Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paisenaama ikuisesti

Vierailija
21.12.2013 |

Olen 34-vuotias nainen ja työskentelen asiakaspalvelutehtävissä. Kärsin aikuisiän aknesta. Mikään ei auta kamaliin paiseisiin naamassa. Olen kokeillut kaiken muun paitsi roaccutanin. Itsetunto on nollassa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkärille, hop hop! Roaccutan on toimiva lääke, enkä kokenut kuuria mitenkään pahana, vaikka tuota väitetäänkin kamalaksi myrkyksi.

Vierailija
2/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon samaa kuin no. 2. Roaccutan hoiti homman kerralla kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla punaiset hiukset?

Vierailija
4/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Paitsi että olen kokeillut myös Roaccuttania ja se aiheutti tosi ikävät sivuoireet joten oli pakko lopettaa kesken.

Ei tässä auta muu kuin oppia elämään näiden paiseiden kanssa.

Vierailija
5/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko kokeilleet mitään kemiallista kuorintaa?

Vierailija
6/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutan. Elämäni parhaita päätöksiä aloittaa kyseinen kuuri – aknesta ei ole ollut tietoakaan enää vuosiin. Ihanaa pystyä menemään ulos meikittömänä ilman häpeää!

Vierailija
7/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin tarraat tuohon lääkkeeseen, lue ja lue vielä uudelleen tämä:

http://www.nujerraakne.fi/

Vierailija
8/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös roaccutania. Mulla oli 25-vuotiaana aivan järjetön finnitauti. Kuukaudessa kolme viikkoa oli paiseaikaa ja viikon verran iho parani, kun taas alkoi kukkiminen. Iholla tuntui vain pieni kutina, kun uusi paise teki tuloaan. Sanon paise, koska ne olivat isoja monen finnin tulehduspesäkkeitä, eivätkä mitään pikkufinnejä. Roan myötä iho alkoi parantua heti. Sivuvaikutuksena oli limakalvojen kuivuminen ja hiuspohjan kuivuminen, myös ihotyyppi muuttui rasvaisesta kuivemmaksi. Jos en olisi ottanut kuuria, olisin taatusti masentunut täysin ja iho olisi nyt pahoilla ruvilla.

Vierailija
9/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roacuttan. Mulla parani 32 vuotiaana aikuisiän paha akne.

Vierailija
10/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet aloe veraa? Siis juomana eli sisäisesti?

Vierailija
11/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:46"]

Ennen kuin tarraat tuohon lääkkeeseen, lue ja lue vielä uudelleen tämä:

http://www.nujerraakne.fi/

[/quote]

Oletko mahdollisesti roaccutan käyttäjien alapeukuttaja täällä? Sanon vaan, ettei mikään itsehoito-pilipalikirja auta siinä vaiheessa, kun tulehdus iholla on päässyt pahaksi.

Vierailija
12/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit auttaa monella. Itsellä autoi jonkin verran, mutta olen myös syönyt 4 Roaccutan-kuuria. Toimii, vaikka mulla ei ollutkaan pysyvä tulos. Tetrasykliini saattaa auttaa hetkellisesti. Olen myös kokeillut manteliöljyä ulkoisesti. Lisäksi esim ummetus pahentaa tilannetta ainakin mulla. Tällä hetkellä syön sinkkiä ravintolisänä ja naama on lähes näpytön. Vältän turhaa pesemistä ja en oikeestaan meikkaa nyt ollenkaan, koska iho on taas paremmassa kunnossa. Olen 38-vuotias nainen.

Vierailija
13/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain nyt 36- vuotiaana roaccutanin ja kyllä onkin sileä iho! En olisi ikinä uskonut.

Vierailija
14/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap samaa kuin muutkin eli investoimaan isotretinoiini-kuuriin, varaat nyt ensi tilassa ajan ihotautilääkärille ja kerrot, että oot kokeillut tuloksetta kaikenlaista ihoon ja nyt haluat "kunnon myrkyt". Pysy tiukkana jos sulle yritetään tuputtaa kevyempiä ratkaisuja (kuten antibiootteja tai voiteita), koska jokainen kerta ihotautilääkärillä maksaa mansikoita..

Itse söin kolmekymppisenä reilu puoli vuotta isotretinoiinia ja entisestä punoittavasta sekä finnisestä naamasta tuli yllättävän kaunis. Iho on kevyellä ehostamisella raikas ja tasainen. Arvet on haalennut pikkuhiljaa, mutta hieman kuoppia jäi- eivät haittaa itseäni. Sivuoireina oli ajoittaiset lihaskivut ja huulet rohtui melko pahasti.

Itsetunto on paaljon parempi kuin silloin "finniaikaan".. Ehdin siis kärvistellä iho-ongelmieni kanssa melkein kymmenen vuotta ennen kunnon avun hakemista. Itsekin työskentelin tuohon aikaan asiakaspalvelussa ja huomasin kyllä miten joidenkin asiakkaiden ja kollegojen silmät eksyivät mun finnipaiseisiin :/ ei niitä meikillä oikein pystynyt peittämään.

Tsemppiä ap kyllä se iho paranee oikeilla aineilla :)

Vierailija
15/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:03"]

E-pillerit auttaa monella. Itsellä autoi jonkin verran, mutta olen myös syönyt 4 Roaccutan-kuuria. Toimii, vaikka mulla ei ollutkaan pysyvä tulos. Tetrasykliini saattaa auttaa hetkellisesti. Olen myös kokeillut manteliöljyä ulkoisesti. Lisäksi esim ummetus pahentaa tilannetta ainakin mulla. Tällä hetkellä syön sinkkiä ravintolisänä ja naama on lähes näpytön. Vältän turhaa pesemistä ja en oikeestaan meikkaa nyt ollenkaan, koska iho on taas paremmassa kunnossa. Olen 38-vuotias nainen.

[/quote]

Mulla iho meni tosi pahaksi nimenomaan e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Roan yhteydessä määrätään käsittääkseni aina e-pillerit. Silti omien kokemusten mukaan se on pienempi paha kuin ne e-pillerit. Roa kuuri loppuu joskus, mutta jos aloittaisin e-pillerit uudelleen, joutuisin varmaan syömään niitä lopun ikääni vaan siksi, että juuri pillereiden lopetus  laittoi oman hormoonitasapainon vinksvonks.

Vierailija
16/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan määrätty e-pillereitä roaccutanin kanssa. T: 14

Vierailija
17/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:03"]

[/quote]

Mulla iho meni tosi pahaksi nimenomaan e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Roan yhteydessä määrätään käsittääkseni aina e-pillerit. Silti omien kokemusten mukaan se on pienempi paha kuin ne e-pillerit. Roa kuuri loppuu joskus, mutta jos aloittaisin e-pillerit uudelleen, joutuisin varmaan syömään niitä lopun ikääni vaan siksi, että juuri pillereiden lopetus  laittoi oman hormoonitasapainon vinksvonks.

[/quote]

Mulle kävi myös niin, että kun lopetin pillerit, niin naamaan tuli ihan hillitön akne ja hiuksista lähti kolmasosa. Plus kauhee turvotus. Mutta tiedän monia, joiden akne on täysin kadonnut e-pillereillä. Mutta se lopettaminen on tosiaan ihan hanurista ainakin mulla. Roaccuttanilla saa kyllä huikeen kauniin lopputuloksen, mutta sivuoireista on ollut niin paljon spekulaatiota. Esim aiheuttaako lapsettomuutta yms.

Vierailija
18/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(17) e-pillerit saatetaan määrätä, jos potilas on lisääntymisikäinen nainen, koska isotretinoiini on teratogeeninen eli aiheuttaa sikiövaurioita. Itse en e-pillereitä Roacuttan-kuurin aikana popsinut, koska en harrastanut seksiä silloin.. Reseptit e-pillereihin sain silti ja jouduin käymään ennen kuuria ja kuurin aikana raskaustestissä.

Vierailija
19/21 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonifinnit paransi minulta ainakin Roacuttan. Myös esim. spironolaktonin sivuoireena voi olla hormoniaknen parantuminen.

Vierailija
20/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä sanoa että hormonifinneihin ei auta mitkään aineet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme