Olen lihava nainen. Tahdotko kysyä jotain?
Viesti on jostakin käsittämättömästä syystä pakollinen.
Kommentit (59)
Tämän päivän ajattelin aloittaa kahvilla, muroilla ja banaanilla. Talo on täynnä suklaata, joten joutunen ruoan päälle nakkaamaan suuhuni myös pari konvehtia. =) ap
No hyvää ruokahalua sitten. :) Minä söin eilen kokonaisen suklaarasian yksin (500g) ja lisäksi muutaman konvehdin päälle. Sekä pussillisen sipsejä. Ja vähän karkkia. Niin ja ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:48"]
Annatko mielestäsi helpommin kuin hoikat naiset?
[/quote]En. Todellakaan. ap
[/quote]
Mikset? Eikö seksi maita?
Pidätkö lihavia miehiä kiihottavina vai oletko tekopyhä ja ajattelet, että sinut pitää hyväksyä kiloinesi mutta itse saat vaatia mieheltä hoikkaa ja timmiä kroppaa?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:40"]
Minä olen 172cm ja painan lähes 140kg, sinun painosi olisi minulle jo lottovoitto. Onko sinulla jotain kysyttävää minulta?
Minä syön täysin erilailla kuin sinä, pieniä annoksia, ja pelkkiä herkkuja, harvoin normaalia ruokaa.
[/quote]Moi! Kysyn sinulta, että mikä on lempivuodenaikasi? Ap =)
[/quote]
Ehdottomasti kevät ja alkukesä. Ihanaa kun lumet sulaa, ja on lämpimämpää, parasta on se kun saa seurata mitä kukkia maasta nousee. Tosin tämä "talvi" on ollut niin sateinen, että pelkään että mun kesällä tekemät uudet kukkapenkit on niin märät että perennat ja sipulit on mädäntyneet. Odotan kevättä kyllä aikamoisella jännityksellä.
Inhoan kylmää ja pimeää talvea, joka vuosi enemmän.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:47"]Eikö sinua ikinä harmita se, että naiset säälivät ja miehet eivät ole yhtään kiinnostuneita?
En itsekään mitenkään kalastele vieraiden miesten huomiota ja oma riittää ihan mainiosti. Mutta on kuitenkin joskus ihan mukavaa että miehet ihailevat, ja arkiset kanssakäymiset vieraiden kanssa ilahduttavat enemmän, kun mies vähän ihailee. Naisista toki sitten pullukat tuppaavat olemaan kateellisia ja ikäviä mutta en oikeastaan sitten huomioi niitä. Samalla tasolla olevat naiset kuitenkin suhtautuvat ehkä asiallisemmin itsestään huolehtivaan naiseen kuin paksukaiseen ja on helpompi keskustella kun toinen ei katso nenänvartta pitkin.
Itse aina säälin lihavia ihmisiä, vaikka koitankin olla näyttämättä sitä. Ajattelen että toivottavasti heillä on paljon läheisiä ihmisiä jotka pitävät heistä ulkonäöstä huolimatta, kun vieraat ihmiset eivät heistä välitä. Mutta pelkäänpä, että kaikilla ei ole. :(
[/quote]
Hahahahahaha! Olen ylipainoinen, enkä ole onneksi kohdannut kaltaisiasi ihmisiä. Tai tuollaisia tilanteita, että muut säälisivät koska minulla on ylipainoa. Tai sitten olen, mutta en ole noteerannut sitä mitenkään, koska en tarvitse sellaisia ihmisiä elämääni. Miksi tarvitsisin?
Elämäni täyttää harrastuspuolelta elektroniikkakiinnostukseni, pelaaminen, taiteen luominen ja ihmispuolelta aivan mahtava paras ystäväni, sukulaiseni ja laaja kaveripiiri yliopistolta. Flirttiä kuuluu myös elämääni mukavasti, ihan tuntemattomiltakin miehiltä. Kerro minulle, mistä jään paitsi 30 kilon ylipainoni takia, ja miksi minua pitäisi sääliä?
53 jatkaa: tulen myös hyvin toimeen paljon itseään laittavien ihmisten kanssa, koska katson heitä ensisijaisesti ihmisinä enkä nukkeina. Kaikkien kanssa en tietenkään, mutta silloin kyseessä on henkilön nyreys minua kohtaan eikä se, kuinka paljon meikkiä hänellä on naamassa.
53 jatkaa: tulen myös hyvin toimeen paljon itseään laittavien ihmisten kanssa, koska katson heitä ensisijaisesti ihmisinä enkä nukkeina. Kaikkien kanssa en tietenkään, mutta silloin kyseessä on henkilön nyreys minua kohtaan eikä se, kuinka paljon meikkiä hänellä on naamassa.
Hyvä kun painaa lähetystä kaksi kertaa ja tänne tulee neljä viestiä. :D Olisin itsekin koodannut tämän paremmin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:48"]
Annatko mielestäsi helpommin kuin hoikat naiset?
[/quote]En. Todellakaan. ap
[/quote]
Mikset? Eikö seksi maita?
[/quote]Maittaa silloin kun maittaa jos sattuu maittamaan. En siis anna helpommin kuin laihat. Miksi ihmeessä antaisin? Todennäköisesti painolla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen halukkuuden kanssa. ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:40"]
Minä olen 172cm ja painan lähes 140kg, sinun painosi olisi minulle jo lottovoitto. Onko sinulla jotain kysyttävää minulta?
Minä syön täysin erilailla kuin sinä, pieniä annoksia, ja pelkkiä herkkuja, harvoin normaalia ruokaa.
[/quote]Moi! Kysyn sinulta, että mikä on lempivuodenaikasi? Ap =)
[/quote]
Ehdottomasti kevät ja alkukesä. Ihanaa kun lumet sulaa, ja on lämpimämpää, parasta on se kun saa seurata mitä kukkia maasta nousee. Tosin tämä "talvi" on ollut niin sateinen, että pelkään että mun kesällä tekemät uudet kukkapenkit on niin märät että perennat ja sipulit on mädäntyneet. Odotan kevättä kyllä aikamoisella jännityksellä.
Inhoan kylmää ja pimeää talvea, joka vuosi enemmän.
[/quote]Minunkin lempivuodenaikani on kevät. =) ap
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:07"]
Oletko huomannut kuinka lihavia ihmisiä on "oikeus" arvostella ihan hänelle itselleen. Itse asiakaspalvelutyössä sain jatkuvasti kuulla kuinka paljon olen lihonnut (olin raskaana silloin, monet eivät tajunneet sitä)
[/quote]Hmmm... oikeastaan en ole. Minulle ei ole kukaan sanonut mitään ilkeää päin naamaa. Saattaa johtua toki siitäkin, että en luo ympärilleni mitään "rassukka, kiusattava"-ilmapiiriä, vaan ihmiset todennäköisesti tietävät saavansa samalla mitalla heti takaisin. ap
[/quote]
Voi ei, tiedän tämän ihmistyypin. Kouluaikoina olivat hoikkia ja suosittuja koulukiusaajia. Tai ei niistä kukaan oikeasti tykännyt mutta piti teeskennellä koska muuten joutui kiusatuksi.
Aikuisena plösähtivät ja ovat nykyään harvahiuksisia rasvanaamaisia yökötyksiä joilla on ruma punainen pallonaama ja aina rääkyvät kovaan ääneen jotain typeryyksiä. Aina rööki huulessa, verkkareissa reikä ja se neljäs vararengas roikkomahasta löllöttää verkkareiden yli. Haisevat aina hieltä ja röökiltä ja ovat AINA jossain rääkymässä. Joko rääkyvät rumille ja huonosti kasvatetuille pallopäisille kakaroilleen, jollekin samanhenkiselle kaverille tai kaupan kassalle "jumalaut plikka sää otit multa kymmenen senttiä liikaa!!! Koitit varastaa multa mutta mua ei noin helpolla huijatakkaa häh häh. Käske se pomos tänne just ny niin selvitetään tää, mua ei perkele tommoset plondit ryöstä!!!!".
Nämä on niitä "itsevarmoja naisia". Eli suomeksi ällöttävää roskasakkia.
[/quote]Voi muru. Ei todellakaan... en ole eläissäni kiusannut ketään koulussa, itseasiassa olen TAPELLUT suurempia veljeni koulukiusaajia vastaan yksi vastaan viisi. Enkä harrasta turhanpäiväistä kaikesta tuohtumista. En auo päätäni kassaneideille, osaan antaa paikkani bussissa vanhuksille, pyrin olemaan kohtelias. Mutta jos joku alkaa oikeasti aukomaan päätään, vastaan samalla mitalla. Se, että olen lihava, ei oikeuta törkeyttä minua kohtaan kenenkään taholta. ap
Saatko miehiltä ihailevia katseita koskaan? Onko perääsi vihellelty Suomessa ja/tai ulkomailla?
Onko oma miehesi lihava/ruma (jos seurustelet)? Vai onko hän kuuma komistus hyvällä kropalla?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:55"]
Saatko miehiltä ihailevia katseita koskaan? Onko perääsi vihellelty Suomessa ja/tai ulkomailla?
Onko oma miehesi lihava/ruma (jos seurustelet)? Vai onko hän kuuma komistus hyvällä kropalla?
[/quote]Joskus nuorena oli viheltelyä sun muuta. Koin sen kyllä aina häiritsevänä ja loukkaavana. Sitä ei ole ikävä. Mieheni lienee objektiivisesti katsottuna "paremman näköinen" kuin minä. Todellisuus on kuitenkin se, että minä olen suhteessa (valitettavasti) niskan päällä, eikä miehestä oikein ole pariksi minulle. =( ap
Eikö sinua ikinä harmita se, että naiset säälivät ja miehet eivät ole yhtään kiinnostuneita?
En itsekään mitenkään kalastele vieraiden miesten huomiota ja oma riittää ihan mainiosti. Mutta on kuitenkin joskus ihan mukavaa että miehet ihailevat, ja arkiset kanssakäymiset vieraiden kanssa ilahduttavat enemmän, kun mies vähän ihailee. Naisista toki sitten pullukat tuppaavat olemaan kateellisia ja ikäviä mutta en oikeastaan sitten huomioi niitä. Samalla tasolla olevat naiset kuitenkin suhtautuvat ehkä asiallisemmin itsestään huolehtivaan naiseen kuin paksukaiseen ja on helpompi keskustella kun toinen ei katso nenänvartta pitkin.
Itse aina säälin lihavia ihmisiä, vaikka koitankin olla näyttämättä sitä. Ajattelen että toivottavasti heillä on paljon läheisiä ihmisiä jotka pitävät heistä ulkonäöstä huolimatta, kun vieraat ihmiset eivät heistä välitä. Mutta pelkäänpä, että kaikilla ei ole. :(
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:47"]
Eikö sinua ikinä harmita se, että naiset säälivät ja miehet eivät ole yhtään kiinnostuneita?
[/quote]Ei. Ei harmita. Ei käy koskaan edes mielessä tuollainen. Olen kuka olen ja jos se ei kelpaa, niin omapa on tappionsa. ;)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:26"]
Jessus.
Ap on samanpituinen kuin minä, ja painaa 40 kiloa enemmän. NELJÄKYMMENTÄ! Ja minä en ole edes laiha, vaan sopusuhtainen normaalipainoinen.
Miten jaksat nousta edes sohvalta ylös? Itse en jaksaisi nostaa neljääkymmentä kiloa laardia saati kanniskella sitä ympäriinsä, vaikka teen fyysistä työtä jossa tarvitaan voimaa.
Jotenkin käsittämätöntä. Itse syön usein ihan liikaa herkkuja, vaikea kuvitella millaisia määriä käytännössä ihminen joutuu mättämään kurkusta alas että saavuttaa tuollaisen painon.
[/quote]Oikein hyvin jaksan nousta. =D Paino nousee pikkuhiljaa, jos joka päivä syö pikkuisen yli kulutuksensa. Ei siihen mitään suunnatonta mässytysorgiaa tarvita. ap