Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava nainen. Tahdotko kysyä jotain?

Vierailija
21.12.2013 |

Viesti on jostakin käsittämättömästä syystä pakollinen.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:57"]

Kuvaile päivän syömisesi.

[/quote]Syön mitä mieli tekee. Yleensä syön periaatteessa terveellistä perusruokaa, paljon salaatteja, täysjyväleipää, hyviä rasvoja, hyviä proteiineja jne. Painoni on noussut siitä yksinkertaisesta syystä, että syön aterioilla aina liikaa. Herkkuja en juurikaan harrasta. Normaali päivän ruokailuni voisi olla vaikka tällainen: aamupalalla leipää margariinilla, leikkeleellä, mustaleimalla ja vihanneksilla, appelsiinitäysmehua ja kahvia, lounaalla perunaa, kastiketta, salaattia, salaatinkastiketta, leipää, maitoa. Välipalalla leipää, jogurttia, hedelmää, kahvia. Päivällisellä pihviä/ kalaa/ kanaa/ + pastaa/ riisiä/ perunaa + kastiketta + salaattia, maitoa. Iltapala samoin kuin aamupala. ap

[/quote]

Puhuit hyvistä proteiineista, mitäs ne pahat protskut ovat? :)

[/quote]Jaa... tulee mieleen pekoni, nakit, broileripyörykät ja muu teurasjäte. =D ap

[/quote]

Ihan samaa proteiinia niissäkin on, kuin kunnon pihvissäkin. Esimerkiksi kaupan nakeissa tosin sitä proteiinia ei juurikaan ole. Mutta pahaa niissä on rasva ja teolliset ainekset, ei proteiini itsessään...

[/quote]Aikamoista pilkunviilausta. Ihmisliha ja torakatkin lienevät "hyvää proteiinia". Silti en pidä niitä hyvänä ravintona. ;) ap

[/quote]

Hyvä proteiinin lähde ja hyvä proteiini, kaksi eri asiaa. No, ehkä pilkunviilausta mutta menee helposti sekaisin hyvien ja huonojen hiilihydraattien kanssa, kun samassa asiayhteydessä näistä puhutaan. :)

Vierailija
22/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat elää noin ison rasvamäärän ympäröimänä? Eikö paino uuvuta? Oletko saamaton ja siis leppoisa lihava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:48"]

Annatko mielestäsi helpommin kuin hoikat naiset?

[/quote]En. Todellakaan. ap

Vierailija
24/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut kuinka lihavia ihmisiä on "oikeus" arvostella ihan hänelle itselleen. Itse asiakaspalvelutyössä sain jatkuvasti kuulla kuinka paljon olen lihonnut (olin raskaana silloin, monet eivät tajunneet sitä)

Vierailija
25/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:55"]

Miten jaksat elää noin ison rasvamäärän ympäröimänä? Eikö paino uuvuta? Oletko saamaton ja siis leppoisa lihava?

[/quote]Jaksan ihan hyvin. Ainoa ongelma on nilkat: pitkien työviikkojen jälkeen nilkat alkavat vaivaamaan. Teen siis työtä jossa liikutaan paljon paikasta toiseen. En ole saamaton. Enkä erityisen leppoisakaan. Pikemminkin olen piikikäs ja sarkastinen. ap

Vierailija
26/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko olla hoikka ja hyvässä kunnossa?

Hävettääkö ylipaino ikinä? Oon sua 30 kiloa kevyempi ja hävettää mun muutama liikakilo ja välttelen siksi tuttujen näkemistä.. olin ennen hyvin hoikka ja kaunis nimittäin..

27/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko läskki

Vierailija
28/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko läskki

Vierailija
29/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:07"]

Oletko huomannut kuinka lihavia ihmisiä on "oikeus" arvostella ihan hänelle itselleen. Itse asiakaspalvelutyössä sain jatkuvasti kuulla kuinka paljon olen lihonnut (olin raskaana silloin, monet eivät tajunneet sitä)

[/quote]Hmmm... oikeastaan en ole. Minulle ei ole kukaan sanonut mitään ilkeää päin naamaa. Saattaa johtua toki siitäkin, että en luo ympärilleni mitään "rassukka, kiusattava"-ilmapiiriä, vaan ihmiset todennäköisesti tietävät saavansa samalla mitalla heti takaisin. ap

Vierailija
30/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:08"]

Haluaisitko olla hoikka ja hyvässä kunnossa?

Hävettääkö ylipaino ikinä? Oon sua 30 kiloa kevyempi ja hävettää mun muutama liikakilo ja välttelen siksi tuttujen näkemistä.. olin ennen hyvin hoikka ja kaunis nimittäin..

[/quote]En tosiaan jaksa tuhlata aikaa ja vaivaa niin turhaan tunteeseen kuin häpeä. =D Usko mua: olet taatusti hoikka ja kaunis edelleen. Miten tyhmä tossu täytyy olla, että antaa puntarin hallita elämäänsä. Sinuna en olisi huolissani "liikakiloista" vaan selkärangan ja persoonallisuuden puutteesta. ap

Vierailija
31/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta seksikumppania sinulla on ollut?

Vierailija
32/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet Syyrian tilanteesta?

Vierailija
33/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö mun kanssa lenkille?

Vierailija
34/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 172cm ja painan lähes 140kg, sinun painosi olisi minulle jo lottovoitto. Onko sinulla jotain kysyttävää minulta?

Minä syön täysin erilailla kuin sinä, pieniä annoksia, ja pelkkiä herkkuja, harvoin normaalia ruokaa.

Vierailija
35/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:30"]

Monta seksikumppania sinulla on ollut?

[/quote]Enemmän kuin 0, vähemmän kuin 10. =D ap

Vierailija
36/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:34"]

Mitä mieltä olet Syyrian tilanteesta?

[/quote]Syyrian hallitus ja Basar-al-Assad ovat selkeästi syyllistyneet rikoksiin ihmisyyttä vastaan, mukaan lukien kemialliset hyökkäykset omia kansalaisia vastaan. Kannatan arabikevään vallankumouksellisten pyrkimystä demokratiaan diktatuurin sijasta. ap

Vierailija
37/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:35"]

Lähdetkö mun kanssa lenkille?

[/quote]Voin lähteä. Jos asut lähellä ja lenkillä tarkoitat korkeintaan kevyttä hölkkää ja korkeintaan kolmea kilsaa. =) ap

Vierailija
38/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus.

Ap on samanpituinen kuin minä, ja painaa 40 kiloa enemmän. NELJÄKYMMENTÄ! Ja minä en ole edes laiha, vaan sopusuhtainen normaalipainoinen. 

Miten jaksat nousta edes sohvalta ylös? Itse en jaksaisi nostaa neljääkymmentä kiloa laardia saati kanniskella sitä ympäriinsä, vaikka teen fyysistä työtä jossa tarvitaan voimaa.

Jotenkin käsittämätöntä. Itse syön usein ihan liikaa herkkuja, vaikea kuvitella millaisia määriä käytännössä ihminen joutuu mättämään kurkusta alas että saavuttaa tuollaisen painon.

Vierailija
39/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:07"]

[/quote]Hmmm... oikeastaan en ole. Minulle ei ole kukaan sanonut mitään ilkeää päin naamaa. Saattaa johtua toki siitäkin, että en luo ympärilleni mitään "rassukka, kiusattava"-ilmapiiriä, vaan ihmiset todennäköisesti tietävät saavansa samalla mitalla heti takaisin. ap

[/quote]

Voi ei, tiedän tämän ihmistyypin. Kouluaikoina olivat hoikkia ja suosittuja koulukiusaajia. Tai ei niistä kukaan oikeasti tykännyt mutta piti teeskennellä koska muuten joutui kiusatuksi.

Aikuisena plösähtivät ja ovat nykyään harvahiuksisia rasvanaamaisia yökötyksiä joilla on ruma punainen pallonaama ja aina rääkyvät kovaan ääneen jotain typeryyksiä. Aina rööki huulessa, verkkareissa reikä ja se neljäs vararengas roikkomahasta löllöttää verkkareiden yli. Haisevat aina hieltä ja röökiltä ja ovat AINA jossain rääkymässä. Joko rääkyvät rumille ja huonosti kasvatetuille pallopäisille kakaroilleen, jollekin samanhenkiselle kaverille tai kaupan kassalle "jumalaut plikka sää otit multa kymmenen senttiä liikaa!!! Koitit varastaa multa mutta mua ei noin helpolla huijatakkaa häh häh. Käske se pomos tänne just ny niin selvitetään tää, mua ei perkele tommoset plondit ryöstä!!!!".

Nämä on niitä "itsevarmoja naisia". Eli suomeksi ällöttävää roskasakkia.

Vierailija
40/59 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:40"]

Minä olen 172cm ja painan lähes 140kg, sinun painosi olisi minulle jo lottovoitto. Onko sinulla jotain kysyttävää minulta?

Minä syön täysin erilailla kuin sinä, pieniä annoksia, ja pelkkiä herkkuja, harvoin normaalia ruokaa.

[/quote]Moi! Kysyn sinulta, että mikä on lempivuodenaikasi? Ap =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi