Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No huh! Teinipoika olisi tuonut tyttöystävänsä meille yöksi.

Vierailija
21.12.2013 |

Poika on 16, täyttää maaliskuussa 17. Tyttö samanikäinen. Olen kyllä sen verran vanhanaikainen näissä yökyläasioissa, että saavat vielä odottaa. Olen muuten aika vapaamielinen enkä mikään tiukkismutsi:)

Mitäs mieltä te muut olette näistä teinien yökyläilyistä?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, Itse aloin seurustella 13-vuotiaana vuotta vanhemman pojan kanssa ja noin vuoden seurustelun jälkeen yökyläiltiinkin, en ymmärrä mitä pahaa siinä on? Ette te vanhemmat vaan pysty millään keinolla estämään sitä, että lapsenne kasvaa. Ehkäisystä tosin kannattaa puhua, nykyään kun tuntuu olevan pinnalla tämä teiniäiti -trendi. Luottakaa ja muistelkaa omaa nuoruuttanne.

Vierailija
42/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:21"]

Meillä on vierashuone vieraita varten.

Lisäksi olen sitä mieltä, että kun vanhemmat eivät kannusta seksiin (ei yhteistä sänkyä, ei yhteistä sänkyä, ei yhteisiä öitä) niin lapset ei harrasta seksiä ennen kuin ovat siihen itse aidosti valmiita.Vanhempana tehtäväni on laittaa lapselle rajoja ja ne teinin rajat menevät siinä, että nukutaan eri huoneissa. On typerää ja on vanhanaikaista, mutta estää ainakin sillä kertaa teiniraskauden.

Kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan myöhemminkin. Tavisteini ei lähde kesken koulupäivän kotiin naida naksauttamaan vaan tyytyy muunlaiseen läheisyyteen. Todella harva käy välitunnilla koulun vessassa naimassa, kuten palsta mammat jaksavat vakuutella (välitunti on 10 min, siinä ei kovin hyvin ehdi vaikka kaveritkin on oven takana lyömässä tahtia).

Annan teinin olla vielä hetken lapsi niin kauan kuin hän asuu kotona. Näin hän saa olla turvallisesti ihastunut ja rakastunut tietäen, että äiti ei kannusta liian aikaiseen seksiin sijaamalla parisängyn teinin kamariin.

[/quote]

Ettekö te muista omasta nuorudestanne mitään vai kuvitteletteko ihan tosissanne, että kun kiellätte yökyläilyn niin teinit ei harrasta seksiä. Itse seurustelun yläaste ja lukioaikoina koko kouln priimuksen kanssa, sellainen unelmaoppilas ja kilttipoika, ja kyllä me hänenkin kanssaan jo 15-16 vuotiaana "naida naksauteltiin", jos tätä termiä haluatte käyttää. Ei koskaan yökyläilty, koska vanhemmat eivät tosiaan antaneet lupaa, mutta kyllä me aina tilat ja olot löydettiin. Nähtiin aina iltaisin, ja kun maalaistaajamassa asuttiin, niin tiedettiin mm.monia tyhjiä latoja, joissa hommat pystyi hoitamaan. Leikkipuistotkin oli aika hiljaisia seitsemän jälkeen illalla... Seksielämäni oli silloin paljon vilkkaampaa ja kekseliäämpää kuin nykyisin aviovuoteessa :p

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, siitä että vanhempien ei ole syytä kannustaa teiniä seksielämään tarjoamalla puitteet seksiin liian nuorena yökyläilyn muodossa, mutta on kyllä tosi sinisilmäistä kuvitella, että teinit ei harrasta seksiä sitten ollenkaan ikinä missään.

[/quote]

Suurin osa teineistä ei edelleenkään harrasta seksiä alle 17v iässä. Tuo kertomasi on pelkästään tietyn alimman sosiaaliluokan naisten kehittämä harha, jolla he oikeuttavat sen, että itse etsivät hyväksyntää hakeutumalla seksisuhteisiin. Kun nuorella on turvallinen koti, välittävät vanhemmat ja terve psyyke, jaksaa hän odottaa siihen asti, ettei tarvitse maalaistaajaman leikkipuistossa naida naksautella.

[/quote]

Missasit nyt pointtini, kun sinulla oli niin kova kiire päästä lyömään minua lokaan (ja sen avulla varmasti pönkittämään omaa erinomaisuuttasi). Totta on, että nuoret aloittavat tuon seksin harrastamisen lähempänä 17 vuoden ikää, mutta suurin osa asuu silloin edelleen vanhempien luona. Ja jos yökyläily ei ole mahdollista niin sitä seksiä harrastetaan sitten jossain muuaalla ja vanhemmat on vähän naiiveja, jos uskovat estävänsä sen kieltämällä tyttö- tai poikakaverin kyläilyn klo 22.00 jälkeen. Tämä oli minun pointtini.

Ps. Itseäni en viitsi lähteä puolustelemaan kun olet näköjään jo minun sosioekonomisen statukseni profiloinut eikä mielipiteesi siitä varmasti tule muuttumaan, mutta tuon pojan eduksi minun on kerrottava, kun hänestä nyt ikävästi näin netissä kirjoittelen, että hän ei ole missään vaiheessa kuulunut alimpaan sosiaaliluokkaan vaan on nykyisin erään ison suomalaisen yrityksen keskiasteen johtaja. Ja ai niin, tiedän tämän siksi että olen nykyisin naimisissa tämän ensipanoni kanssa ja edelleen naida naksauttelemme, mutta nykyisin pääasiassa siätiloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL.

Vierailija
44/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen sitä mieltä, että kun vanhemmat eivät kannusta seksiin (ei yhteistä sänkyä, ei yhteistä sänkyä, ei yhteisiä öitä) niin lapset ei harrasta seksiä ennen kuin ovat siihen itse aidosti valmiita.Vanhempana tehtäväni on laittaa lapselle rajoja ja ne teinin rajat menevät siinä, että nukutaan eri huoneissa. On typerää ja on vanhanaikaista, mutta estää ainakin sillä kertaa teiniraskauden.

Kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan myöhemminkin. Tavisteini ei lähde kesken koulupäivän kotiin naida naksauttamaan vaan tyytyy muunlaiseen läheisyyteen. Todella harva käy välitunnilla koulun vessassa naimassa, kuten palsta mammat jaksavat vakuutella (välitunti on 10 min, siinä ei kovin hyvin ehdi vaikka kaveritkin on oven takana lyömässä tahtia).

Annan teinin olla vielä hetken lapsi niin kauan kuin hän asuu kotona. Näin hän saa olla turvallisesti ihastunut ja rakastunut tietäen, että äiti ei kannusta liian aikaiseen seksiin sijaamalla parisängyn teinin kamariin.

[/quote]

no kyllä mä olisin käynyt vessassa naimassa jos oisin ollut poikkis ton ikäsenä. ne halut on ihan järjettömät ton ikäsenä. pakko panna monta kertaa  päivässä.

Vierailija
45/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:14"]

Kun niitä seksijuttuja kuvataan. Tai kuvamuokataan ja sitten kostoksi jollekin sivulle. Mutta totta on tosiaan se, että ne tytöt on suosittuja, joiden kotona saa naida. Jos tytön eteen joutuu tekemään töitä ja siltä on hankala saada, teinipoika valitsee sen, kenen kotona saa koko yön rynkyttää ja aamupalan päälle. Teinipojat ajattelee aika paljon vain sitä, miten saisi ja keneltä helpolla

[/quote]

öh, niin tytötkin. mulla ei oikeastaan mikään muu pyörinyt päässä kuin naiminnen ja miesten elimet kun olin teini.

Vierailija
46/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:25"]

[/quote]

Ettekö te muista omasta nuorudestanne mitään vai kuvitteletteko ihan tosissanne, että kun kiellätte yökyläilyn niin teinit ei harrasta seksiä. Itse seurustelun yläaste ja lukioaikoina koko kouln priimuksen kanssa, sellainen unelmaoppilas ja kilttipoika, ja kyllä me hänenkin kanssaan jo 15-16 vuotiaana "naida naksauteltiin", jos tätä termiä haluatte käyttää. Ei koskaan yökyläilty, koska vanhemmat eivät tosiaan antaneet lupaa, mutta kyllä me aina tilat ja olot löydettiin. Nähtiin aina iltaisin, ja kun maalaistaajamassa asuttiin, niin tiedettiin mm.monia tyhjiä latoja, joissa hommat pystyi hoitamaan. Leikkipuistotkin oli aika hiljaisia seitsemän jälkeen illalla... Seksielämäni oli silloin paljon vilkkaampaa ja kekseliäämpää kuin nykyisin aviovuoteessa :p

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, siitä että vanhempien ei ole syytä kannustaa teiniä seksielämään tarjoamalla puitteet seksiin liian nuorena yökyläilyn muodossa, mutta on kyllä tosi sinisilmäistä kuvitella, että teinit ei harrasta seksiä sitten ollenkaan ikinä missään.

