En omista mikroaaltouunia. Kysyttävää?
Kommentit (20)
En minäkään, muutama vuosi sitten luovuin. Kertaakaan ei ole ollut ikävä.
Syön aina kaiken minkä laitan. Harvoin jää mitään yli. Keitetyt perunat paistan muutaman päivän sisällä, muut jämät menee roskiin silloin harvoin kun niitä tulee.
Miksi tämän pitäisi olla siinä määrin kiinnostavaa, että vaivautuisin kysymään jotain?
En minäkään. En ole kaivannut, uuni hoitaa kaiken mitä minä saatan joskus yksin asuessa tarvita :)
Mä omistan mutta en tiedä mitä sillä tekisin
Eikö sinusta ole hankalaa tehdä yhden hengen annoksia? Syötkö isoja annoksia? Kokkaatko paljon?
En omista avaruusrakettia. Kysyttävää?
Paljonko käytät aikaa ruuanlaittoon?
Puolisen tuntia päivässä. En omista tiskikonettakaan, ja tiskaaminen on usein se isompi vaiva.
Onko autossas kitka -vai nastarenkaat? Vai oletko vihreä?
Sanoi Tekniikan Maailma mitä tahansa niin valintani on nastat.
Mita mielta olet Syyrian tilanteesta? Pitaisiko YKn puuttua tilanteeseen tiukemmin?
ei mikroa ja olen perheellinen mies 10v poika ja vauva 5kk
Aivan saletisti olisi pitänyt jo siinä vaiheessa kun tieto kemiallisista aseista tuli. Pelotevaikutus ei enää toimi jos hallituksen joukot on jo käyttänyt kemiallisia aseita.
Itseasiassa hattuni on öljykangasta.
Sitäpaitsi ei siitä foliosta ole paljo hyötyä ellei sitä maadoita. Hehheh. Salaliittotyperykset.
Sitäpaitsi ei siitä foliosta ole paljo hyötyä ellei sitä maadoita. Hehheh. Salaliittotyperykset.
En minäkään omista mikroa. En siksi, että vastustaisin sitä jostain syystä, vaan siksi että vuosikausia sitten, kun omistamani mikro rikkoontui en saamattomuuttani tullut ostaneeksi heti uutta. Ajan mittaan huomasin, ettei sitä oikeastaan tarvitse mihinkään.
Eikö tekemästäsi ruoasta koskaan jää yli? Vai lämmitätkö edellisen päivän ruoat hellalla/uunissa? Vai syötkö ruoat kylmänä? Vai syötkö kenties aina ravintolassa?