Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin joululahja ikinä :(

Vierailija
22.12.2013 |

On niin kiva tuntea itsensä arvokkaaksi ja rakastetuksi kun miesystävä muistanut niin mahtavalla ja henkilökohtaisella lahjalla kun laatikko karkkia. Eipä ollut kovin vaikea arvata paketin muodosta... Mitä hittoa se on ajatellut???

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risuja tollanen tarttis. 

Vierailija
22/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies antoi mulle pari vuotta sitten joululahjaksi paketoidun suklaarasian. Olin kyllä hitusen pettynyt, kyllähän sen sisällön tunnisti kun pakettia heilutti ja muutenkin. No, aattona sitten mies vihjaisi, että voisin avata sen rasian.. Ja avasinkin. Mies oli piilottanut sinne suklaiden sekaan korurasian, missä oli Kalevalan yksi rannekoru :) oli vaan liimannut rasian uudelleen kiinni avaamisen jälkeen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se lahjojen ostaminen, kuka aikuinen kaipaa muka lisää turhaa romua nurkkiin? (poislukien tuo matka, siinä hyvä lahja)

Vierailija
24/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olisikohan ajatellut ihan oikeasti jotakuta muuta ja suklaarasia ihan tietoinen veto?

Vierailija
25/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan mieheltäni samanlaisia koruja mitä hänen exä käyttää. Ihan hienoja mutta vähän liian pissismäisiä minun tyyliini :D

Vierailija
26/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tuli mieleeni: ex kysyi, että mentäiskö kihloihin jouluna. Vastasin, että miksipä ei. Hän antoi mulle lahjaksi hajuvettä. Kun kyselin sormuksen perään, ahdistui hän niin, että jätti mut. Hänen piti siis tulla luokseni myös uuttavuotta viettämään mutta soittikin välipäivinä, ettei voi tulla ja sen jälkeen ei miehestä kuulunut. Ja pokkana väitti, ettei ollut puhunut kihloista yhtään mitään.

Vierailija
27/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin kerran, miten mies ja kaverinsa kertoi vaimoilta/tyttöystäviltä saaduista lahjoista. Ne eivät oikeastaan olleet lainkaan lahjoja miehille, vaan lahjoja "meille" kuten tuolla joku oli ostanut yhteisen matkan Berliiniin. Vastaavia juttuja oli kylpyläviikonloppu kahdelle, elokuvaliput kahdelle, paistinpannu (perheessä, jossa nainen tekee ruuat), olohuoneen verhot ja lipasto eteiseen. Siis erittäin henkilökohtaisia ja toivottuja lahjoja?

Vierailija
28/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tuore suhde? Jospa mies ei vaan tunne sinua vielä tarpeeksi hyvin?

Vierailija
29/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin marraskuun puolivälissä laivalla, ja yhdenyön pano yllätti aamulla kertomalla, että täytyy lähteä ostamaan tyttöystävälle karkkia joululahjaksi. Olikohan sama sankari?

Vierailija
30/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 16:58"]

Tällainen tuli mieleeni: ex kysyi, että mentäiskö kihloihin jouluna. Vastasin, että miksipä ei. Hän antoi mulle lahjaksi hajuvettä. Kun kyselin sormuksen perään, ahdistui hän niin, että jätti mut. Hänen piti siis tulla luokseni myös uuttavuotta viettämään mutta soittikin välipäivinä, ettei voi tulla ja sen jälkeen ei miehestä kuulunut. Ja pokkana väitti, ettei ollut puhunut kihloista yhtään mitään.

[/quote]

Kamala mikä ukko! :D

Vierailija
31/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain viime jouluna saunan lämpömittarin.. Käyn saunassa ehkä 3 kertaa vuodessa.

Vierailija
32/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen ihminen voi ottaa niin nokkiinsa siitä, että sai "väärän" lahjan?

Meilläkin ennen mies stressasi kovasti aina synttäri- ja joululahjasta. En käsittänyt ollenkaan tätä stressiä, itselleni kun on aivan sama vaikka saisin lahjaksi edellisen päivän iltalehden, en pahemmin niitä lahjoja edes kaipaa. Kiva on, jos toivotetaan hyvää syntymäpäivää/saadaan olla joulu rauhassa.

Kertoipa sitten stressin syyksi sen, että ex oli ollut tätä porukkaa, joka pahoitti mielensä "väärästä" lahjasta ja tämän lahjan tuli olla juuri oikeanlainen, jotta kelpasi. Hetken aikaa kyllä meni, ennen kuin uskoi, ettei itselleni ihan oikeasti sillä lahjalla ole suurta merkitystä.

Tänä jouluna päätimme olla yhtään stressaamatta toistemme lahjoista. Joulun jälkeen menemme yhdessä kauppakeskukseen alennusmyynteihin ja sieltä saa sitten itse valita sen mitä haluaa ja toinen sen sitten toiselle ostaa.

Vierailija
33/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä huono. Itse en saa lasteni isältä lahjoja. Hän käyttää rahansa tärkeämpiin asioihin: lahjoihin omille vanhemmilleen ja veljensä perheelle. Omille lapsilleen hän ei ole koskaan ostanut lahjaa, tietää että minä kyllä ostan. Eikä minua tarvitse muistaa, olen itse joskus sanonut etten osaa mitään toivoa. Niinpä en saa mitään. Mutta en kyllä haluaisi tuota ap:n lahjaakaan, yhtä hyvin voin olla ilmankin.

Vierailija
34/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 15:41"]

en kysy pahalla mutta voisiko joku vastata miksi joulu pitää pilata ressaamalla toisen lahjaa kun voi vaan kysyä mitä haluat?

[/quote]

Koska tilanne menee niissä aina näin:

M=mies

N= Nainen

M: mitä haluat joululahjaksi?

N: En mä mitään erityistä tartte :))

Joulun jälkeen vauva.fi:ssä:

N: "Vittu se mulkku antoi mulle suklaarasian lahjaksi!"

Vierailija
35/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meillä muilla on paremmat kommunikaatiotaidot kuin sinulla?

Itse vastaan kysymykseen täsmällisesti ja usealla vaihtoehdolla. Kerron myös mistä näitä asioita saa. Omaa tyhmyyttäsi jos et vastaa kun kysytään :O

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:28"]

en kysy pahalla mutta voisiko joku vastata miksi joulu pitää pilata ressaamalla toisen lahjaa kun voi vaan kysyä mitä haluat?

[/quote]

M=mies

N= Nainen

[/quote]

Vierailija
36/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:36"]

Ehkä meillä muilla on paremmat kommunikaatiotaidot kuin sinulla?

Itse vastaan kysymykseen täsmällisesti ja usealla vaihtoehdolla. Kerron myös mistä näitä asioita saa. Omaa tyhmyyttäsi jos et vastaa kun kysytään :O

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:28"]

[/quote]

M=mies

N= Nainen

[/quote]

[/quote]

Valitan, en puhu itsestäni. Me menemme yhdessä kauppaan ja valitaan itse lahjamme. Mutta muutoin antamaani esimerkkiä löytyy pilvin pimein. Ensin udellaan ja yritetään riipiä pitkään ennen joulua edes jotain vinkkiä lahjaan, mutta siihen vain hymyillen vastataan, että "en mä mitään tarvii". Ja sitten joulun jälkeen kitistään huonosta lahjasta.

Mistäs tiedät, ettei esimerkiksi ap:n kohdalla ole käynyt juuri näin.

Vierailija
37/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran lahjaksi ystävältäni kaksi hautakynttilää.. 

Vierailija
38/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nam, kyllä mulle ainakin karkit kelpaisi. Me ei anneta aikuisten kesken lahjoja, juuri mielensäpahoittajien takia.

Vierailija
39/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mieheltä kerran lahjaksi mustavalkoisen t-paidan, jossa oli kuva seksikkäästä vähäpukeisesta misusta keikistelemässä. Oliko tarkoitus, että käytän sitä sängyssä kun ei sellasta kukaan nainen julkisesti käyttäisi?

Vierailija
40/56 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 19:13"]

Mä sain mieheltä kerran lahjaksi mustavalkoisen t-paidan, jossa oli kuva seksikkäästä vähäpukeisesta misusta keikistelemässä. Oliko tarkoitus, että käytän sitä sängyssä kun ei sellasta kukaan nainen julkisesti käyttäisi?

[/quote]

Ei. Kietaisi vahingossa oman paitansa pakettiin, eikä kehtaa enää tunnustaa mokaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi