Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin uskovainen mies kiusaa minua

Vierailija
21.12.2013 |

Minulla on aivan käsittämätön naapuri, joka on alkanut ahdistelemaan meitä, tai oikeastaan minua. Miestäni hän ei ole kiusannut.

Tässä kesällä jutellessamme hänelle valkeni, etten minä kuulu kirkkoon ja siitä uskon tämän kiusaamisen saaneen alkunsa. Asumme omakotitaloissa ja talojemme välissä ei ole kuin muutama metri väliä ja vähän huonokuntoista pensasaitaa.

Kerran ulos tullessani, oli naapurini haravoimassa lehtiä. Hän pysähtyi toljottamaan minua, laittoi sormet suunsa eteen ja heilutteli minulle kieltä keski- ja etusormensa välistä. Katsoin häkeltyneenä, en sanonut mitään, ei hänkään. Tunsin, että hän tuijotti minua koko sen ajan kun kävelin autolle ja lähdin ajamaan pihasta.

Olin pari kuukautta sitten ajamassa pyörällä kotiini. Naapurin mies ajoi autolla ohitseni ja roiskutti varmasti aivan tahallaan vedet päälleni kuralätäköstä. Vaatteet meni pesuun ja olin todella äkäinen. Kun pääsin kotini pihaan, oli naapurin auto hänen pihassaan ja hän oli mennyt sisään. Jos olisin nähnyt hänet siinä ulkona, olisin varmaan karjunut kurkku suorana. Jätin asian siihen.

Naapureilla on 3 koiraa. Meillä myös koira. Siivoamne omien koiriemme paskat aina tiettyyn paikkaan. Tässä talven aikana on naapurin puolelta lentänyt koiran(?) paskaa meidän pihalle oven eteen. Ilmeisesti naapuri heittänyt lapiolla koiriensa paskat meidän puolelle. Heittojäljet lumessa.

Tänään tuossa etupihalla ollessani kuulin naapurin pihalta kovaäänistä puhetta. Naapurini puheli jotain saatanan lutkasta ja pakana huorasta. Hän oli mielestäni yksin pihalla ja luulen että hän tarkoitti minua.

Voiko näistä tehdä jo ilmoituksen poliisiin? Voihan hän selitellä, että osa on vahinkoja, osaa ei ole tapahtunut tai että hän ei ole edes tarkoittanut minua nimitellessään. Miten voin todistaa tapahtuneet? Mieheni ei ole koskaan ollut paikalla, kun naapuri on häiriköinyt minua. Ja voiko käydä niin, että naapurini vain hurjistuu entisestään jos poliisit häntä jututtavat? En tiedä mitä tehdä, masentaa ja joulu pilalla. Pidän kodistani ja omasta pihastani, mutta tuntuu ettei mistään voi enää iloita hirviönaapurin takia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naapurilla on todennäköisesti pahoja mt-ongelmia. Kyllä voi ilmoittaa poliisille. Myös psykiatrisen avohuollon työntekijät voivat toisinaan auttaa tuollaisissa tapauksissa, yksi tuttu on työnsä puolesta usein hoitanut tuommoisia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän