Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voisitteko seurustella ex prostituoidun kanssa? PERUSTELUT

prettywoman
06.10.2020 |

Rahoitin joskus opiskeluaikoina talouttani myymällä seksiä. En koe traumatisoituneeni noista ajoista, ja tein sitä omasta tahdostani (toki huono rahatilanne vaikutti asiaan). Nuo ajat olivat hyvin silmiä avaavia, ja opettivat paljon omasta seksuaalisuudestani.

Valikoin asiakkaani aina tarkkaan, varakkaita herrasmiehiä joiden kanssa tapasimme hotelleissa. Kondomia käytettiin ja hommat hoidettiin molempia kunnioittaen.

En koskaan käyttänyt huumeita tai sekaantunut hämäriin tyyppeihin. Saatikaan myynyt itseäni missään kadulla.

Lopetin hommat kun valmistuin ja sain oman alani töitä. Olen nykyään ihan tavallinen ja tasapainonen työssä käyvä nainen, jolla on vain astetta värikkäämpi menneisyys. Olen löytänyt myös itselleni mukavan miehen ja seurustelu alkaa olla vakavaa. Pelottaa kuitenkin mieheni suhtautuminen menneisyyteeni, ja en tiedä miten kertoisin asiasta.

Miehet, miten suhtautuisitte tälläiseen? Ajatuksia?

Miehet, voisitteko seurustella ex prostituoidun kanssa? PERUSTELUT

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mieluusti. Kunhan et ole nykyään muuttunut lahnaksi.

Jos siis vielä virtaa kunnon seikkailuihin, niin todellakin kelpaa.

Vierailija
2/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin varmaankin, jos nainen on oikeasti lopettanut ne touhut ja on ihan täysjärkinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olisi noloa jos vastaan tulisi miehiä jotka sanovat "hei sä olit kyl tosi jees".

Vierailija
4/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustella? Toki.

Naimisiin? No ei.

Vierailija
5/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ”tavallisellakin naisella” tulla vastaan entisiä panoja jotka puhuvat tuolla tavalla.

Miksi seurustelu olisi ok, mutta naimisiinmeno ei? Jos seurustelusuhde jatkuu pitkään ja olette onnellisia, kieltäytyisitkö naimisiin menosta vain tuon seikan takia.

Vierailija
6/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, likainen narttu.

Vierailija
7/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap seurustella maksullisella naisella käyneiden miesten kanssa?

Vierailija
8/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella myös nykyisen prostituoidun kanssa. Mielestäni ammatti siinä missä muutkin. Kunhan maksaa veronsa.

Vierailija
9/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet muuten "vaimomatskua" ja olet säästellyt ne parhaat jutut sängyssä minulle niin voisin hyvinkin. Jos olet asenteella, että kun nämä tuli kokeiltua jo silloin nuorena ja ei enää kiinnosta, niin ei todella. Muutenkaan en seurustele enää kenenkään kanssa jolla rajoittunut mielikuvitus seksin suhteen.

Vierailija
10/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Olen itse nähnyt, että maksullisia käyttävät ihan tavallisetkin sekä sosiaalisesti lahjakkaat miehet. En näkisi ongelmaa jos mies olisi tällaista harrastanut. Paljon oudompiakin fantasioita ja seksimieltymyksiä löytyy

Vierailija
11/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Liian erilaiset arvomaailmat. Lisäksi en halua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka on tottunut käyttämään seksiä saadakseen itselleen taloudellista hyötyä.

Vierailija
12/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain säälittävät 0-2 tähden miehet voisivat. Itsehän valitsitte tienne.

Ja kyllä, myös teiän onlyfanssailut ja muut lasketaan prostituutioksi.

Vierailija
13/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut useamman kanssa samaan aikaan tai orgioissa ?

Vierailija
14/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se olisi parempi saada itsestään huolta pitänyt maksullinen ex-ammattilainen kuin kaikille ilmaiseksi jakanut pissispirkko tai AV-yksinhuoltajamamma, joka on kännissä ja läpällä jörninyt kymmenien, ellei satojen baari-illan satunnaispanojen kanssa. Luultavasti ex-ammattilaisella olisi enemmän järkeä päässä, parempi terveys ja fiksumpi asenne.

Vierailija
15/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella myös nykyisen prostituoidun kanssa. Mielestäni ammatti siinä missä muutkin. Kunhan maksaa veronsa.

"Ammatti siinä missä muutkin". Right... Harva kuitenkaan varauksettomasti kannustaa tytärtään tai siskoaan ryhtymään alalle. Ja harva avoimesti kertoo tekevänsä sitä.

Vierailija
16/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
17/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin avoin seksin suhteen enkä koe sitä minään miesten hyväksikäyttämisenä jos molemmat järjestelystä hyötyvät. 2020- luvulla en itse pidä tälläistä enää mitenkään tuomittavana. Salainen harrastus / joillekin ammatti siinä missä muutkin.

Eikä nainen joka on myynyt seksiä automaattisesti ole löyhä moraalinen tai parisuhteessa käytä seksiä vallankäytön välineenä. Nuo kun ovat täysin eri tilanteita

Ja ei en ole ollut origioissa / tai monen miehen kanssa samaan aikaan.

Vierailija
18/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oo lopettanut kunnon seksiä niin KYLLÄ!

Vierailija
19/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin. 

Mikäli kemiat kohtaavat ja yhteisiä haaveita, tulevaisuudennäkymää löytyisi niin enää ei jäisi kuin yksi iso kysymys. Tahdon puolisoni olevan minulle rehellinen ja avoin. En oikein ymmärrä miten ne entiset panot voisi vaikuttaa. Vaikka niistä olisi pyydetty rahaakin.

Vierailija
20/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Seksikokemuksissani parasta seksiä olen harrastanut prostituoidun kanssa joka tarjosi minulle girl friend experience kokemuksen aina kun hänen kanssaan olin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan