Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä vaimolle joululahjaksi?

Vierailija
23.12.2013 |

Olemme olleet 25 vuotta yhdessä, eikä ole oikein mitään mitä "tarvitsisi" ostaa joululahjaksi.?

Ajattelin ensin lahjakorttia koruliikkeeseen, mutta onhan se vähän mielikuvitukseton. Korua en ala ostamaan koska mielestäni ihan yhtäläisistä koruista toinen voi vaimon mielestä olla aivan ihana ja toinen taas täysin kamala. Ostamani korut ovatkin yleensä kohteliaan käyttöajan jälkeen "kadonneet"....

Toisena ajattelin vaikka 10 kertaa hierontaan tms. palveluun. Luulisin että se voisi olla mieluinen.

Ideoita?

t. mies 44v

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen alusasu , sellainen josta nainen pitää

Vierailija
2/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mitään "romanttisia" alusasuja tai hepeneitä, eiväthän ne ole tarkoitettuja naiselle, vaan miehen iloksi. Hemmotteluhoitoja en myöskään haluaisi, en hierojalle, en savikylpyihin, yök. Jos ostaa kirjan, pitää sen olla naisen itsensä valitsema, väärästä tai jo luetusta kirjasta ei ole iloa yhtään. Palvelulahjakortti vaikka auton pesuun on hyvä, mutta siihen voi kirjoittaa, että pesua voi /pitää ehdottaa itse, muuten se saattaa helposti unohtua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin todella ilahtunut jostain hotelliviikonlopusta, ihan vaikka Suomessa. Olisi mahtavaa että mies kerrankin järkkäis jotain lapsenvahteineen. Tai edes ravintolaillalinen. 

Vierailija
4/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalaa, jos kyseistä astiastoa kerää tai kastehelmi ja kivituikut jos niistä tykkää. Ajattomat ja kauniit. Festivo kynttilänjalka? 

Vierailija
5/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen viikonloppumatka?

Vierailija
6/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoja on varmasti eirlaisia ja ap itse tunee omansa parhaiten, mutta minä en haluaisi joululahjaksi mitään tavaraa. Kaikista kauheinta olisi jos mies ostaisi  jotain käytännöllistä kotiin. Mutta minä en kyllä kauheasti mitään naistentavaraakaan hauaisi (laukkuja, kenkiä, koruja jne). Eniten arvostaisin esim yhteistä viikonloppua, jos mies järkkäisi jonkun romanttisen reissun meille. Hankkisi lastenhoitajat jne. tai sitten olisin kyllä otettu mieheni hyvyydestä jos hän lahjoittaisi rahaa astensairaalan hankkeelle ja se olisi se raha mikä olisi muutoin mennyt joululahjaani. Sellaista miestä minä arvostaisin. 

Vierailija
7/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjan saaja pitää tuntea että osaa mitään vinkkiä antaa.

Minä EN missään nimessä haluaisi hierontalahjakorttia. Mitä tyhmempää voisi olla kuin vieras ihminen kopeloimassa minua ja siihen menisi vielä aikaakin? Tai no ehkä vielä tyhmempi olisi se lahjakortti. Meillä on yhteiset rahat, joten olisi tosi kummallista että mies antaisi yhteiseltä tililtämme minulle rahaa.

Minä pitäisin yhteisistä teatterilipuista tai ravintolaillallisesta. Se seksilelukin kelpaisi.

Huonoin lahja jonka olen saanut on silityslauta. Siitä ei lahja enää paljon huonone.

Vierailija
8/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Lastensairaalalle lahjoittaminen on jo niin passé, ettei siitä irtoaisi kuin säälipisteitä. Sairaalat rahoitetaan sivistysvaltioissa verovaroista. Meillä maksetaan veroja n. 45 000€/vuodessa, joten olemme omamme jo sairaalalle "lahjoittaneet". Vastaava tilanne lienee monella muullakin. Kyseinen kerjäyskohde on siis todella ulkokultainen ja siinä peitellään sitä suurempaa ongelmaa asiaan liittyen.

...Vähän paatosta, mutta "lahjoitin rahat sairaalalle" -lahja olisi kyllä todella surkea. Ehkä eri asia, jos rahoittaa siitä puolet ja saa oman siiven sinne, mutta muussa tapauksessa "turhaa".

Vierailija
9/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välittäisi lahjakortista, vaan arvostaisinnkorua. Ja jos se koru olii ihan kaamea, niin saahan sen vaihdettua, vaikka vään ehkä tökeröä onkin. Esim. Lumoava-sarja on kaunis ja tyylikäs.

Jos olet Hesassa, niin Design-museonkin myymällä on kaikkea kivaa.

Arvostaisi myös kirjoja tosi kovin.

Vierailija
10/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi lahjoitus vaikka tuonne lastensairaalan keräykseen.

Vierailija
11/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä joku hemmotteluloma? Tai illallinen jossain oikein hyvässä (kalliissa) ravintolassa? Sellainen maistelumenu olisi kiva. Itse pitäisin myös lipuista oopperaan tai musikaaliin. Toisaalta minulle kelpaisi tarkkaan harkittu kirjakin. Siis sellainen, mistä jää käteen muutakin kuin lukukokemus. Kiva lahja oli myös kännykkä, jonka sain viime vuonna. 

Helpompia lahjoja olisi muun muassa lahjakortti vaatekauppaan, lautapeli, jos on innokas ruuanlaittaja niin siihen soveltuva kirjalahja. Entä soda streameri? 

