V. 1977 syntyneiden miestenne pituus/paino?
Meillä mies 183 cm ja painaa sata kiloa tai ehkä jopa vähän yli, ei olla pitkään aikaan punnittu, pitäisköhän? Vähän jännittää, mitä lääkäri sanoo seuraavassa tarkastuksessa kun onhan tuota painoa tullut lisää...:/ Pitkään aikaan ei olla tarkastuksessa oltukaan kun on ollut kuitenkin terve, tai sitten jotain pientä jonka yhteydessä ei ole painoa otettu. Muita, joiden miehillä ylipainoa?
Kommentit (25)
Mies on syntyny 1976 mut ei kai vuoden heitto haittaa. Mies on 184 cm ja painaa 82 kg.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 12:29"]
180cm, 68kg
[/quote] hyi että tuollainen lattaperseinen kynäkikkelinen maratoonarityyppi on ehkä karmein miestyyppi
185cm ja paino heittelee jotain 88-90kg välillä.
190 cm ja n. 90 kg. Viikon päästä varmaan pari kiloa enemmän. :)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 12:52"]
180cm, 68kg
[/quote] hyi että tuollainen lattaperseinen kynäkikkelinen maratoonarityyppi on ehkä karmein miestyyppi
[/quote]
Kiitos kauniista sanoistasi. En kyllä tiedä, miten pystyt päättelemään miehen peniksen koon hänen painostaan, ja toinenkin kohta meni väärin: mieheni ei ole lattaperseinen.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 12:52"]
180cm, 68kg
[/quote]
Kiitos kauniista sanoistasi. En kyllä tiedä, miten pystyt päättelemään miehen peniksen koon hänen painostaan, ja toinenkin kohta meni väärin: mieheni ei ole lattaperseinen.
[/quote]
Tämä on hieno esimerkki mielikuvien mahtavasta vallasta naisilla.
Käytännön elämässä ei ole juurikaan eroa sillä, onko miehen penis 15cm vai 17cm, mutta tietoisuus "keskimääräistä isommasta" tekee naisen automaattisesti kiinnostuneemmaksi.
Sama pätee painoon: jos mies sanoo käyvänsä puntilla 5x viikossa ja painavansa 68kg, on hän automaattisesti säälittävä hernekeppi. Tämä siis siitä huolimatta, että ilman paitaa mies saattaa näyttää aloittelevalta fitness-mallilta. Ja vastaavasti ruumiillista työtä tekevä 90kg jannu voi hyvinkin näyttää tavalliselta punkero-Penalta roikkumahoineen, mutta tietoisuus painosta aiheuttaa naisen päässä mielikuvan "ihanan miehekkäästä nallekarhusta".
184cm ja 79kg. Lihaksikas keho, ei löydy läskiä tai löysää. Ei käy puntilla mutta tekee raskasta fyysistä työtä.
Itse olen '78 syntynyt mies ja pituus ja paino ovat 188cm ja 86kg. Tästä otoksesta voimmekin jo päätellä, että seiskakasit ovat paljon enemmän sporttisen ja hoikan atleettisia, kuin seiskaseiskat.
Itse olen '78 syntynyt mies ja pituus ja paino ovat 188cm ja 86kg. Tästä otoksesta voimmekin jo päätellä, että seiskakasit ovat paljon enemmän sporttisen ja hoikan atleettisia, kuin seiskaseiskat.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 15:44"]
[/quote]
kiitos tiedosta, yksi kerta olisi riittänyt :)
177 ja 127 kiloa. Alkaa elintaso jo näkyä...
190 cm ja noin 68 kg. "Sukuvikana" epäsuhta pituuden ja painon välillä, ei näytä kuitenkaan kukkakepiltä vaikka noista luvuista sellainen ekana mieleen tuleekin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 16:49"]
177 ja 127 kiloa. Alkaa elintaso jo näkyä...
[/quote] no tuo nyt ei kerro elintasosta mitään vaan lössykköukosta jolla ei ole lainkaan itsekuria ja joka syö paskaa ruokaa eikä viitsi edes liikkua
182cm ja 66kg, six-pack näkyy. Ei ylipainoa