Cheek on ihan paska.
Pieni tavanomainen mies, joka on liian sliipattu ja liian anaalisen kontrolloitu ja jotenkin ahdistunut. Tekee paskaa musaa jota laulaa vieläkin paskemmin. Suomi on täynnä lahjakkaampia ihmisiä. Miksi vitussa se Cheek vetää puoleensa massoja? Ei sillä, että olisin koskaan kokenut mitään tarvetta kuulua massoihin, olisi vain mielenkiintoista edes jollakin tasolla ymmärtää.
Kommentit (26)
Ei kiinnosta eikä ärsytä, paitsi iltisten tapa jatkuvasti raportoida sen ulkomaanmatkoista "huippulomakohteisiin".
Cheek vetää puoleensa massoja, koska suurinosa massasta ei välttämättä ymmärrä ammattitaitoisen musiikin päälle mitään (anteeksi vain paha yleistys).
Cheek edustaa räp-musiikin kaupallisuuden ja kliseisyyden multihuipentumaa, missä ei ole mitään kummoista yhteiskunnallista sanomaa. Itsekeskeskeinen egoismi on Cheekin menestyksen salaisuus, joka valitettavasti myy tyhmien kuulijoiden toimesta.
Itse kuuntelen paljon vaihtoehtorokkia ja punkkia ja ne edustavat kyllä aivan toista ääripäätä. Tiedän myös paljon vaihtoehtoräppäreitä, jotka ovat teknisesti montakertaa taitavampia, mitä herra keekki.
Olen aina miettinyt, että onko se joku parodiahahmo leuhkasta räppäristä.
"Tää ei tuu poistuun täältä koskaan.."
No sitähän mä pelkäänkin.