Vierailija
12/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin iskuporakoneen. Tai sit lahjakortin jossa mies lupaa huollattaa, pesettää ja katsastuttaa mun autoni.

mutta jos ei ole porakoneentarvetta tai autoa niin lahjakortti jonnekin kauneushoitoihin tmv. perinteiset.

Vierailija
13/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalakoru esim Rakkaus tai Ainoa-sarjaa.

Vierailija
14/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut miehelle jo seurustelun alkupuolella, että en halua, että mies käyttää rahojaan koruihin tai hajuvesiin, koska en kumpiakaan käytä. Sun vaimosi lienee samaa maata.

Mutta vaikeahan se on keksiä. Mun mies oli onneksi tänä vuonna niin superkiireinen, että sanoin sille, ettei se saa käyttää aikaa lahjaostoksiin, vaan minä ostan lahjat lapsille, miehelle ja itselleni. Ja musta on oikeesti kivaa, kun tiedän, että tänä vuonna tulee mieleisiä lahjoja. Ja mieleisen niistä tekee se, että se yöpaita on sellainen, jollaista käytän eikä joku epämukava pyjama. Ja ne keittiövälineet on niitä mitä tarvitaan eikä se erikoisin, minkä mies hyllystä löysi.

Vierailija
15/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viime jouluna lahjakortin hierojalle ja tykkäsin siitä. Mulle miehen ei kannata ostaa koruja koska käytän niitä niin vähän. Vaatteeni taas haluan ostaa itse joten ei niitäkään. Viime jouluna sain ipadin ja se on ollut paras lahja ikinä! Tänä vuonna olisin saanut iPhonen, mutta kerkesin ostaa itse kännykän syksyllä.

Vierailija
16/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen tai Stockmannin lahjakortti ei takuulla mene hukkaan. Vaikea sanoa muuta kun ei tiedä yhtään vaimosi mieltymyksistä, harrastuksista tms.

Vierailija
17/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyseli lahjatoiveita ja pyysin sellaista lahjakorttia, että hän pesisi autoni vaikka kerran kuukaudessa. Tämä olisi minulle mieluinen asia ja oikeasti hyvä. Lapset saan kyllä imuroimaan auton sisätilat ja pesemään ikkunat sisältä pientä palkkiota vastaan, siitä suorastaan tapellaan, mutta pesu painepesurilla pihalla on miehen puuhia. Jos haluaa superhyvän lahjakortin, voi siihen laittaa autonpesun yhteydessä tai tarvittaessa normaalit huoltotarkistukset ja vaikka vahauksen muutaman kerran.

Vierailija
18/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut on hyviä, kunhan et yritä ostaa niitä oman makusi mukaan. Tee esim niin, että katsot, minkä merkkisiä koruja vaimosi nyt käyttää, otat jonkun mukaan ja kysyt kultasepänliikkeestä tai muusta korukaupasta, mitä sfen merkkisiä ja näytekorun tyyppisiä suosittelisivat.

suklaakin on hyvä lahja, kunhan katsot, että se ei ole mitään pandan juhlapöydän konvehtia, vaan jotain käsintehtyä parempaa suklaata. Belgialaiset on varmoja, mutta kotimaistakin käsintehtyä konvehtia löytyy.

käsilaukku on naiselle aina tervetullut lahja, myös meille, joille merkkilaukut ei ät ole tärkeitä, koska kuljetettavaa tavaraa löytyy aina. Älä osta liian pientä laukkua. 

kivat viltit ja shaalit on hyviä. villa on usein parempaa kuin fleece, jos ei ole allaergiaa.

mäkin tarvitsisin jonkun, joka pesisi autoni joskus, mutta rehellisessti sanottuna jos mun mieheni antaisi lahjakortin, jossa lupailisi tämän suhteen jotain, en uskoisi siihen kuitenkaan. Eikä uskoisi se itsekään. Eli palveluslahjakorttien kanssa ole tarkkana, että lupaat vain sellaista, minkä pidät myös. Muu on aika surkuhupaisaa ja voi johtaa pettymyksiin pitemmän päälle. 

Vierailija
19/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Joku ehdotti Lumoava-koruja, minun mielestäni ne on hirveitä (sori!). Toinen liputti käsilaukkujen ja saalien puolesta - yök! Miten iheessä kukaan nainen tarvitsee määrättömästi veskoja? Minä käytän yhtä, ja kun se on liian kulunut, hommaan lopulta uuden. Juhliin on oma oieni versio. Ja saali... itse olen 41-v, mutta silti en haluaisi samanikäiseltä mieheltäni mummolahjoja.

Onneksi minun mieheni osaa ostaa minulle sopivia (kooltaankin) vaatteita, eivätkä korutkaan (suomalainen moderni hopeamuotoilu) ole menneet metsään.

Lahjat ovat siis ihan ihmisestä kiinni.

Meillä on tänä vuonna ollut rahanreikiä sen verran, että ilmoitin etten odota lahjoja. Toivoin suorastaan, etten saisi mitään turhaa tavaraa. Jos vaikka syömässä käytäisiin.

Vierailija
20/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat antaa korun, menkää yhdessä valitsemaan korua. Sinä teet aloitteet ja  nainen päätöksen. Näin saat koruun edes hivenen omaa persoonaasi mukaan eiä korusta tule naiselle mikä tahansa esine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän