Miehen rintakarvat; hot or not?
Kommentit (51)
OoooooooooOOOooOoo todellakin hot! HOTHOHOT! On muutenkin kyllä hot mies. Ihana karhu, aijai
Rintakarvat on ihan ok, selkäkarvat ei niinkään. Tosin selkäkarvatkin kestää, jos mies on rakas.
Vierailija kirjoitti:
Rintakarvat on ihan ok, selkäkarvat ei niinkään. Tosin selkäkarvatkin kestää, jos mies on rakas.
Naisten aina pitää ylianalysoida. Ei voi vastata "kyllä" tai "ei" vaan aina pitää selittää. Selkäkarvoista ei kysytty mitään.
En voi ajatella olevani miehen kanssa jolla ei oo rintakarvoja. Rintakarvat on ihan pakollinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
En voi ajatella olevani miehen kanssa jolla ei oo rintakarvoja. Rintakarvat on ihan pakollinen juttu.
Mulla on sama. Pitää olla leveä rintakehä ja karvaa siinä. Muuten ei syty. Miehen pitää näyttää mieheltä eikä pikkupojalta.
Pikkupojilla ei ole rintakarvoja. Miehillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aina pitää ylianalysoida. Ei voi vastata "kyllä" tai "ei" vaan aina pitää selittää. Selkäkarvoista ei kysytty mitään.
Yritä kestää, tai lakkaa kyselemässä naisten mielipiteitä.
Mun yksi eksä oli just tuon näköinen... Mikään ollut parempaa kuin se että laski lähäri-sänkyhommissa kyynärpäät mun pään viereen ja painoi rintakehän mun kasvoja vasten, ja oli sellanen puhdas hien tuoksu ja ne karvat siinä hemmetin leveässä massiivisessa rinnassa... Sitä jäi kyllä kaipaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi eksä oli just tuon näköinen... Mikään ollut parempaa kuin se että laski lähäri-sänkyhommissa kyynärpäät mun pään viereen ja painoi rintakehän mun kasvoja vasten, ja oli sellanen puhdas hien tuoksu ja ne karvat siinä hemmetin leveässä massiivisessa rinnassa... Sitä jäi kyllä kaipaamaan...
Yritän kuvitella tätä, mutta siis montako metriä teillä oli pituuseroa........?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän kuvitella tätä, mutta siis montako metriä teillä oli pituuseroa........?????
:D Melkein 50 cm. Oon tosi lyhyt ja eksä taas oli pitkä.
Ihan sama, mutta karvaiset miehet itse tuntuvat pitävän karvaisuutta parempana. Itse luulin, etten niistä pitäisi, sillä muutamat poika-/ miesystäväni elämäni varrelta olivat sileäihoisia. Yksi karvainen poikkeama oli, mutta ei sillä ollut minulle mitään väliä, rakas oli silti.
En tykkää, mutta ne voi onneksi ajaa pois (ja tervejärkinen mies tekeekin niin, jo ihan hygienian nimissä). Tuntuvat inhottavalta kasvoja vasten (seksissä, halatessa, makoillessa) ja ovat todella vastenmielisen näköiset ja tuntuiset muutenkin. En tykkää myöskään kainalokarvoista kummallakaan sukupuolella.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, mutta ne voi onneksi ajaa pois (ja tervejärkinen mies tekeekin niin, jo ihan hygienian nimissä). Tuntuvat inhottavalta kasvoja vasten (seksissä, halatessa, makoillessa) ja ovat todella vastenmielisen näköiset ja tuntuiset muutenkin. En tykkää myöskään kainalokarvoista kummallakaan sukupuolella.
...Miten ne vaikuttaa hygieniaan? Rintakarvat??
Kyllä rintakarvat pitää olla, mutta ei ihan noin massiivista karvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rintakarvat pitää olla, mutta ei ihan noin massiivista karvoitusta.
Mun mielestä sais olla enemmänkin :D
Ajan itse kaikki karvat paitsi hiukset. Samaa vaadin myös mieheltä!
En tykkää mutta ei sillä ole kovinkaan paljon merkitystä. Harvalla asialla on. Omalla miehelläni on ällöjä luomia, mutta en katso niitä kun pannaan.
Karhuhomojen juttuja, jotenkin paradoksaalisesti mitä miehekkäämpi sitä homompi nykyään.
Eikös se ole rinnatkarvat?