[/quote]

Suurin osa teineistä ei edelleenkään harrasta seksiä alle 17v iässä. Tuo kertomasi on pelkästään tietyn alimman sosiaaliluokan naisten kehittämä harha, jolla he oikeuttavat sen, että itse etsivät hyväksyntää hakeutumalla seksisuhteisiin. Kun nuorella on turvallinen koti, välittävät vanhemmat ja terve psyyke, jaksaa hän odottaa siihen asti, ettei tarvitse maalaistaajaman leikkipuistossa naida naksautella.

[/quote]

häh? ei se naiminen mistään itsetunto ongelmista johdu vaan siitä järkyttävästä panetuksen määrästä. pillu vaatii kyrpää sisäänsä.

Vierailija
47/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:21"]

Ap tässä! Kiitos monista kannanotoista! Huomaan olevani todella konservatiivinen yökyläilyn suhteen verrattuna moniin vastaajiin. Kaipa teinien yökyläily on sitten nykyaikana normaalia ja sallittua. Tiedän tai ainakin uskon poikani harrastavan seksiä tyttöystävänsä kanssa, eikä siinä mitään. En vain pidä ajatuksesta, että sitä harrastetaan silloin kun olen itse kotona.

[/quote]

miksi ei? harrastettahan tekin miehenne kanssa kun muut ovat kotona? seksi on ihan normaalia.

Vierailija
48/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin tottakai yökyläillä. Sanoisin, että yökyläilyn rajana voisi olla sellainen 16v. Sitä nuorempien ei mun mielestä tarvitse viettää öitä yhdessä, mutta 16v:lle voisin sen jo hyvin suodakin, tosin vain sellaisen tyttö/poikaystävän kanssa jonka kanssa olisi seurustellut jo jonkin aikaa, että ei ihan jokaista viikon romanssia tarvitsisi meille yöksi raahata. Kertoisin tottakai myös varmuuden vuoksi ehkäisystä ja auttaisin ehkäisyvälineiden hankkimisessa parhaani mukaan. Seksuaalisuus kuuluu nuoruuteen eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa jos kaksi samanikäistä nuorta seurustelee keskenään, yökyläilee toistensa luona ja harrastaa vaikka vähän seksiäkin. 

suoraan sanottuna, mielummin yökyläilyä seksillä höystettynä kotona tyttö/poikaystävän kanssa, kuin kylillä yömyöhään pyörimässä kavereiden kanssa.

Vierailija
49/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:31"]

[/quote]

Ihan todella naiivia ajatella, että teiniraskauden voi estää laittamalla poikaystävän vierashuoneeseen nukkumaan. SINUN tehtäväsi on kertoa niille nuorille ehkäisystä ja siitä miten raskaudutaan. Sillätavalla niitä teiniraskauksia ehkäistään. Vierashuone ei kyllä auta yhtään mitään, kun ikävä kyllä et niitä teinejä voi 24h vartioida kuitenkaan. Ne paneskelee vaikka koulun vessassa jos muualla ei anneta.

Vierailija
50/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, taitaa täällä eräillä av-mammoilla ottaa koville kun omat herrantertut ei enää leikikään brion junaradalla, yllään ihanat miikkareiden sydänpylly velourpuvut! Niistä on tullut teinejä ja ne haluaa pikaystäviltään munaa, mutta ou nou, eihän sellainen sovi kuvioon. Onneksi ongelmaan on helppo ratkaisu: poikaystävä vierashuoneeseen niin ei varmasti tytär pamahda paksuksi eikä harrasta seksiä ennen kolmeakymppiä! Ehkäisystähän olisi ihan liian noloa puhua omalle lapselle, ja olisihan se muutenkin epäreilua jos tyttärellä olisi seksielämä kun itse on kikkelin nähnyt viimeksi vuonna 98, eli silloin kun se tytär siitettiin (ja sekin siitos tapahtui vain siksi, että vierashuone oli perhana sentään remontissa!)

Vierailija
51/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen muistaa koulkuajoiltaan ne huoratytöt. Onhan niitä jakorasioita

Vierailija
52/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 17 v. poika, tyttöystävä samanikäinen, ovat toistensa luona yötä vähän väliä ja molemmissa kodeissa on ehkäisyasiat puhuttu. What´s the problem? Lapset kasvavat, se kuuluu elämään.

Vierailija
53/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei aikoinaan antanut minun jäädä poikaystäväni luo yöksi. Ikää meillä oli 17v ja 20v. 

todellinen turvallisuusriski: baari-illan jälkeen usein vielä oltiin poikaystäväni luona ja kotiin (4km päähän) lähteä viimeistään aamulla kolmen aikaan vielä ehkä kännissä yksin kävellen, pyörällä tai kahdestaan toinen tarakalla vaikka talven liukkailla tai muutaman kerran pahimmilleen poikaystävä lähti laskuhumalassa autolla viemään kotiin. Olisi ollut niin paljon turvallisempaa jäädä sinne. poikaystävällä oli jopa kännykkä, olisi ollut helppo soittaa, että turvassa ollaan. Mutta ei.  Seksiä ehdittiin kyllä, jos haluttiin, että jos oli sltä oli tarkoitus suojella, niin eipä onnistunut.

kunnon poika se siinä mielessä oli. Olimme tuonkin jälkeen yhdessä vielä 10 vuotta. Onneksi noina öinä tuon vuoden parin vuoden aikana noilla matkoilla ketään ei raiskattu, eikä pahoinpidelty, kukaan ei paleltunut hankeen, pyörällä kaaduttiin kyllä usein. eikä ketään sillä autollakaan tapettu tai vahingoitettu. 

Vierailija
54/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 17-vuotias on vieläkin eilisellä reissullaan tyttöystävänsä luona. Tyttö tosin ei ole ihan naapurin tyttö, niin ymmärrän hyvin, että ei sieltä heti takaisin tulla. Viikonloppu menee kepoisasti. Ihan hyvä, että viihtyy.  eli tyttö " on vienyt" pojan luokseen, tai taisi tuo mennä sinne ihan itse...

Vierailija
55/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiminen on niin mukavaa, joten miksi wt-mammat kieltäisi sen tyttäriltään. Pentu sitten kainalossa 17 vuotiaana ja sossu elättää

Vierailija
56/67 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tytär on lesbo tai poika homoseksuaali, onko yökyläilyt silloinkin kiellettyjä? Eli ei ole siis edes raskaudenpelosta kyse, vaan ihan ettei toiset saa harrastaa seksiä, kun ei itelläkään ole?

Vierailija
57/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:21"]

Ap tässä! Kiitos monista kannanotoista! Huomaan olevani todella konservatiivinen yökyläilyn suhteen verrattuna moniin vastaajiin. Kaipa teinien yökyläily on sitten nykyaikana normaalia ja sallittua. Tiedän tai ainakin uskon poikani harrastavan seksiä tyttöystävänsä kanssa, eikä siinä mitään. En vain pidä ajatuksesta, että sitä harrastetaan silloin kun olen itse kotona.

[/quote]

Saatteko te miehen kanssa kuitenkin naida niin paljon kun sielu sietää?

Vierailija
58/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap saatko sinä kuitenkin nukkua kumppanisi kainalossa, vaikka lapsesi ei saa omansa?

Vierailija
59/67 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kuule parempi viimeistään nyt kertoa ne ehkäisy asiat! tai oikeastaan olet jo myöhässä. Miksi se tilanne tulee siitä että kiellät? panevat sit jossain ostarin inva-vessassa jos muuta paikkaa ei ole

Vierailija
60/67 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen parikin tapausta nuoruudestani. Erään vanhemmat eivät antaneet teinin mennä seurustelukumppanilleen yöksi. No, tämä vietti käytännössä koko yön muualla, ja meni kotiin viiden aikaan aamuyöstä ennen kuin vanhemmat heräävät. Ei varmaan tarvitse kertoa, mitä tekivät tuon ajan.

Toisella henkilöllä oli sama juttu, seurustelukumppanin luo ei päästetty yöksi. Hän lähti viikonloppuisin iloisena samaa sukupuolta olevalle ystävälleen yöksi - tai niin vanhemmille kerrottiin.

Kyllä nuoret keinot keksivät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan