Ihastuneen "Kylmyys"
Tiedättekö sen kun joku on ihastunut sinuun selkeästi. On niin hymyä ja iloisuutta kun nähdään ja silmät loistaa ihailusta äänen ollessa hellä. Ja sitten taas toisinaan vihaisennäköinen, kylmä, ei katso päin yliasiallinen lyhyet vastaukset ja tämä sinua kohtaan ei muita. Noh, itsekin tunnistan tuon itsestäni kun oikea ihminen sattuu kohdalle ja on tunteita häntä kohtaan. Voi tätä elämää <3 M28
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Sä etsit omaaan elämäääsi sisältöä näillä.
Ihan niinkuin kuin sinäkin nyt teet ;D
Joo tiedän. En ole ollut kohteena vaan se joka käyttäytyy itse noin, myös treffeillä jos olen ihan hullun ihastunut. Onneksi ihastun harvoin ja vain yksi treffikumppani on joutunut kokemaan tuon.
Vierailija kirjoitti:
Joo tiedän. En ole ollut kohteena vaan se joka käyttäytyy itse noin, myös treffeillä jos olen ihan hullun ihastunut. Onneksi ihastun harvoin ja vain yksi treffikumppani on joutunut kokemaan tuon.
No kerropas sitten mikä saa käyttäytymään tuolla tavoin?
Kylmyys ja mököttäminen on merkki siitä, että ihastunut ei ole saanut tapeeksi huomiota ja vastakaikua.
Nyt tuli ikävä omaa ihastusta. Viimeksi ei edes hyvästellyt kun nähtiin niin jäi paha mieli :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertosin jos tietäisin.
Vierailija kirjoitti:
Kylmyys ja mököttäminen on merkki siitä, että ihastunut ei ole saanut tapeeksi huomiota ja vastakaikua.
Todennäköisemmin on sairaalloisen mustasukkainen ja tätä tympii katsella kun ihastus juttelee muillekin. Tai... jopa nauraa heidän vitseilleen! Saakeli! Niitä haluaa panna vaan muttei minua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertosin jos tietäisin.
Outoa, että jotkut eivät osaa/pysty analysoimaan omaa käyttäytymistään.
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten mahdollista. Ainakin minä olin noin käyttäytyessäni tosi epävarma toisen tunteista. Huomiota en juuri saanut, vaan aina jokin muu oli minua tärkeämpää.
Minulla tuo käytös tulee ainakin siitä, etten tunne itseäni tarpeeksi hyväksi toiselle ja välillä haluan ajaa hänet pois luotani.
Käyttäydyn joskus näin kun olen tosi ihastunut. Olen ujo ja jäädyn, enkä saa suusta ulos mitään.
Olen normaalisti hyvin lämmin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertosin jos tietäisin.
Outoa, että jotkut eivät osaa/pysty analysoimaan omaa käyttäytymistään.
No en minä tuohon osaa mitään yhtä syytä antaa. Varmasti se ihmissuhde kokonaisuudessaan on vaikuttanut käyttäytymiseen, ei mikään yksi tietty asia. Oli väärä ihminen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli ikävä omaa ihastusta. Viimeksi ei edes hyvästellyt kun nähtiin niin jäi paha mieli :(
Tästä tuli muuten mieleen kun ensin katsoi silmät kiiluen jne. sitten myöhemmin lähti pois sanomatta mitään..... jospa mököttikin?? :o en kyllä tiedä miten olisin voinut huomioida häntä enemmän jos siitä kiikasti.
Vierailija kirjoitti:
Sanottu moneen kertaan, eli voimakas ihastuminen.
Hyvinkin todennäköistä kun on niitä vahvoja positiivia niin on negatiivisiakin. Tunteiden kirjo
Itsellä juuri tämä tilanne päällä. Välillä kylmää välillä kuumaa. Olen ihan pihalla tuosta miehestä mitä se miettii. Ei olla kun juteltu vähän törmätessä kun kumpikin on ollut töissä. Ei kylläkään olla samassa työpaikassa mutta odotan niin kovin hänen käyntejään työpaikallani etten meinaa housuissani pysyä. Huh huh kun vaan tietäs mistä kiikastaa ettei saada muuta alotetta tehtyä. Ehkä hän on varattu.
Minulla se on ainakin sitä että tunteet ko. ihmistä kohtaan ovat voimakkaampia kuin haluaisin tai olisin valmis tuntemaan.
Joo. Viimeisimmällä työpaikalla minun ja yhden ihanan miehen välillä säteili niin että taajuusmittari olisi varmaan hajonnut. Molemmat ylikompensoimme sitä olemalla niiiiin kylmänviileitä ja kääntelimme toiselle selkää kun toinen yritti huomiota tai vastaus oli jotain liioitellun samantekevää. Kuitenkin jäimme koko ajan toisillemme kiinni tiirailusta ja hakeuduimme tilanteisiin joissa saimme olla tekemisissä. Naama levisi hymyyn aina toisen vuoksi.
Tällaista se on olla joku ihme apina.
Sä etsit omaaan elämäääsi sisältöä näillä.