Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä vaimolle joululahjaksi?

Vierailija
23.12.2013 |

Olemme olleet 25 vuotta yhdessä, eikä ole oikein mitään mitä "tarvitsisi" ostaa joululahjaksi.?

Ajattelin ensin lahjakorttia koruliikkeeseen, mutta onhan se vähän mielikuvitukseton. Korua en ala ostamaan koska mielestäni ihan yhtäläisistä koruista toinen voi vaimon mielestä olla aivan ihana ja toinen taas täysin kamala. Ostamani korut ovatkin yleensä kohteliaan käyttöajan jälkeen "kadonneet"....

Toisena ajattelin vaikka 10 kertaa hierontaan tms. palveluun. Luulisin että se voisi olla mieluinen.

Ideoita?

t. mies 44v

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 07:46"]

Olemme olleet 25 vuotta yhdessä, eikä ole oikein mitään mitä "tarvitsisi" ostaa joululahjaksi.?

Ajattelin ensin lahjakorttia koruliikkeeseen, mutta onhan se vähän mielikuvitukseton. Korua en ala ostamaan koska mielestäni ihan yhtäläisistä koruista toinen voi vaimon mielestä olla aivan ihana ja toinen taas täysin kamala. Ostamani korut ovatkin yleensä kohteliaan käyttöajan jälkeen "kadonneet"....

Toisena ajattelin vaikka 10 kertaa hierontaan tms. palveluun. Luulisin että se voisi olla mieluinen.

Ideoita?

t. mies 44v

[/quote]

Lahjakortti hierontaan on aivan ihana vaikka vähän arkinen, day spa kallis mutta silkkaa luksusta. Itse arvostaisin kumpaakin!!

Mulle kyllä kelpaisi myös kirjat, stokkan lahjakortti tai ravintolalahjakorttikin:) Koruja en kaipaa sillä niitä on jo tarpeeksi.

Hajuvettä älä osta ellet ole täysin varma mitä ostaa!

Vierailija
22/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen seksilelu piristämään sänkyleikkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:04"]

Toinen liputti käsilaukkujen ja saalien puolesta - yök! Miten iheessä kukaan nainen tarvitsee määrättömästi veskoja? Minä käytän yhtä, ja kun se on liian kulunut, hommaan lopulta uuden. Juhliin on oma oieni versio.

[/quote]

samaa veskaa kaikkien vaateyhdistelmien kanssa? Joko sä olet tosi tylsä pukeutuja tai sit sulla on tosi yhteensopimattomia asuja. Sun miehesi pitäisi antaa sulle lahjaksi vaikka kansalaisopiston tyylikurssi. Tulisit ehkä vähemmän mummomaiseksi.

Vierailija
24/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimo harrastaa? Minkä tyyppine ihminen on, pullantuoksuinen kotiäiti, reipas urheilijatyttönen, tyylikäs ja klassinen daami, rento poikatyttö...? Millaisista asioista pitää?

Vierailija
25/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttinappikorvikset, simppelit ja tarpeeksi isot, ettei mitään 59€ pikkiriikkisiä.

Vierailija
26/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot timantti-tai helmikorvikset tai helmikaulakoru, ellei vaimolla jo ole. Ei voi mennä vikaan. Jos lukee, Riitta Pelon Jokapäiväinen Elämämme. Shaali, viltti, aamutakki tai kotitossut, vaate-ja sisustuskaupat täynnä noita tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
27/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni ehdottaa koruja, vaikka ap sanoi, että ei kannata? Se hemmottelulahjakortti mielummin.

Vierailija
28/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksilelu sai niin paljon alapeukkuja? Minusta seksilelu on hauska joululahja, toivoin sellaista mieheltäni. :)

Vierailija
29/51 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksilelu sai niin paljon alapeukkuja? Minusta seksilelu on hauska joululahja, toivoin sellaista mieheltäni. :)

Vierailija
30/51 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso täältä lahjavinkit: https://tilaalahja.fi/joululahja-naiselle

Itse tein oman paketin vaimolle, laitoin hemmottelua ja romantiikkaa. Joululahja käytettiin hääpäivänä helmikuussa ja kaiken kruunasi itse tehty ruoka ja hieronta illalla :) 

Vierailija
31/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kehvelin huono lahjanostaja :(  Vanha keskustelu, mutta olisiko apuja?

Vierailija
32/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin äidilleni tällaisen kylpytakin, johon on nimi kirjailtu. Tai laitoin itseasiassa nimikirjaimet, kun nimi ei tuntunut niin ''kivalle'' lahjaidealle https://younameit.fi/tuote/kylpytakki-kirjailulla-valkoinen

Vanha kylpytakki sen verran rispaantunut, että uudelle varmasti tarve. Naisille muutenkin uskon, että tuollaiset pehmeät hemmottelulahjat kivoja :) 

Vierailija
33/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit korut toimii naiselle kuin naiselle. Halvasta lahjasta et saa kun syyttelyä ja katkeruutta kiitokseksi

Vierailija
34/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kampajalle ja hierojalle.

35/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP:n vaimo esim. Marimekko-leidi - tällöin mari-lahjakortti voisi olla kiva? AP varmasti tietää, mitä vaimo arvostaa (onko tiettyjä merkkituotteita, miel. tietty kotimaista....). Lahjakortin voi personoida kivaksi. Hyvin vaikea ostaa jotain tiettyä väriä ja merkkiä, jos osuukin aivan vikaan eli siksi luottaisin lahjakorttiin ja mukaan vaikka jouluruusu.

Vierailija
36/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogging asu. 

Vierailija
37/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan anna vaakaa, kuten mun mies.

Itse ainakin todella tykkäisin hierontalahjakortista.

Ei kiitos seksilelulle!!!! Ellette ole jotain pervoja.

Vierailija
38/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja ei todellakaan tarvita. Saisi päättyä koko turha hössötys.

Vierailija
39/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modistettu minkkiturkki?

Vierailija
40/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun mietit, mun mies ei näitä mietiskele. Hyvin menee silti. Riippuu täysin naisesta, minä en haluaisi juuri mitään mitä täällä on ehdotettu, joten tunne naisesi ja hänen makumieltymyksensä. Siitä se lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan