Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin joululahja ikinä :(

Vierailija
22.12.2013 |

On niin kiva tuntea itsensä arvokkaaksi ja rakastetuksi kun miesystävä muistanut niin mahtavalla ja henkilökohtaisella lahjalla kun laatikko karkkia. Eipä ollut kovin vaikea arvata paketin muodosta... Mitä hittoa se on ajatellut???

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kertoa jo heti suhteen alussa odotuksista. Jotkut miehet on törppöjä, koska kukaan nainen ei oo kouluttanut niitä.

Vierailija
2/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooooh, itsehän sain alennus t-paidan viime jouluna poikaystävältä. Itse olin ostanut hänelle synttäri+joululahjaksi matkan kanssani berliiniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia olisikin niin voisi laittaa "kokemattomuuden" piikkiin, mutta kuitenkin ennen mua vuosia parisuhteessa ollut... t. ap

Vierailija
4/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sai aina mieheltään ihania, arvokkaita koruja pakattuna suklaarasialaatikoihin tai muihin isompiin boxeihin :D. Oli kiva katsella äidin kiukuttelua, kun luuli saavansa konvehteja joululahjaksi ;).

Vierailija
5/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut hyviä lahjoja. Mieleeni muistuu vuosikymmenten takaa mummovainaan ostama pussilakana, joka oli kyllä ihan sievä mutta niitä oli vain yksi ja lahja oli mulle ja miehelleni yhteiseksi tarkoitettu.

Muistan myös, kun exä halusi että lahjat ostetaan yhdessä. Esim. kylpytakit molemmille mutta minä maksoin hänen takkinsa ja hän minun. Minä olisin halunnut hieman yllätyksellisemmän paketin.

Vierailija
6/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiittämätöntä porukkaa. 

Vierailija
7/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh. Mulle ainakin kelpaisi karkkiboksi. Mitä muuta voisin haluta, en edes keksi mitään. Jos jotain vaatetta, niin ostan ne itse. Karkki on ainoa, mitä toinen voi ostaa kun vaan tietää makuni.

Vierailija
8/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen Viipurista ostama kasa piraatti-DVD leffoja. Olivat kaiken lisäksi jotain never heard-leffoja, jotka olivat osa dubattu venäjäksi ja osassa oli kuulovammaisille tarkoitetut tekstitykset kestona päällä :-I

Naurettiin aivan helvetisti kun niitä ruvettiin joulunpyhinä kattomaan, että ei ihan hukkaan menny se lahja.

Vierailija
9/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni tietää minun olevan hyvin nirso kaikesta, joten hän ei osta minulle mitään "yllätyksenä". Hän kertoo summan jolla saan valita itselleni mieleisen lahjan.

Vierailija
10/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni yritti ostaa joululahjaksi yökkäriä tokmannilta, toi sitten paketissa kiristävän alusmekon..

Tuli paha mieli, vaikka tajusin että vahinkohan se on, pöhelö kun ei vissiin tiedä niiden eroa :D Tai sitten se oli vaan sellanen vink vink voisit laihduttaa. Tosin käyn salilla 4 krt viikossa plus lenkit, että lihavaksi en itseäni tituleeraisi :o

Miehillä ei vaan aina oikein raksuta..

Vierailija
11/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus tärkein?

Vierailija
12/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus tärkein joo, mutta mun mielestä tää just sellanen lahja ettei oo ajatellut pätkääkään... Tuli tosi paha mieli. t. Ap

Vierailija
13/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, olkaa iloisia että (jos) saatte olla rakkaiden kanssa ja unohtakaa nuo lahjahössötykset.

Vierailija
14/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan alusta asti sovittu et molemmat päättää omat lahjansa ja sitten ostetaan siihen viereen 10-15 e jotain pientä yllätystä. Ihan jo senkin vuoksi ettei tule mitään virheostoja. Tänä vuonna lähdemme yhdessä kylpylään.

Molemmat tyytyväisiä eikä tarvi kiukutella.

en kysy pahalla mutta voisiko joku vastata miksi joulu pitää pilata ressaamalla toisen lahjaa kun voi vaan kysyä mitä haluat?

Vierailija
15/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sovittu ettei osteta toisillemme mitään jouluna, vaan pidetään se lasten juhlana, ostellaan sitten spontaanisti toisillemme jotain ajattelevaista.

Vierailija
16/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mä olen myös saanut karkkilaatikon, ja muitakin vastaavia mieheltä. Tosi kiva. Joulu tulee kuitenkin niin yllättäen, että siihen ei voi mitenkään valmistautua miettimällä mitä toinen haluaisi ja vaikka säästämällä etukäteen jos se on rahasta kiinni.

Kyllä siitä saa loukkaantua ettei toista yhtään kiinnosta. Ja joo, on sanottu selkeästi ja useampaan otteeseen, että millaisista lahjoista tykkään ja että ilahdun kovasti niiden saamisesta. [quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 15:36"]

Ajatus tärkein joo, mutta mun mielestä tää just sellanen lahja ettei oo ajatellut pätkääkään... Tuli tosi paha mieli. t. Ap

[/quote]

Vierailija
17/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avomies (nyk.ex), ja lapseni isä kysyi ennen joulua mitä haluaisin lahjaksi. Heitin, että vaikka jonkun korun. Kun tuli joulu, niin kävi selväksi, ettei ollutkaan ostanut minulle mitään lahjaa. Jos ei olisi kysynyt mitä haluan lahjaksi, asia ei olisi ollut niin paha, koska en ollut koskaan saanut häneltä lahjaa. Itse ostin hänelle aina synttärinä, isänpäivänä ja jouluna. Olin niin iloisesti yllättynyt, kun kysyi mitä haluan lahjaksi. Tottakai petyin, kun en lahjaa saanutkaan.

Vierailija
18/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä joulumieltä kehiin, ap. Mies ei ole täydellinen, mutta kukapa olisi. Ja hänhän haluaa antaa sinulle nautintoa makeisten muodossa. Suhtaudu positiivisesti. :)

Vierailija
19/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yhteiset rahat, joten emme ostele toisillemme mitään. ottaisin silti mielelläni vastaan jotain itse tehtyä, mutta tiedän, ettei mies ole tänä syksynä ehtinyt pahemmin askarrella työkiireitten takia. olen ihan tyytyväinen näin. 

Vierailija
20/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 15:07"]

Nooooh, itsehän sain alennus t-paidan viime jouluna poikaystävältä. Itse olin ostanut hänelle synttäri+joululahjaksi matkan kanssani berliiniin.

[/quote]

No mitä sitten?

Ei kai kukaan osta matkaa lahjaksi pelkästään sillä oletuksella, että saa yhtä arvokkaan lahjan myöhemmin itse? Jos sinua harmittaa, olisit miettinyt ennen kuin ostit matkan.

Jos sinua ei harmita, niin kaikkihan on silloin hyvin, eikä kommenttisi mitenkään auta ap:ta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän