Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin joululahja ikinä :(

Vierailija
22.12.2013 |

On niin kiva tuntea itsensä arvokkaaksi ja rakastetuksi kun miesystävä muistanut niin mahtavalla ja henkilökohtaisella lahjalla kun laatikko karkkia. Eipä ollut kovin vaikea arvata paketin muodosta... Mitä hittoa se on ajatellut???

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 19:13"]

Mä sain mieheltä kerran lahjaksi mustavalkoisen t-paidan, jossa oli kuva seksikkäästä vähäpukeisesta misusta keikistelemässä. Oliko tarkoitus, että käytän sitä sängyssä kun ei sellasta kukaan nainen julkisesti käyttäisi?

[/quote]

Ei. Kietaisi vahingossa oman paitansa pakettiin, eikä kehtaa enää tunnustaa mokaansa.

[/quote]

No ei ollu vahinko, kielsi vielä ehdottomasti avaamasta mun vanhempien nähden. Horisi, että misu muistutti muka mua.

Vierailija
42/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 19:13"]

Mä sain mieheltä kerran lahjaksi mustavalkoisen t-paidan, jossa oli kuva seksikkäästä vähäpukeisesta misusta keikistelemässä. Oliko tarkoitus, että käytän sitä sängyssä kun ei sellasta kukaan nainen julkisesti käyttäisi?

[/quote]

Ei. Kietaisi vahingossa oman paitansa pakettiin, eikä kehtaa enää tunnustaa mokaansa.

[/quote]

No ei ollu vahinko, kielsi vielä ehdottomasti avaamasta mun vanhempien nähden. Horisi, että misu muistutti muka mua.

[/quote]

No jos se sitten näkee sinut sellaisin silmin, että mielestään muistutat sitä t-paidan eukkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Yön cd:n.

Itku tuli.

Kostoksi pakkaan saman levyn kolmeen eri osaan miehelle ja vihjailen että sisällä olis jotain oikeesti kivaa...

Vierailija
44/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies antoi viime jouluna lahjaksi lahjanaruun käärityn kalunsa. En tiennyt itkeäkö vai nauraa.

Vierailija
45/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sais ees sen suklaan... Tiedän etten saa mitään. Lisäksi ostan kaikki ruoat yms, eli kustannan koko joulun kaikissa muodoissa. Ostin itse itselleni mieheni nimissä lahjan jotta aattona vanhempani eivät ihmettelisi asiaa.

Vierailija
46/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saan mieheltäni "vaan" suklaata tai villasukat... Mutta musta ne on aivan ihania, on ne kuitenkin lahja omalta rakkaalta. Itse se on sinne kauppaan mennyt ja vartavasten minulle ostanut nuo. Ja voi herranjestas ne paketit, miten on pakattu; ihan rytyssä, varmaan yhteensä rullallinen teippitä ja naruja koitettu kihartaa siitä kuitenkaan onnistumatta :D <3

Mies on ihan super höntti kaikissa lahja-asioissa ja minä aina ostan kaikki lahjat miehen sukulaisillekin. Asia ei vain häneltä luonnistu ollenkaan, ja miksi pitäisi ?

Vierailija
47/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:39"]

Voi kun sais ees sen suklaan... Tiedän etten saa mitään. Lisäksi ostan kaikki ruoat yms, eli kustannan koko joulun kaikissa muodoissa. Ostin itse itselleni mieheni nimissä lahjan jotta aattona vanhempani eivät ihmettelisi asiaa.

[/quote]

Voi toinen sinua :(  <3

Miten jotkut miehet ovat täysin ajattelemattomia?

En minäkään jouluna kyllä mitään pakettia saa kun sain jo lahjani joulukuun alussa. Läppärin ja kosmetiikka-joulukalenterin.

Miehellenikin ostin jo lahjat ennen joulua..mutta jouluna hän saa kaksi hyvin pientä pakettia. 

Vierailija
48/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilyketölkkejä. Opiskelijathan näkee nälkää juu.

Vierailija
49/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se lahjan ostaminen ehkä vaikeaa, kun eka joulu mutta... Huokaus. Ehkä mä sitten olen vaan niin epäkiitollinen. t.ap

Vierailija
50/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se lahjan ostaminen ehkä vaikeaa, kun eka joulu mutta... Huokaus. Ehkä mä sitten olen vaan niin epäkiitollinen. t.ap

Vierailija
51/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osta mulle lahjoja, olen sanonut että ei tarvitse enkä itke jouluna kun en saa häneltä mitään. Mutta mies huomioi sitten minua läpi vuoden, maksoi kesällä uuden puhelimeni, antoi rahaa syksyllä kun lähdin risteilylle tyttöjen kanssa, maksaa luottokorttilaskuni edes vilkaisematta sitä, ei kysele niiden rahojen perään joita siirrän hänen tililtään tililleni. Saan omaa aikaa niin paljon kuin haluan, hieroo hartioitani ja paljon mukavimmistakin paikoista, suukottelee ja hellii.

En ikinä kehtaisi nillittää ettei lahjo minua jouluisin.

Vierailija
52/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta toisensa jälkeen näihin lahjaketjuihin kerääntyy ihmisiä kertomaan, miten heitä ei haittaa, vaikka eivät saa mitään lahjaa. Mitä hemmetin tekemistä sillä on asian kanssa?! Ihmiset on erilaisia, joillekin lahjojen antaminen ja saaminen yksinkertaisesti ON tärkeää. Heille se on tapa kertoa toiselle, että välittää, rakastaa. Ei siinä lohduta se, että naapurin Pirkko ei halua lahjoja ollenkaan.

Vierailija
53/56 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran teettänyt miehen toiveesta hänelle kultaisen sormuksen joululahjaksi.

Mieheltä sain marketin deodoranttia.

Vierailija
54/56 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua mutta jos ei olekaan karkkirasia vaan hämäykseksi jotain muuta, tai karkkien seassa koru tms.? Odota nyt vielä pari päivää :)

Vierailija
55/56 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n miehen exät ovat olleet juuri niitä, jotka eivät halua mitään ylimääräistä tavaraa? Meillä ostetaan joululahjoja vain jos osaamme jotain toivoa, muuten sovitaan että ei osteta mitään. Ehkä ap:n mies vetää samaa linjaa, ja vaikka karkki nyt on mielikuvitukseton lahja, niin suurin osa ottaa kuitenkin varmasti mielellään karkkia vastaan. Suosittelen seuraavalla kerralla avoimempaa vihjailua.

Vierailija
56/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse sain mieheltäni leivänpaahtimen lahjaksi. Ja ottaen huomioon sen, että itse olin miettinyt helvetin pitkään mitä ostan ja ostanu monta eri lahjaa, mut se osti vaa leivänpaahtimen, joka ei edes oo omaan käyttööni, koska tietää etten edes syö leipää .. Mitä näiden miesten päässä liikkuu :( EI visiin mitään! 
Toi oli siis joululahja ja kerronko vielä mitä aiko ostaa mulle synttärilahjaks ..

Enkä oo sanonu et haluisin mitään lahjaa, mut oli lahjottamassa silareita!! En siis koskaan oo sanonu et haluisin, mut kuulemma liian pienet tissit 70A. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi