No huh! Teinipoika olisi tuonut tyttöystävänsä meille yöksi.
Poika on 16, täyttää maaliskuussa 17. Tyttö samanikäinen. Olen kyllä sen verran vanhanaikainen näissä yökyläasioissa, että saavat vielä odottaa. Olen muuten aika vapaamielinen enkä mikään tiukkismutsi:)
Mitäs mieltä te muut olette näistä teinien yökyläilyistä?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:38"]Noi yllä olevat jutut onkin jo sairaita. Jos vaikka ne 16-17-vuotiaat "on yhdessä" eli seurustelee, nimittävät toisiaan selkeästi tyttöystäväksi/poikaystäväksi, niin tuskinpa silloin tuollaisesta on kyse. Ei nämä tällaiset nuoret ole mitään yleisiä pisteytettäviä. Oma rakas ihminen tuskin tuollasita kirjoittelee omista asioistaan.
[/quote] lukekaa, lukekaa. Se oma rakas saattaa laittaane sun 16 v tytön kuvat ylilautaan. Yhden tytön entinben poikaystävä juuri levitti ylilaudassa tytön kuvcat. Vanhemmat varmaan ylpeitä, että mun tyttö sai nukkua meidän kotona rakkaansa kainalossa
[/quote]
Oletpa ällösttävä, todella harva tekee tuollaista. Itse aloin seurustelemaan ensimmäistä kertaa 17 vuotiaana ja olimme yhdessä 5 vuotta, vaikka harrastimmekin heti seksiä, iik vanhempieni kotona.
Oon nyt 22 mut mun äiti sano sillon joskus et en saa nukkua pojan vieressä ennenku täytän 15 :D
Itse olen kohta 16v ja olen seurustellut 2 vuotta (aloitimme siis seurustelemaan 13v).
Ehti mennä 10-12kk ennenkuin pääsin ensimmäistä kertaa tyttöystävelleni yöksi, mutta vaikka en päässyt yöksi ei se sitä kieltänyt ettemmekö voineet tehdä mitään. Mutta ei nuoten yökyläilyt ole pelkkää panemista, vaan sitä että saa olla rakastamansa henkilön kanssa ja herätä hänen vierestään. Uskaltakaa päästää jos on kyseessä pitkäaikainen suhde ja luotettavan oloinen kumppani. Mutta sääntönsä kullakin.
Eiköhän se teidän koti ole se turvallisin paikka. Luuletko, että nuoret eivät harrasta seksiä, jos eivät pääse teille kotiin. Voi olla, että olet kohta mummo, ilman, että kukaan olisi halunnut sitä joset nyt muuta suhtautumistasi.
Mitä helvetin väliä sillä on milloin??? Miksei vaikka jo 12 vuotiaana?? Mitä muka vosii sattua? Mitä? Jos ne harrastavat seksiä, sama se! Ei sinun tarvitse tunkea lapsesi yksityiselämään. Kyllä ne osaa ehkäisyä käyttää.
En ole mikään tiukkismutsi! Im a cool mom, whats the hot goss