Vuonna 2012 syntyneet
Kommentit (10)
Väikkäriä tässä väännän samalla kun rakennetaan omaa taloa Westendiin. Onhan tää talo väbän iso tällasille alle metrin mittaisille, mutta so what.
Oma muru on ollut kainalossa jo siitä asti kun 4 kk ikäisinä vauvakerhossa tavattiin. Naimisiin ei valitettavasti voida mennä vielä moneen vuoteen, mutta onneksi on sit 17+ vuotta aikaa suunnitella häitä.
Ai niin, ekan tutkinnon suoritin jo kohdussa ollessani. Oli muuten rauhallista opiskella, mutta ultraaminen häiritsi. Olisin ottanut hauvelinkin sinne, mutta äiti ei suostunut. Synnärillä mua oli sitten vihdoin vastassa rotikanpentu <3 Ja toki mun eka Chanel-laukku, jonka olen esitellyt blogissanikin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 03:24"]
Byääh! Byääh byäääh byäääää!
[/quote]
Älä aina valita. Olisit kiitollinen.
Joulukuusi vähän pelottaa ja isosisko joskus kiusaa muuten on kivaa.
Ihan ok. Puhetta ei vielä tule mutta puheen ymmärtäminen ok. Pottaan jaksaa pissata joskus, mutta ei joka päivä. Autot kiinnostavat erityisen paljon, ja oikeastaan kaikki muukin mitä näkee missä vain. Päiväkotiin meno häämöttää tulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 06:58"]Ihan ok. Puhetta ei vielä tule mutta puheen ymmärtäminen ok. Pottaan jaksaa pissata joskus, mutta ei joka päivä. Autot kiinnostavat erityisen paljon, ja oikeastaan kaikki muukin mitä näkee missä vain. Päiväkotiin meno häämöttää tulevaisuudessa.
[/quote]
Ei tässä nyt äidiltä mitään kysytty.
Remonttia tehty jo monta kuukautta, tänään viimeiset listat, akkupora, maalarinteippi, pistorasiat, johdot ym tuttuja juttuja, turhia ei huutele ja ruoka maistuu kun oli pieni syntyessään 1.6kg ja nyt 12.6kg, kova touhottamaan ja millään ei malttaisi nukkumaan.
Ihan jees. Söin just aamupalaa ja hajusta päätellen väänsin isot kakat. Nyt odottelen, että äiti saa hotkittua aamupalansa, jotta lähdettäisiin vaipan vaihdolle. Tässä odotellessa yritän kiivetä pöydälle ja varastaa äidin puhelimen tai isin kuulokkeet. Mikäli se ei onnistu, käyn ehkä tyhjentämässä vähän keittiön kaappeja.
En huolehdi huomisesta, life's good.
t. poika 1 v. 1 kk
No siis oon löytäny tyttöystävän ja suoritan alempaa korkeakoulututkintoa parhaillaan. Ostin kolme viikkoa sitten omakotitalon ja mulla ihana pieni koiranpentu.
Mummon kanssa uimassa. Uimajuttu oli kivaa ja ihanaa mutta mummo veikin sitten takaisin kotiin. Nyt harmittaa ja itkettää enkä varmasti syö mitään vaan hakkaan siskon hiusharjalla telkkaria. Uimaan!!!! AAArgh!!