Millaista takkia käytät näillä ilmoilla?
Mä en käytä takkia vielä ollenkaan vaan mulla tälläkin hetkellä päällä neulemekko.
Kommentit (9)
R-collectionin parka, josta on talvivuori irrotettu, vuoriton ulkoilutakki, farkkutakki, tallimatkoilla tikkitakki, sadetakki. Nämä ainakin käytössä.
Kamelinkarvatakkia jossa on jääkarhuvuori.Ompelu tehty pythoninnahalla. Huppu kuningaspingviinin turkkia.
Talvella sitten lämpimämpää esim. jakinkarvaturkkia soopelivuorella jne.
Collegehupparia, silloin kun teepaidalla ei tarkene.
Pitkää villatakkia tai farkkutakkia, ulkoillessa hupparia.
+18 lämmintä, joten ihan ilman takkia mennään
Riippuu lämpötilasta ja siitä, kuinka kauan olen ulkona ja mitä teen. Täällä on aamulla ollut alimmillaan +2 astetta lämmintä, mutta koska päiväksi lämpenee yli +10 asteen, en ole vielä toppatakkia ottanut esille. Eli kuoritakilla tainahkatakilla menen, ja tarvittaessa jotain paksumpaa siihen alle. Voi sitten päivällä pakata osan vaatteista kassiin, kun tulee kotiin. Jos on reilusti yli +10 astetta, ja käyn vain esim. viemässä roskat tai jotain muuta pientä, en laita takkia ollenkaan. Lenkille laitan jossain +13 asteen tietämillä verkkatakin, lyhythihaisen paidan päälle.
Minulle takin käyttäminen ei ole mitenkään vastenmielistä, päinvastoin.
Kevyttoppatakki on aikaisin aamulla päällä, töistä kotiin palatessa laitan tän reppuun ja kuljen hupparilla.
On vielä liian lämmin, en käytä takkia.