Miehet, voisitteko seurustella ex prostituoidun kanssa? PERUSTELUT
Rahoitin joskus opiskeluaikoina talouttani myymällä seksiä. En koe traumatisoituneeni noista ajoista, ja tein sitä omasta tahdostani (toki huono rahatilanne vaikutti asiaan). Nuo ajat olivat hyvin silmiä avaavia, ja opettivat paljon omasta seksuaalisuudestani.
Valikoin asiakkaani aina tarkkaan, varakkaita herrasmiehiä joiden kanssa tapasimme hotelleissa. Kondomia käytettiin ja hommat hoidettiin molempia kunnioittaen.
En koskaan käyttänyt huumeita tai sekaantunut hämäriin tyyppeihin. Saatikaan myynyt itseäni missään kadulla.
Lopetin hommat kun valmistuin ja sain oman alani töitä. Olen nykyään ihan tavallinen ja tasapainonen työssä käyvä nainen, jolla on vain astetta värikkäämpi menneisyys. Olen löytänyt myös itselleni mukavan miehen ja seurustelu alkaa olla vakavaa. Pelottaa kuitenkin mieheni suhtautuminen menneisyyteeni, ja en tiedä miten kertoisin asiasta.
Miehet, miten suhtautuisitte tälläiseen? Ajatuksia?
Kommentit (33)
Toistaisin vielä kysymyksen, rehellisesti: oletko ollut useamman kanssa yhtä aikaa aktissa tai mukana aktiivisesti orgioissa? Tämä vaikuttaisi ainakin siihen miten arvioisin tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Toistaisin vielä kysymyksen, rehellisesti: oletko ollut useamman kanssa yhtä aikaa aktissa tai mukana aktiivisesti orgioissa? Tämä vaikuttaisi ainakin siihen miten arvioisin tilannetta.
En ole ollut origioissa tai samaan aikaan useamman miehen kanssa. En kuitenkaan näkisi tässäkään mitään pahaa henkilökohtaisessa elämässäni seksuaalisesti avoin ja kokeilunhaluinen kun olen, mutta tuollaisiin en lähtenyt koskaan rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä aika vaikea. Koska mitä eroa sitten on siihen että on esim. yhdenyön hoitoja paljon/ tai on ollut sugarbaby? Seksikokemuksia paljon jokatapauksessa rahalla tai ilman. Itse en huolisi miestä jolla erittäin kirjava tausta seksielämän suhteen, ei todella sovittaisi yhteen. Joku Vallu Valpio on todella turnoff, en lähtisi mukaan edes rahasta.
Ero on motiivissa. Minusta on aivan eri asia harrastaa seksiä nautinnon vuoksi kuin rahan vuoksi. Toiselle noista seksi on kirjaimellisesti työtä. Minulle seksi on erityinen asia kahden ihmisen välillä ja ajattelen, että kun sitä tekee työksi, niin suhtautuminen seksiin myös muuttuu, vaikkei sitä itselleen tai muille kykenisikään myöntämään.
Olen tämän suhteen sen verran liberaali että EVVK.
Voisin, kunhan kertoisit sen avoimesti. Oikeastaan lähinnä tuohan kuulostaa hyvältä, että sulla on kokemusta. Kunhan ei ole tauteja. En oo mustasukkaista sorttia, joten mitä tuolla menneisyydellä on väliä? Jos ihastun suhun ja siinä on kemiaa niin silloin harva asia estää.
Miksen voisi? Harrastaahan ihmiset yhden illan juttujakin mikä voi olla huomattavasti riskialttiimpaa. Mitä väliä sillä on onko raha vaihtanut omistajaa vai ei? Olenhan ollut suhteessa sairaanhoitajan kanssakin, hän tienasi n. 3 t€ / kk tai saattoi olla allekin ja minä 9 t€. Hyvin tuolle hoitsullekin minun rahat kelpasi ja seksiäkin harrastettiin lähes päivittäin.
Voisin, jos olisi terve fyysisesti ja henkisesti. Seksi ennen suhdetta muiden kanssa harjoitettuna ei mitenkään pilaa mielestäni ihmistä eikä edes kuulu mulle. En omaa mitään neitsytfetissiä ja oletushan on että aikuisella on joka tapauksessa kokemusta seksistä jo. Mielummin niin kuin ikineitsyt.
Arvostaisin ammattitaitoasi. Miksi tyytyisin amatöörin jos olisi mahdollisuus saada ammattilainen.
Ei haittaisi jos se todellakin on menneisyyttä.
Olen seurustellut ja ollut kihloissakin juuri ap:n kaltaisen tapauksen kanssa. En näe siinä ongelmaa, kunhan se on historiaa. Toisaalta minulla oli itsellänikin opiskeluaikoina "sponsori" joten ehkä minulla on aiheeseen vähän erilainen perspektiivi kuin monella muulla miehellä. Ainakin se olisi tekopyhää olla hyväksymättä naiselta samaa :-)
Onko sinua kuvattu esimerkiksi fellaation tai anaaliyhdynnän aikana tunnistettavasti?
Tämä on kyllä aika vaikea. Koska mitä eroa sitten on siihen että on esim. yhdenyön hoitoja paljon/ tai on ollut sugarbaby? Seksikokemuksia paljon jokatapauksessa rahalla tai ilman. Itse en huolisi miestä jolla erittäin kirjava tausta seksielämän suhteen, ei todella sovittaisi yhteen. Joku Vallu Valpio on todella turnoff, en lähtisi mukaan edes rahasta.