Ihastuneen "Kylmyys"
Tiedättekö sen kun joku on ihastunut sinuun selkeästi. On niin hymyä ja iloisuutta kun nähdään ja silmät loistaa ihailusta äänen ollessa hellä. Ja sitten taas toisinaan vihaisennäköinen, kylmä, ei katso päin yliasiallinen lyhyet vastaukset ja tämä sinua kohtaan ei muita. Noh, itsekin tunnistan tuon itsestäni kun oikea ihminen sattuu kohdalle ja on tunteita häntä kohtaan. Voi tätä elämää <3 M28
Kommentit (44)
Itseäni ärsyttää kun en halua ihastua enää kun aina vain satutetaan niin yritän kylmällä olemuksella työntää ihastuksen pois.
En uskalla näyttää kiinnostustani koska a) pelkään että mies alkaa flirttailemaan ja nolostun/punastun b) pelkään että mies nauraa mulle jos saa tietää että olen kiinnostunut.
Mulla varattu työkaveri harrastaa tätä yhden sinkun miestyökaverin kanssa. Sitä on hieman rasittavaa seurata. Välillä tosiaan huomannut juuri tuota mökötystä kun koko päivän huomio mennyt jonnekin muualle. Ja sitten taas flirttaillaan. Ja kun huomaa miten mies lähtee tuohon mukaan..äh.
Nuorena aloittaessani uudessa työpaikassa minua auttoi teknisissä asioissa mies, joka jutteli ja kyseli mielestäni liikaa. Hän mm. kyseli kautta rantain, että missä asun. Kun piilotin salasanaani, hän naurahti, että kyllä me tuolla tuessa nähdään kaikki salasanat ja viestit. Suhtauduin tähän mieheen varautuneesti. Olin muutenkin silloin tosi varautunut miesten suhteen omien tiettyjen raskaitten kokemusten jälkeen. Ruokajonossa hän oli kerran huomaamattani takanani niin lähellä, että vahingossa nojasin häneen. Vaikutti siltä, että hän oli tullut tarkoituksella niin lähelle. Jotenkin koin, että haluaako hän tietystä syystä vähän testailla minua epäkunnioittavasti ja udella asioitani.
Meillä oli yli kymmenen vuotta ikäeroa ja olimme molemmat sinkkuja. Olen myöhemmin miettinyt, että olisiko hän halunnut tutustua minuun lähemmin ihan oikeasti. Ihan fiksu ja mukava tyyppi, mutta koin loukkaavaksi vihjauksen siitä, että hän pystyy seuraamaan sähköpostejani sekä lähentelyn ruokajonossa. Ehkä oikeakin kiinnostus voi ilmetä joskus vähän törpösti. Hän vaihtoi pian työpaikkaa ja myöhemmin kuulin, että hän löysi vasta paljon myöhemmin eli aika vanhana vaimon itselleen
Olen huomannut, että menen aivan lukkoon enkä saa sanaa suustani jos olen tosissani ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottu moneen kertaan, eli voimakas ihastuminen.
Hyvinkin todennäköistä kun on niitä vahvoja positiivia niin on negatiivisiakin. Tunteiden kirjo
Ei minulla vaan negatiivisia ole, vain positiivisia joita yritän hillitä. Miksi ihmiset jotka eivät ole omakohtaisesti kokeneet sellaisia tunteita luulevat voivansa analysoida muita
😂
Niin siis kyllähän jos on ihastunut voimakkaasti niin sehän on ihan luonnollista että voi tuntea myös negatiivisia tunteita voi olla esim. mustasukkainen tai muuten epävarma syystä tai toisesta. Tai niinkuin sanot tuntea positiivisia tunteita ja yrittää hillitä niitä niin ihminen voi näyttäytyä "kylmänä" Meitä on moneksi. Nyt sorrut kyllä minusta ylimielisyyteen, kyllä varmasti jos on normaali ihminen normaalilla tunnejärjestelmällä niin tunteiden kirjoa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena aloittaessani uudessa työpaikassa minua auttoi teknisissä asioissa mies, joka jutteli ja kyseli mielestäni liikaa. Hän mm. kyseli kautta rantain, että missä asun. Kun piilotin salasanaani, hän naurahti, että kyllä me tuolla tuessa nähdään kaikki salasanat ja viestit. Suhtauduin tähän mieheen varautuneesti. Olin muutenkin silloin tosi varautunut miesten suhteen omien tiettyjen raskaitten kokemusten jälkeen. Ruokajonossa hän oli kerran huomaamattani takanani niin lähellä, että vahingossa nojasin häneen. Vaikutti siltä, että hän oli tullut tarkoituksella niin lähelle. Jotenkin koin, että haluaako hän tietystä syystä vähän testailla minua epäkunnioittavasti ja udella asioitani.
Meillä oli yli kymmenen vuotta ikäeroa ja olimme molemmat sinkkuja. Olen myöhemmin miettinyt, että olisiko hän halunnut tutustua minuun lähemmin ihan oikeasti. Ihan fiksu ja mukava tyyppi, mutta koin loukkaavaksi vihjauksen siitä, että hän pystyy seuraamaan sähköpostejani sekä lähentelyn ruokajonossa. Ehkä oikeakin kiinnostus voi ilmetä joskus vähän törpösti. Hän vaihtoi pian työpaikkaa ja myöhemmin kuulin, että hän löysi vasta paljon myöhemmin eli aika vanhana vaimon itselleen
Joillain miehillä on kyllä aivan kajahtanut huumorintaju, ja sitten kuvittelevat sillä vielä vetoavansa naisiin. Esim. mulle yksi mies tarjosi tutustumisen alkuvaiheessa juomaa ja kertoi laittaneensa siihen tyrmäystippoja. En todellakaan tiennyt miten olisi pitänyt suhtautua ja mietin jätänkö juoman kokonaan juomatta. Kun ei tunne toista ihmistä vielä, tuollaiset heitot ovat todella mauttomia ja omiaan saamaan aikaan varautuneisuutta. Minuun ja tietääkseni moneen muuhunkin naiseen vetoaa mies, jonka seurassa koen oloni turvalliseksi, ja tuollaisilla heitoilla sitä oloa ei saada aikaan.
Hyviä pointteja tuo vähän huono huumori ja toisaalta turvallisuudentunteen tärkeys.
Olimme nähneet sen työpaikan miehen kanssa toisessa yhteydessä ennen kuin aloitin siellä työpaikassa. Luulin, että se mies tiesi aikaisemmista ikävistä kokemuksistani ja halusi jotenkin udella ja... pilailla kustannuksellani ja leikkiä kanssani. En keksi parempaakaan ilmaisua. Ajattelin automaattisesti, että hänkin haluaa vain satuttaa minua, kuten yksi aikaisempi mies. Olin silloin erittäin allerginen kaikelle tunkeilulle ja koin varmaan tunkeiluksi ihan hyväntahtoisen juttelun ja tutustumisen halunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain miehillä on kyllä aivan kajahtanut huumorintaju, ja sitten kuvittelevat sillä vielä vetoavansa naisiin. Esim. mulle yksi mies tarjosi tutustumisen alkuvaiheessa juomaa ja kertoi laittaneensa siihen tyrmäystippoja. En todellakaan tiennyt miten olisi pitänyt suhtautua ja mietin jätänkö juoman kokonaan juomatta. Kun ei tunne toista ihmistä vielä, tuollaiset heitot ovat todella mauttomia ja omiaan saamaan aikaan varautuneisuutta. Minuun ja tietääkseni moneen muuhunkin naiseen vetoaa mies, jonka seurassa koen oloni turvalliseksi, ja tuollaisilla heitoilla sitä oloa ei saada aikaan.
Kyse on puhtaasti pelosta. Ei halua asettaa itseään haavoittuvaan asemaan toisen edessä. Pelkää paljastavansa heikkoutensa.
Tuo kylmä käytös johtuu monasti myös siitä, ettei halua muiden huomaavan. Tai että on tolkuttanut itselleen että "idiootti, nyt loppuu" ja yrittää sitte esittää itselleen ja ihastukselleen, että ei kiinnosta. Hah. Näyttää vaan epätoivoisemmalta. Sitten kuitenkin luikitaan muka huomaamatta ja kun toinen tulee viereen seisomaan niin tuntuu että sulaa. On se kamalaa tommonen.
Kyllä siinä antaa itsestään aika kylmän vaikutelman kun peittää kaikin voimin tunteensa.
Ethän torju töykeästi tai naura ihmiselle, joka osoittaa ihastuksen tunteita tai kertoo tunteistaan sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tiedän. En ole ollut kohteena vaan se joka käyttäytyy itse noin, myös treffeillä jos olen ihan hullun ihastunut. Onneksi ihastun harvoin ja vain yksi treffikumppani on joutunut kokemaan tuon.
No kerropas sitten mikä saa käyttäytymään tuolla tavoin?
Kertosin jos tietäisin.
Outoa, että jotkut eivät osaa/pysty analysoimaan omaa käyttäytymistään.
Sitä varten on av palsta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä antaa itsestään aika kylmän vaikutelman kun peittää kaikin voimin tunteensa.
Joskus ei vaan ole muuta vaihtoehtoa.
Ihastuin palavasti naiseen, joka ei halunnut kuin kevyttä kivaa. Ja myös muiden kuin mun kanssa. Muutuin kylmäksi, kun halusin hänestä eroon, vaikka en oikeasti halunnut. Olin alussa päättänyt etten ihastu, mutta minkäs teet. No hän lähti ja ilmoitti, että korvasi mut paremmalla, jonka kanssa haluaa jatkaa kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää kun en halua ihastua enää kun aina vain satutetaan niin yritän kylmällä olemuksella työntää ihastuksen pois.
Et ole yksin...
Minut pistää kylmäksi, kun ihastus antoi mielestäni sellaisia merkkejä ettei ole minusta kiinnostunut, mutta itseltäni en saa sitä noin vaan sammutettua.
Ei minulla vaan negatiivisia ole, vain positiivisia joita yritän hillitä. Miksi ihmiset jotka eivät ole omakohtaisesti kokeneet sellaisia tunteita luulevat voivansa analysoida muita
😂