Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä vaimolle joululahjaksi?

Vierailija
23.12.2013 |

Olemme olleet 25 vuotta yhdessä, eikä ole oikein mitään mitä "tarvitsisi" ostaa joululahjaksi.?

Ajattelin ensin lahjakorttia koruliikkeeseen, mutta onhan se vähän mielikuvitukseton. Korua en ala ostamaan koska mielestäni ihan yhtäläisistä koruista toinen voi vaimon mielestä olla aivan ihana ja toinen taas täysin kamala. Ostamani korut ovatkin yleensä kohteliaan käyttöajan jälkeen "kadonneet"....

Toisena ajattelin vaikka 10 kertaa hierontaan tms. palveluun. Luulisin että se voisi olla mieluinen.

Ideoita?

t. mies 44v

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daro kirjoitti:

Onko AP:n vaimo esim. Marimekko-leidi - tällöin mari-lahjakortti voisi olla kiva? AP varmasti tietää, mitä vaimo arvostaa (onko tiettyjä merkkituotteita, miel. tietty kotimaista....). Lahjakortin voi personoida kivaksi. Hyvin vaikea ostaa jotain tiettyä väriä ja merkkiä, jos osuukin aivan vikaan eli siksi luottaisin lahjakorttiin ja mukaan vaikka jouluruusu.

Aloitus on vuodelta 2013, joten eiköhän ap ole jo tässä kahdeksan vuoden aikana keksinyt jonkun lahjan.

Vierailija
42/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan osta:

■ paistinpannua

■ alusvaatteita

■ yöpaitaa

■ mitään vaatteita

■ hajuvettä

■ väärää suklaata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daro kirjoitti:

Onko AP:n vaimo esim. Marimekko-leidi - tällöin mari-lahjakortti voisi olla kiva? AP varmasti tietää, mitä vaimo arvostaa (onko tiettyjä merkkituotteita, miel. tietty kotimaista....). Lahjakortin voi personoida kivaksi. Hyvin vaikea ostaa jotain tiettyä väriä ja merkkiä, jos osuukin aivan vikaan eli siksi luottaisin lahjakorttiin ja mukaan vaikka jouluruusu.

Aloitus on vuodelta 2013, joten eiköhän ap ole jo tässä kahdeksan vuoden aikana keksinyt jonkun lahjan.

Vaikka, mutta siltikin ajankohtainen.

Vierailija
44/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollan puolison kanssa samaa ikäluokkaa ja ollaan jo muutama vuosi tehty niin, että joulun alla ostellaan molemmille mitä oikeasti tarvitaan. Mutta ei väkisin jouluksi enää mitään. Tämänkin voi yhdessä sopia.

Vierailija
45/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidot timantti-tai helmikorvikset tai helmikaulakoru, ellei vaimolla jo ole. Ei voi mennä vikaan. Jos lukee, Riitta Pelon Jokapäiväinen Elämämme. Shaali, viltti, aamutakki tai kotitossut, vaate-ja sisustuskaupat täynnä noita tähän aikaan vuodesta.

Jos se vaimo on 80-vuotias, niin nämä ovat varmaan ihan hyviä lahjoja.

Vierailija
46/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäis varmaan tuntea vähän sitä vaimoa. Esim. itse sain lahjaksi retkisauvat, koska tykkään kävellä. Tosi kiva lahja. Olen myös saanut laukun, herkkuja lempi kaupasta, haaveilemani korun, kirjan jne. kaikki mistä tykkään, koska mies tuntee minut. Kerran sain myös legosetin, joka oli todella mieluinen. Vihjailen myös aika avoimesti, koska en halua mitään tyhmää. Mies kiittää kun saa vinkkejä ja lahjat on mieluisia.

Itse en koskaan osta miehelle mitään, koska hän ei halua. Ollaan sovittu, että ostaa itse merkkipäivinä itselleen jotain isompaa. Yleensä jotain tietokoneisiin liittyvää tai viimeksi osti sähköpyörän. 

Vierailija
47/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidot timantti-tai helmikorvikset tai helmikaulakoru, ellei vaimolla jo ole. Ei voi mennä vikaan. Jos lukee, Riitta Pelon Jokapäiväinen Elämämme. Shaali, viltti, aamutakki tai kotitossut, vaate-ja sisustuskaupat täynnä noita tähän aikaan vuodesta.

Oho, että ei voi mennä vikaan. Mä en ole ap:n vaimo mutta ihan oikeasti kuule on meitä naisimmeisiä jotka ei piittaa hölkäsenpöläystä timanteista eikä helmistä, ei kullasta eikä juuri mistään koruista. Eli jos mä saisin tommoset lahjaksi niin oisin surullinen kun niillä rahoilla ois saanut paljon mieluisampaakin, kuten vaikka moottorisahan. Ittestäni nyt puhun, en aapeen vaimosta kun en tiedä tarttisko se tommosta.

Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaan että ilmeisesti ap tietää mistä vaimonsa tykkää ja ei tykkää. Mun ehdotuksia on lahjakortti hierontaan, kasvohoitoon, jalkahoitoon tai muuhun kivaan jos vaimo vähääkään tämmösistä ihastuu. Toinen on pieni loma, vuokraa vaikka mökin jostain ja yllärinä lähtee vaimonsa kanssa sinne, ulkoilua, tavallista parempaa sapuskaa tai muuta pientä arjesta poikkeavaa. Nämä ois mulle huippujuttuja, sen perusteella ehdottelen.

Vierailija
48/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras lahja on ollut lapsi, joka syntyi 23. joulukuuta, laskettu aika oli aattona. Mieheni on ollut aivan mahtava isä! Sen jälkeisinä jouluina olemme suukotelleet ja viettäneet hempeää ja raitista joulua yhdessä, se on aina hyvä lahja.

Vierailija
49/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paras lahja on ollut lapsi, joka syntyi 23. joulukuuta, laskettu aika oli aattona. Mieheni on ollut aivan mahtava isä! Sen jälkeisinä jouluina olemme suukotelleet ja viettäneet hempeää ja raitista joulua yhdessä, se on aina hyvä lahja.

tää oli jonkun papparaisen fantasia

Vierailija
50/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse olen huomannut että osumatarkkuus on 100% kun kysyy suoraan vaimolta.Ei se lahjan tartte yllätys olla.

Suosittelen samaa sullekin, ihan turha tuhlata omaa ja muiden aikaa kyselemällä täältä muilta.

Vierailija
51/51 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kaunis lapsi syntyi Itsenäisyyspäivänä vuosi sitten. Lapsella oli paljon kiharaa hiusta ja hyvät keuhkot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä