Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä muilla

Vierailija
21.12.2013 |

Minulla on treenattu vatsa ja Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä synnyttäneillä. Harmittaako teitä koskaan, kun miehet eivät katso teitä kuolaten, kuten minua? Monet pikkulasten isät ovat sanoneet, että vaihtaisivat minut heti kulahtaneen vaimonsa tilalle, jos ei olisi lapsia. Vaimo kuulemma näyttää nykyään äidiltä, eikä naiselta. En haluaisi viedä miehiänne mutta minkäs teet, jos mies parka ei saa enää seksiä ja sitten, jos saa , joutuu kuvitella tilalle minut.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu vatsanahka, mutta tiedätkö.. Mä olen varmasti paljon onnellisempi elämässäni kuin sinä.

Sen näkee jo tästä aloituksesta.

Vierailija
2/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi..sitten kun saat omia lapsia..tarvitseeko edes sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun vatsanahka roiku, vaikka oon synnyttänytkin. Harmittaako, ap?

Vierailija
4/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja mieluummin otan roikkuvan vatsan,roikkuvat tissit,iloiset lapset,kun sulla näyttää olevan vaihtoehtona vain turpiin saaminen vihaiselta vaimolta. :)

Vierailija
5/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa mieheni on minua valinnut alunalkaenkaan vatsanahkani takia. ;)  Ja onhan se elämä mieheenkin jälkensä jättänyt vaikkei vauvamasujen muodossa kuitenkaan. Taisi olla provo, mutta tuolla tavalla ajattelevia on oikeastikin, sääli...

Vierailija
6/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:11"]Ei mun vatsanahka roiku, vaikka oon synnyttänytkin. Harmittaako, ap?

[/quote]

Harmittaa tietty. Nyt jäi yksi mies saamatta. Däm.

Vierailija
7/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:11"]Tuskinpa mieheni on minua valinnut alunalkaenkaan vatsanahkani takia. ;)  Ja onhan se elämä mieheenkin jälkensä jättänyt vaikkei vauvamasujen muodossa kuitenkaan. Taisi olla provo, mutta tuolla tavalla ajattelevia on oikeastikin, sääli...

[/quote]

Nimenomaan. Mies ei alunperin valinnut sua vatsanahkasi kanssa vaan ilman sitä. Häpeä.

Vierailija
8/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy sanoa, että se roikkuva vatsanahka ja muut äitiyden merkit ovat turn-off. Ei voi mitään. Varmaan naiset suhtautuvat miehen elintasovatsaan samalla tavalla. 

Vierailija
9/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö itseä iljetä, kun se nahka pitää aamulla rullata pikkareihin?

Vierailija
10/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:06"]

Mulla roikkuu vatsanahka, mutta tiedätkö.. Mä olen varmasti paljon onnellisempi elämässäni kuin sinä.

Sen näkee jo tästä aloituksesta.

[/quote]

Ei tuollaista voi kyllä nähdä. Minä olen onnellinen, eikä minulla roiku vatsanahka.

Vierailija
11/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:16"]

Näin miehenä täytyy sanoa, että se roikkuva vatsanahka ja muut äitiyden merkit ovat turn-off. Ei voi mitään. Varmaan naiset suhtautuvat miehen elintasovatsaan samalla tavalla. 

[/quote]

Ei sit varmaan kannata hankkia lapsia. Elintasovatsa ja vauvalöllykkä ovat kyllä aika eri asia.

Ps. Miksi täällä hoetaan jatkuvasti tuota turn-offia? Todella urpo ilmaisu.

Vierailija
12/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Tekee helikopteria vatsapussillaan ja laulaa joululaulua *

Vierailija
13/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän sä aikas vietät. Mä en ole ikinä nähnyt kellään roikkuvaa vatsanahkaa. Olen nähnyt pömppömassuja, myös synnyttämättömillä ja nuorilla tytöillä mut nahkaa roikkumassa en.

Vierailija
14/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen, missä noita roikkuvia vatsanahkoja voi bongailla. En ole kauhean moneen törmännyt.

Vierailija
15/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on turha valittaa, koska on itse osasyyllinen tilanteeseen ;)

Vierailija
16/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:11"]..ja mieluummin otan roikkuvan vatsan,roikkuvat tissit,iloiset lapset,kun sulla näyttää olevan vaihtoehtona vain turpiin saaminen vihaiselta vaimolta. :)

[/quote]

Miksi et anna sille pukkimiehellesi turpiin? Sehän sinua petti, eikä vieras nainen, joka ei edes tunne sinua. Kun elämme täällä vain kerran, niin ei yhdessäkään miehessä ole varattu läskimammalle -merkintää.

Vierailija
17/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei roiku vaan PÖMPÖTTÄÄ!

Vierailija
18/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:11"]Tuskinpa mieheni on minua valinnut alunalkaenkaan vatsanahkani takia. ;)  Ja onhan se elämä mieheenkin jälkensä jättänyt vaikkei vauvamasujen muodossa kuitenkaan. Taisi olla provo, mutta tuolla tavalla ajattelevia on oikeastikin, sääli...

[/quote]

Nimenomaan. Mies ei alunperin valinnut sua vatsanahkasi kanssa vaan ilman sitä. Häpeä.

[/quote]

Taisi mennä kommentoijalta pointti ohi.

Mutta ehkä sellainen ei todella tajua, että jollain muullakin on merkitystä, joka miettii vain pinnallisia asioita. Tällainen tyyppi ei varmaan voi olla miehensä edessä meikkaamatta ja miettii koko ajan, että mitähän tuo ajattelee minusta, olenhan tarpeeksi hemaiseva ja haluaakohan tuo mies mut. En mä katsele muita miehiä vain siksi, että mieheen on tullut ikääntymisen merkkejä. Ei mieskään etsi naista vain siksi, että mulla on lasten jäljiltä roikkuvatsa. Eiköhän sitä kiinnosta ne muut asiat ensin ennen kuin pääsee edes sitä vatsaa näkemään ja kiinnostus lopahtaa jo siinä vaiheessa, vai esitteletkö jokaiselle miehelle heti eka tapaamisella vatsasi ja käsket vertaamaan vaimon vatsaan...

Vierailija
19/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:20"]Missähän sä aikas vietät. Mä en ole ikinä nähnyt kellään roikkuvaa vatsanahkaa. Olen nähnyt pömppömassuja, myös synnyttämättömillä ja nuorilla tytöillä mut nahkaa roikkumassa en.

[/quote]

Siihen vatsaan jää sellaista ylimääräistä löllöä nahkaa. Tiedän, kun yksinhuoltajilta saa helposti.

Vierailija
20/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:21"]

Mäkin ihmettelen, missä noita roikkuvia vatsanahkoja voi bongailla. En ole kauhean moneen törmännyt.

[/quote]

Sen näkee kireän paidan läpi, miten vatsa jää makkaralle housunkauluksen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme