Töissä työnantaja jakaa työntekijöiden lapsille joululahjan, mutta lapsettomat eivät saa mitään?!
Perjantaina tuli lista, että kuinka monta lasta on, mitkä sukupuolet jne. että osaavat ostaa oikeanlaisen lahjan. Onko tämä ihan oikein teidän mielestä? Lapsettomien pitäisi saada sama rahana minun mielestäni.
Kommentit (56)
Mä voisin ottaa koiran ja kissan tarvikkeita.
Tee lapsi(a) niin ei tartte olla kateellinen.
Sittenhän perheelliset jäisi ilman.
You know what to do: lisäänny ihmeessä, pulla uuniin, kun kerta noin kannustetaan.
Jokainen saa antaa lahjoja kenelle haluaa. Vai vahtiiko joku sitä, kenelle sinä annat lahjoja?
Eihän nekään, joilla on lapsia, itse saa mitään. Tasan menee puntit.
Ne lapset on omia ihmisiään, ei vanhempiensa jatkeita.
En minäkään saa kukkia naistenpäivänä.
M
Vierailija kirjoitti:
Se ei tosin ole se pointti. Vaan että työnantaja käyttää rahaa toisten työntekijöiden hyvinvointiin (lapsille ylimääräinen jouluahja) ja toisten ei. Ja rajana on se, että onko lapsia. Ei anna hyvää kuvaa.
Uliuliuli. Tee nyt ihmeessä itsestäsi naurunalainen ja mene tästä kitisemään pomolle. Miksi sinun kuuluisi saada jotain kun ei perheelliset työntekijätkään saa. Lahja on lapsille, ääliö.
Meillä on menty jo niinkn pitkälle, että perinteisten pikkujoulujen sijaan on jo monena vuonna ollut liput lastenelokuvaan.
Kadehtii lasten lahjoja. Voi ei. Vaikea taas kestää näitä mänttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei tosin ole se pointti. Vaan että työnantaja käyttää rahaa toisten työntekijöiden hyvinvointiin (lapsille ylimääräinen jouluahja) ja toisten ei. Ja rajana on se, että onko lapsia. Ei anna hyvää kuvaa.
Työnantajahan saa rahansa käyttää miten lystää.
Aika erikoista, jos totta. Luulisi, että sitten joku koko perheen lahja. Niitä lapsiako se työstä kiittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantajahan saa rahansa käyttää miten lystää.
Tottakai. Mutta tuskin moni katselisi sellaista kauaa, että vain Mersun omistajat saavat tankillisen Dieseliä työnantajan laskuun kerran vuodessa.
Kyllä tuo on epätasa-arvoista, jos tapahtuu. Tuskin on ainoa ongelmakohta kyseisessä lafkassa. Juokse, kun vielä voit.
Jouluhan on lasten juhla. Ajatella, että joku aikuinen märisee kun ei saa lahjoja!
0/5
Liian aikaista jouluprovoille.