Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko lumiukko animaatioelokuvan aattona?

Vierailija
22.12.2013 |

Katsotko piirretyn Lumiukko (alkp. the Snowman) animaatioelokuvan lasten kanssa aattona?

Muistan nähneeni animaatioelokuvan tekijän haastattelun. Mieleen jäi miten hän kertoi, että kun teki animaatiota silloin joskus 70-luvun lopulla, niin sinä vuonna satoi ennätysmäärä lunta Englannissa missä hän asui.

Jotain maagista siinä on.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Ihan kamala leffa, ärsyttävästi piirretty, huono 'juoni' ja se hoilotuslaulu on hirveä! Mielummin raavin kynsillä liitutaulua.

Vierailija
22/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 13:11"]

Katsotko piirretyn Lumiukko (alkp. the Snowman) animaatioelokuvan lasten kanssa aattona?

Muistan nähneeni animaatioelokuvan tekijän haastattelun. Mieleen jäi miten hän kertoi, että kun teki animaatiota silloin joskus 70-luvun lopulla, niin sinä vuonna satoi ennätysmäärä lunta Englannissa missä hän asui.

Jotain maagista siinä on.

[/quote]

Todellakin katson.Minulla on Lumiukko myös dvd:llä.eli sen voisi katsoa koska tahansa,mutta Joulupukin kuuma linja ja Lumiukko nyt vaan kuuluvat jouluaattoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:35"]

Tottakai. Eihän muuten tule joulumieli, jos ei näe telkusta ryhmää lumiukkoja, jotka luistelevat täyspöhnässä siksakkia. Siinä opetetaan lapsille, että jouluna kuuluu vetää perskännit ja se on hauskaa. Ja lopuksi se lumiukko sulaa. Siinäpä sitä joulumieltä kerrakseen.

[/quote]

AV-mammoilla on ilmiömäinen tapa löytää kaikesta jotain negatiivista :D

Ei ne lumiukot ole pöhnässä,ja lapsikin tietää ettei lumi ole ikuista,vaan ne itse pihaan tehdytkin ukot sulaa kun tulee lämmin.

Vierailija
24/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on jäänyt katsomatta. Silloin täti päätti vaihtaa kesken kaiken kanavaa, koska toiselta kanavalta tuli joulurauhan julistus. Sanoi vielä, että Lumiukkohan tulee joka vuosi. Oli hankala pitää tätiä mitenkään järjen jättiläisenä, kun joukko lapsia painui surkeena leikkimään omia leikkejään.

Vierailija
25/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, musta se on aina ollut aika tyhmä! Aattona olen kyllä matkalla anoppilaan juuri tuolloin.

Vierailija
26/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu aattoon. Itsehän olen lapseton ja omistan animaation myös dvd:llä, mutta aina sen katson televisiosta. Hyvä, että tulee nykyisin ennen joulurauhanjulistusta, jäisi julistus näkemättä muuten.

Vierailija
27/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa tuo lumiukko ja tämän päivän ts kertoi syynkin, se on ilmeisesti alkanut tulla tv:stä vuonna 1984 eli aikuisuuteni kynnyksellä. Nuoret aikuiset lapseni taas rakastavat tuota, äitinä olen tietysti tehnyt viime hetken jouluvalmisteluja aattoaamupäivänä kiireisenä ja ahdistuneena.:)

Vierailija
28/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:35"]

Tottakai. Eihän muuten tule joulumieli, jos ei näe telkusta ryhmää lumiukkoja, jotka luistelevat täyspöhnässä siksakkia. Siinä opetetaan lapsille, että jouluna kuuluu vetää perskännit ja se on hauskaa. Ja lopuksi se lumiukko sulaa. Siinäpä sitä joulumieltä kerrakseen.

[/quote]

AV-mammoilla on ilmiömäinen tapa löytää kaikesta jotain negatiivista :D

Ei ne lumiukot ole pöhnässä,ja lapsikin tietää ettei lumi ole ikuista,vaan ne itse pihaan tehdytkin ukot sulaa kun tulee lämmin.

[/quote]

Jaa ei ole pöhnässä? Katsopa tänä jouluna vähän tarkemmin.

Vierailija
29/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin viime joulun ensimmäistä kertaa yksin, mikä oli ihan mukavaa (ei tarvitse sääliä), ja ensimmäistä kertaa päätin katsoa Lumiukon. Kai sitten olin herkistyneessä tilassa, mutta viimeistään siinä Walking in the Airin kohdalla aloin itkeä. Lumikon sulaminen oli myös herkistyneelle mielelle liikaa. Voi siis olla että jätän katsomatta. :(

Vierailija
30/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Meillä on puliukko kotona jouluna omasta takaa.

Vierailija
31/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukko on katsottava joka vuosi. Jouluaattoaamu alkaa riisipuuron keitolla ja joulupukin kuumalinjan katsomisella. Siinä samalla touhuessa päivällistä valmiiksi on kivaa kuunnella lasten juttuja ja mitä ohjelmia siinä välissä näytetään.

Vierailija
32/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan ihana, koskettava ja herkkä. Jostain syystä en lapsena koskaan katsonut. Isoveljeni joka asui lapsuuden eri perheessä kuin minä, katsoo sen aina. Mä ihmettelin et mikä hiton lumiukko?? Niin hän osti sen mulle dvd:nä ja tykkäsin, koska on niin ihana mutta surullinen. Lapset tykkää myös.

Vierailija
33/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lapsena kuului jouluun ja nyt Lumiukon Walking in the airista tulee mieleen Nightwish ♥ ja Nightwishin elokuvahan on tavallaan uusi versio Lumiukosta.

Vierailija
34/35 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson! Ja nyt tänä vuonna sen uuden myös, oliko se nyt Lumikoira?

Vierailija
35/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän