Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjän (vaatekauppa, autokauppa, matkatoimisto, mikä vaan) tulee olla asiakkaan edessä mielin kielin, ei toisin päin

Vierailija
05.10.2020 |

Olen itse ollut asiakaspalvelussa ja kaiken sen asukkailta saadun kohtelun jälkeen vaadin asiakaspalvelijoita ja myyjiä olemaan edessäni hattu kourassa, mielin kielin, polvillaan, nöyränä.

Se kaikki kura, mitä olen saanut asiakkailta niskaan, on patoutunut minuun ja nyt on aika minun olla se kuningas-asiakas, jonka edessä nöyristellään, pyydellään anteeksi aiheetta ja mielistellään.

Älkää ikinä ryhtykö asiakaspalvelutyöhön,jos haluatte teitä kohdeltavan hyvin. Vuosia kun kuuntelee asiakkaiden haukkumista, huutamista, sättimistä ja uhkailua, tulee katkeraksi ja toivoo saavansa sen kaiken asiakkailta saadun kuran ulos mielestään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iloiset asiakkaat! Vain muutaman kerran on tullut jotain valitusta.

Vierailija
2/6 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin kuuluu kohdella toista peruskohteliaasti.

On väärin, että asiakaspalvelija joutuu olemaan mielin kielin asiakkaalle, joka tiuskii tai jopa raivoaa sylki roiskuen. ”Asiakas on aina oikeassa” – p*skanv*tut.

Ja sanon tämän ihmisenä, joka ei ole tehnyt päivääkään asiakaspalvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on etuoikeutettu saadessaan asioida kanssani. Jos hän rikkoo tätä etuoikeutta, poistatan hänet välittömästi liikkeestä.

Vierailija
4/6 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asiakaspalvelussa sinä oikein olet ollut? :D Itse olen ollut Carunan ja jopa siellä sen kaiken on saanut käännettyä voitoksi ja lopulta ollaan naureskeltu.

Vierailija
5/6 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on etuoikeutettu saadessaan asioida kanssani. Jos hän rikkoo tätä etuoikeutta, poistatan hänet välittömästi liikkeestä.

Se on juuri näin. Se on asiakaspalvelijan rooli laatia lista, että näin toimit oikein asiakkaana ja jos tämän listan mukaan ei toimita, hei hei.

Vierailija
6/6 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoilla/hankalilla asiakaspalvelijoilla on aina ne hankalat asiakkaat. Sattumaa? No ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme