittämällä yritettyltä ympärillä tepastelemiselta.

Vierailija
6/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten etäenergiahoito toimii?

Vierailija
7/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja teen tällaisia hoitoja lähipiirille näihin asioihin uskoville.

Olen lapsesta asti aistinut elämänenergian kaikessa ja spontaanisti opin itse parantamaan itseäni ja esim perheen lemmikkieläimiä omalla tai luonnosta vetämälläni energialla. Vähitellen sitten laajentunut ihmisiinkin.

Vierailija
8/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan haaskausta

Vierailija
9/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko energiahoidossa tyypillistä, että läpi kehon menee sellainen ”pistelevä, kihelmöivä” tunne? Itse kokenut aikanaan ja jäi mieleen tuo kokemus...

Vierailija
10/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tässä uskoa tarvitaan?

Onhan näitä hoitoja tieteellisesti tutkittu. Ympäri maailmaa ja moneen kertaan. Vielä ei ole havaittu hoidoilla minkäänlaista toimivaa vaikutusta.

Vierailija
11/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko uskoa, kun niin paljon olen niistä apua saanut. En kylläkään kaikista, mutta yksi hoitaja on aivan loistava. Tunnen hoidon voimakkaasti heti kun hoitaja laittaa kädet vaikka hartioilleni. Pääni alkaaa kääntyillä itsestään, tulee niskan venyttelyjä ja ties mitä. Auttaa mulla ihan parhaiten esim. niskajumiin ja päänsärkyyn. Kerran kaaduin pyörällä ja sen jälkeen kärsin selkäkivusta, menin jonkin ajan kuluttua tälle hoitajalle, kun ei selkä alkanut parantumaan. Hän ei tiennyt mitä on tapahtunut, sanoin vain että on selkä kipeänä. Hän hoiti jonkun aikaa ja sanoi, että vika tuntuisi olevan jalassa. Hoiti sitten jalkaa ja sen myötä kipu hävisi selästä. Hoitaja kysyi, että olenko jotenkin loukannut jalkaa vai mikähän siinä on. Eli vika olikin tullut jalkaan ja siitä vaikutti selkäänkin. Selkä oli kyllä kuvattu, mutta ei lääkäri ollut jalkaa tutkinut, kun ei se ollut kipeäkään.

Moneen vaivaan olen saanut apua, samoin mieheni, joka ei alkuun uskonut ollenkaan energiahoitoon. Olikin aika ihmeissään kun ekan kerran kävi. Monilta kipulääkkeiltä olen säästynyt kun käyn energiahoidossa.

Vierailija
12/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko uskoa, kun niin paljon olen niistä apua saanut. En kylläkään kaikista, mutta yksi hoitaja on aivan loistava. Tunnen hoidon voimakkaasti heti kun hoitaja laittaa kädet vaikka hartioilleni. Pääni alkaaa kääntyillä itsestään, tulee niskan venyttelyjä ja ties mitä. Auttaa mulla ihan parhaiten esim. niskajumiin ja päänsärkyyn. Kerran kaaduin pyörällä ja sen jälkeen kärsin selkäkivusta, menin jonkin ajan kuluttua tälle hoitajalle, kun ei selkä alkanut parantumaan. Hän ei tiennyt mitä on tapahtunut, sanoin vain että on selkä kipeänä. Hän hoiti jonkun aikaa ja sanoi, että vika tuntuisi olevan jalassa. Hoiti sitten jalkaa ja sen myötä kipu hävisi selästä. Hoitaja kysyi, että olenko jotenkin loukannut jalkaa vai mikähän siinä on. Eli vika olikin tullut jalkaan ja siitä vaikutti selkäänkin. Selkä oli kyllä kuvattu, mutta ei lääkäri ollut jalkaa tutkinut, kun ei se ollut kipeäkään.

Moneen vaivaan olen saanut apua, samoin mieheni, joka ei alkuun uskonut ollenkaan energiahoitoon. Olikin aika ihmeissään kun ekan kerran kävi. Monilta kipulääkkeiltä olen säästynyt kun käyn energiahoidossa.

Kumpi on kalliimpaa, panadoli vaiko energiahoito?

Vierailija
13/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten etäenergiahoito toimii?

Teen energiahoitoja, mutta en osaa selittää, miksi tai miten ne toimivat. Etänä en ole tehnyt, mutta voisin joskus kokeilla. Olen miettinyt, että voisin täällä joskus tarjota ilmaisen hoidon jollekin, ihan koemielessä, toimiiko etänä.

Vierailija
14/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele hintaa vaan sitä kumpi on parempaa hoitoa. Kumpi siis tehoaa paremmin ja ei aiheuta haittoja. Haluan olla terve enkä mikään särkylääkkeiden orja. Onneksi saa valita.

Vierailija
15/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää taas lukea tämmöistä, teillä ei selvästikään ole omakohtaista kokemusta minkäänlaisesta energiahoidosta. Kyllä hoidot toimii, jos vaan on osaava koulutettu energiahoitaja tekemässä hoitoa. Kukin tyylillään. Kävin aiemmin sekä energiahoidossa että vyöhyketerapeutilla, ihanaa tervehdyttävää hoidot oli. Nykyisin ei ole varaa, ne kun maksavat ja siksi täällä palstallakin niitä varmaan mollataan.

Vierailija
16/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele hintaa vaan sitä kumpi on parempaa hoitoa. Kumpi siis tehoaa paremmin ja ei aiheuta haittoja. Haluan olla terve enkä mikään särkylääkkeiden orja. Onneksi saa valita.

😁 kaikkea sitä.

Vierailija
17/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁 kaikkea sitä.

Haittaako sua jos joku saa apua energiahoidosta? Väitätkö että särkylääkkeillä ei ole haittoja? Perehdypä vähän asiaan. Mutta syö sinä ihan rauhassa särkylääkkeitä niin paljon kuin mieli tekee, ei haittaa minua, kukin taaplaa tyylillään. 

Vierailija
18/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävää taas lukea tämmöistä, teillä ei selvästikään ole omakohtaista kokemusta minkäänlaisesta energiahoidosta. Kyllä hoidot toimii, jos vaan on osaava koulutettu energiahoitaja tekemässä hoitoa. Kukin tyylillään. Kävin aiemmin sekä energiahoidossa että vyöhyketerapeutilla, ihanaa tervehdyttävää hoidot oli. Nykyisin ei ole varaa, ne kun maksavat ja siksi täällä palstallakin niitä varmaan mollataan.

NO tuossahan yllä joku mainosti että voisi tehdä ilmaisen hoidon. 

Vierailija
19/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaatahan tuo on ja törkeää rahastamista. Mutta minulle aivan tuo ja lysti niin kauan kuin puoskarointi ei valu terveydenhoitoon. Psykiatrian puoli pelottaa, siellä on ollut jo viboja.

Vierailija
20/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhaatahan tuo on ja törkeää rahastamista. Mutta minulle aivan tuo ja lysti niin kauan kuin puoskarointi ei valu terveydenhoitoon. Psykiatrian puoli pelottaa, siellä on ollut jo viboja.

Miten se on rahastamista jos saan siitä apua? Enemmän se oli rahastamista kun kävin yksityisellä lääkärillä. Mitään apuja en saanut ja pari sataa meni kuin kankkulan kaivoon. Määräämiään lääkkeitä en voinut käyttää kun sain niin pahat oireet niistä että olin huonommassa kunnossa kuin ennen lääkkeitä. Eikä ollut vain yksi kerta vaan monta kertaa. Ja julkisen puolen hoidoista ei ollut sen enempää hyötyä. Se vasta kalliiksi tulikin varsinkin yhteiskunnalle kun olin monta kk sairaslomalla. Onneksi energiahoidosta sitten tuli apua ja olen taas työssä enkä tarvi lääkkeitä. Minusta molempia tarvitaan. Siis lääketiedettä ja näitä luontaisia hoitoja. Molemmille on omat työsarkansa.