Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys tupakoiville! (ov)

Vierailija
22.07.2006 |

Haluisitko lopettaa, mutta et vain onnistu?

Kuinka kauan olet polttanut, itse reilu 10v.

Olen kokeillut purkalla ja ilman, mutta ne pyhät päätökset olla polttamatta aina kaatuu johonkin.

Miten ihmeessä siitä pääsee eroon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan toivon että selvitään säikähdyksellä. Ei ehkä kauhean riemukasta mut koita kuvitella mielessäsi että sinulla on kasvain ja elinaikaa annetaan vuosi pari max. Tuota kun ajattelee niin jotenkin menee se nautinto tupakasta.

Olen yrittänyt lukuisia kertoja aikaisemminkin ja aina välillä onnistunutkin muutaman kuukauden pätkiä, tällä kertaa yritän pysyvästi.

ja 10-20 tupakkaa yleensä, ensimmäinen heti aamupalaksi.

Vierailija
2/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli tupakkaa sitä enemmän mitä söin sitä purkkaa. Haluaisin kyllä oikeasti eroon tupakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut n10 vuotta, ja pisin lakko on tänä aikana ollut 3kk. Yhden päivän voin nykyään olla polttamatta, mutta sitten ajattelen, että voinhan mä yhden tupakan polttaa.....

Vierailija
4/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: suusyövän esiaste

Vierailija
5/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitte loppu imetys ja meikällä rööki palaa, idiootti olen. Melkein 2 vuotta polttamatta ja taas ratkesin... :(

Vierailija
6/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allen Carr; vihdoinkin vapaa tupakasta.

Lupaus on että 95% kaikista kirjan kokonaan lukeneista lopettaa tupakan polton eivätkä koskaan ala uudestaan polttamaan. Itsellä kirja vielä kesken, mutta muutamat kaverit on jo lukeneet ja lopettaneet. Kirjan luettuasi lopettaminen on helppoa, eikä siihen tarvita laastareita tai purkkaa/pastilleja...

Tsemppiä kaikille yritykseen...

Vierailija
7/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kumma siinä on, että ei todellakaan mikään auta. Mä olen polttanut 11 vuotta, ja pelkään oikeesti että elämä jää lyhyeksi. Mies on polttanut vielä kauemmin. Yhdessä ollaan yritetty lopettaa, mutta aina vaan epäonnistutaan:(

Vierailija
8/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan olen sairastanut veritulpan ja syövän ilman lopettamista

raskausaikana lopetus on ollut " viivasta poikki" ja ilman mitään kemikaalisia apuja, ainoana mielikuvana se, miltä näyttäisi sikiö muovipussissa johon puhalletaan savua. Karmivaa mielikuvaharjoitusta mutta tehokasta.

Tsemppiä jokaiselle asian kanssa painiville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi