Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varaa laittaa vain 100-200 euroa sänkyyn, millaisen saisin?

Vierailija
05.10.2020 |

En halua nukkua talvella patjalla...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettynä löytyy varmaan ihan hyviä, jos on jo oma patja.

Vierailija
2/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta voisi löytyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista kannattaa katsoa vähän käytettyä. Saa jopa ilmaiseksi.

Vierailija
4/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky on harvoja asioita joita ei kannata ostaa käytettynä.

Käytä vaikka viimeiset pennit siihen ja hanki ruuat jostain jakelusta, selkä kiittää talvella.

Vierailija
5/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tori.fi tai sitten oman paikkakuntasi roskalava tai jokin muu vastaava Facebook-ryhmä. Niistä saattaa saada jopa ilmaiseksi. 

Vierailija
6/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalavalta tms runko ja patjaa Ikeasta koko rahalla.

Vierailija
7/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laveri sänky

Vierailija
8/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh,en ostaisi käytettynä ainakaan patjan kans tai runkopatjaa...Pelkkä runko, mutta varo tuliaisia..

Vierailija
9/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torista kannattaa katsoa vähän käytettyä. Saa jopa ilmaiseksi.

Ei kiitos luteille

Vierailija
10/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mistä tahansa muualta paitsi Sotkasta ja Ikeasta. Olen puolivuotta nukkunut suht kalliilla Ikean sängyllä ja on kyllä huonoin sänky heti Sotkan sängyn jälkeen. Sotkan sänky kesti 1/3 vuotta hyvänä, Ikea kesti 1/2 vuotta hyvänä. Eikä ole eka Ikean sänky. Tämä nykyinen ei ole minun sänky niin en voi uuttakaan ostaa.

Katso torista runko patjallesi. Ymmärsin, että patja sinulla jo on?

Vierailija
11/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet jostain riittävän määrän kuormalavoja . Ladot ne sopivan kokoiseksi pötköksi ja ostat alesta niin hyvän patjan kuin 200 eurolla saa. Esim. Sotkassa on säännöllisesti patjat -50% alessa.

Vierailija
12/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskalavalta tms runko ja patjaa Ikeasta koko rahalla.

Roskalavalla tarkoitin fb:n annetaan-ryhmiä.

Vierailija
13/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki mistä tahansa muualta paitsi Sotkasta ja Ikeasta. Olen puolivuotta nukkunut suht kalliilla Ikean sängyllä ja on kyllä huonoin sänky heti Sotkan sängyn jälkeen. Sotkan sänky kesti 1/3 vuotta hyvänä, Ikea kesti 1/2 vuotta hyvänä. Eikä ole eka Ikean sänky. Tämä nykyinen ei ole minun sänky niin en voi uuttakaan ostaa.

Miten läski olet? Meillä edelliset Sotkan joustinpatjat kesti hyvänä yli 10 v. Nykyiset on olleet 3 vuotta. Toki ovat sieltä kalliimmasta päästä, mutta tarjouskamppanjasta ostettu. Ennenvanhaan ohjeistettiin kääntämään joustinpatjat kerran kuussa sekä pitkittäin että poikittaissuunnassa. Näin teen edelleenkin.

Vierailija
14/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puinen laverisänky löytyy halvalla kyllä melkein miltä tahansa kirpparilta joka myy huonekaluja. Kannattaa katsella ruokakauppojen ilmoitustauluja myös, usein löytyy ilmoituksia ainakin alueilla missä asuu opiskelijoita.

Vierailija
15/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ikea.com/fi/fi/p/hamarvik-joustinpatja-kiinteae-tumma-beige…

Mulla on tämä. Tori.fi:stä ostin parilla kympillä sängynrungon, sälepohjan ja sijauspatjan kanssa tuo on ainakin ollut ihan hyvä viimeiset pari vuotta.

Vierailija
16/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan 200 eurolla esim. Maskusta, Sotkasta tai Jyskistä kevytrakenteiselle tarkoitetun, 80 tai 120 cm leveän runkopatjan jaloilla. (Jostain syystå 90 cm leveät ovat yleensä kalliimpia?) Sijauspatjan voi joutua ostamaan vielä erikseen.

Vierailija
17/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean edullisin runko ja sälepohja maksaa muutaman kympin. Ja on hyvä verrattuna niihin vanhoihin sänkyihin joissa on joutunut mummolassa ja kavereilla nukkumaan.

Patjahan sulla jo on?

Vierailija
18/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meiltä saisit siistin 120 cm leveän, 3,5 vuotta hoikalla opiskelijalla käytössä olleen Sotkan sängyn 80 eurolla. En vaan nyt korona-aikana taida vielä pistää myyntiin. Rahat menee opiskelijalle, vaikka minä sen sängyn joskus ostin. 

Vierailija
19/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meiltä saisit siistin 120 cm leveän, 3,5 vuotta hoikalla opiskelijalla käytössä olleen Sotkan sängyn 80 eurolla. En vaan nyt korona-aikana taida vielä pistää myyntiin. Rahat menee opiskelijalle, vaikka minä sen sängyn joskus ostin. 

Jenkkisänky siis, eläimetön ja tupakaton talous. 

Vierailija
20/24 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla budjeteilla todellakaan osteta runkopatjaa. Sen sijaan halvimmat rungot esim. Ikeasta ovat aivan riittävän hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi