Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen rintakarvat; hot or not?

Vierailija
05.10.2020 |

Tällainen määrä: https://st1.thehealthsite.com/wp-content/uploads/2020/05/fit-fitness-we…

Miehen rintakarvat; hot or not?

Vaihtoehdot

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole rinnatkarvat?

Vierailija
2/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OoooooooooOOOooOoo todellakin hot! HOTHOHOT! On muutenkin kyllä hot mies. Ihana karhu, aijai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakarvat on ihan ok, selkäkarvat ei niinkään. Tosin selkäkarvatkin kestää, jos mies on rakas.

Vierailija
4/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintakarvat on ihan ok, selkäkarvat ei niinkään. Tosin selkäkarvatkin kestää, jos mies on rakas.

Naisten aina pitää ylianalysoida. Ei voi vastata "kyllä" tai "ei" vaan aina pitää selittää. Selkäkarvoista ei kysytty mitään.

Vierailija
5/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ajatella olevani miehen kanssa jolla ei oo rintakarvoja. Rintakarvat on ihan pakollinen juttu.

Vierailija
6/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ajatella olevani miehen kanssa jolla ei oo rintakarvoja. Rintakarvat on ihan pakollinen juttu.

Mulla on sama. Pitää olla leveä rintakehä ja karvaa siinä. Muuten ei syty. Miehen pitää näyttää mieheltä eikä pikkupojalta.

Vierailija
7/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojilla ei ole rintakarvoja. Miehillä on.

Vierailija
8/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Vierailija
9/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten aina pitää ylianalysoida. Ei voi vastata "kyllä" tai "ei" vaan aina pitää selittää. Selkäkarvoista ei kysytty mitään.

Yritä kestää, tai lakkaa kyselemässä naisten mielipiteitä.

Vierailija
10/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi eksä oli just tuon näköinen... Mikään ollut parempaa kuin se että laski lähäri-sänkyhommissa kyynärpäät mun pään viereen ja painoi rintakehän mun kasvoja vasten, ja oli sellanen puhdas hien tuoksu ja ne karvat siinä hemmetin leveässä massiivisessa rinnassa... Sitä jäi kyllä kaipaamaan...

Vierailija
11/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi eksä oli just tuon näköinen... Mikään ollut parempaa kuin se että laski lähäri-sänkyhommissa kyynärpäät mun pään viereen ja painoi rintakehän mun kasvoja vasten, ja oli sellanen puhdas hien tuoksu ja ne karvat siinä hemmetin leveässä massiivisessa rinnassa... Sitä jäi kyllä kaipaamaan...

Yritän kuvitella tätä, mutta siis montako metriä teillä oli pituuseroa........?????

Vierailija
12/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän kuvitella tätä, mutta siis montako metriä teillä oli pituuseroa........?????

:D Melkein 50 cm. Oon tosi lyhyt ja eksä taas oli pitkä.

Vierailija
13/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta karvaiset miehet itse tuntuvat pitävän karvaisuutta parempana. Itse luulin, etten niistä pitäisi, sillä muutamat poika-/ miesystäväni elämäni varrelta olivat sileäihoisia. Yksi karvainen poikkeama oli, mutta ei sillä ollut minulle mitään väliä, rakas oli silti.

Vierailija
14/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, mutta ne voi onneksi ajaa pois (ja tervejärkinen mies tekeekin niin, jo ihan hygienian nimissä). Tuntuvat inhottavalta kasvoja vasten (seksissä, halatessa, makoillessa) ja ovat todella vastenmielisen näköiset ja tuntuiset muutenkin. En tykkää myöskään kainalokarvoista kummallakaan sukupuolella.

Vierailija
15/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää, mutta ne voi onneksi ajaa pois (ja tervejärkinen mies tekeekin niin, jo ihan hygienian nimissä). Tuntuvat inhottavalta kasvoja vasten (seksissä, halatessa, makoillessa) ja ovat todella vastenmielisen näköiset ja tuntuiset muutenkin. En tykkää myöskään kainalokarvoista kummallakaan sukupuolella.

...Miten ne vaikuttaa hygieniaan? Rintakarvat??

Vierailija
16/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rintakarvat pitää olla, mutta ei ihan noin massiivista karvoitusta.

Vierailija
17/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rintakarvat pitää olla, mutta ei ihan noin massiivista karvoitusta.

Mun mielestä sais olla enemmänkin :D

Vierailija
18/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan itse kaikki karvat paitsi hiukset. Samaa vaadin myös mieheltä!

Vierailija
19/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mutta ei sillä ole kovinkaan paljon merkitystä. Harvalla asialla on. Omalla miehelläni on ällöjä luomia, mutta en katso niitä kun pannaan.

Vierailija
20/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhuhomojen juttuja, jotenkin paradoksaalisesti mitä miehekkäämpi sitä homompi nykyään.